Przetargi.pl
Nabór osób do wykonania usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń szkolnych po zakończeniu zajęć dodatkowych w szkołach biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.

Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 77 66 , fax. 18 353 77 66
  • Data zamieszczenia: 2011-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice
    ul. Łukasiewicza 6 6
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 77 66, fax. 18 353 77 66
    REGON: 49057990200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nabór osób do wykonania usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń szkolnych po zakończeniu zajęć dodatkowych w szkołach biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nabór osób do wykonania usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń szkolnych po zakończeniu zajęć dodatkowych w szkołach biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Zakres zamówienia dotyczy sprzątania pomieszczeń szkolnych po zakończeniu zajęć dodatkowych w okresie 12 m-cy: 2011 r. - 2 miesiące (listopad - grudzień), 2012 r. - 10 miesięcy (styczeń - czerwiec, wrzesień - grudzień). 2. Niniejsze zamówienie obejmuje 20 szkół (zadań): Zadanie 1 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Bystrej. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 2 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Dominikowicach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 3 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Klęczanach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 4 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Kobylance. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 16 godzin/m-c. Zadanie 5 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w gimnazjum w Kwiatonowicach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 6 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 7 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Stróżówce. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 8 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Szymbarku. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 16 godzin/m-c. Zadanie 9 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Zagórzanach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 10 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Warzycach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 11 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Szebniach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 12 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Osobnicy. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze12 godzin/m-c. Zadanie 13 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Tarnowcu. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 14 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Święcanach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 15 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Jaszczwi. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 16 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Dłużcu. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 17 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Zarzeczu. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 18 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Wierzchowisku. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 19 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Gołaczewach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 20 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Kluczach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 24 godzin/m-c. 3. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił we wzorze Umowy, który stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach