Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 353 77 66 , fax. 18 353 77 66
- Data zamieszczenia: 2011-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice
ul. Łukasiewicza 6 6
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 18 353 77 66, fax. 18 353 77 66
REGON: 49057990200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nabór osób do wykonania usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń szkolnych po zakończeniu zajęć dodatkowych w szkołach biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nabór osób do wykonania usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń szkolnych po zakończeniu zajęć dodatkowych w szkołach biorących udział w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Zakres zamówienia dotyczy sprzątania pomieszczeń szkolnych po zakończeniu zajęć dodatkowych w okresie 12 m-cy: 2011 r. - 2 miesiące (listopad - grudzień), 2012 r. - 10 miesięcy (styczeń - czerwiec, wrzesień - grudzień). 2. Niniejsze zamówienie obejmuje 20 szkół (zadań): Zadanie 1 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Bystrej. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 2 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Dominikowicach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 3 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Klęczanach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 4 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Kobylance. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 16 godzin/m-c. Zadanie 5 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w gimnazjum w Kwiatonowicach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 6 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 7 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Stróżówce. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 8 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Szymbarku. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 16 godzin/m-c. Zadanie 9 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Zagórzanach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 10 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Warzycach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 11 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Szebniach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 12 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Osobnicy. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze12 godzin/m-c. Zadanie 13 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Tarnowcu. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 14 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Święcanach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 15 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Jaszczwi. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 16 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Dłużcu. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 17 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Zarzeczu. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 8 godzin/m-c. Zadanie 18 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Wierzchowisku. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 19 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Gołaczewach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 12 godzin/m-c. Zadanie 20 Sprzątanie pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół w Kluczach. Usługa wykonywana będzie w łącznym wymiarze 24 godzin/m-c. 3. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił we wzorze Umowy, który stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW.271.12.2016 na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów oraz dostarczanie środków higienicznych w obiektach użytkowanych przez Izbę Celną
Dodano: 2016-07-12 - Usługi sprzątania i utrzymania czystości powierzchni ogólnodostępnych, sal wykładowych i pomieszczeń biurowych w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-07-04 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach Urzędu Gminy Raciechowice i budynkach szkolnych Gminy Raciechowice
Dodano: 2016-07-04 - Zamówienie Nr: OZ.271.192.2016.MJ Świadczenie usług porządkowo-czystościowych.
Dodano: 2016-06-24 - Usługi kompleksowego, specjalistycznego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego, jak też wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego
Dodano: 2016-06-15 - Usługi kompleksowego utrzymania czystości
Dodano: 2016-05-16 - Usługa kompleksowego sprzątania części budynku Opery Krakowskiej w Krakowie
Dodano: 2016-04-28 - Świadczenie usług sprzątania dla Zespołu Ekonomiki Oświaty w Krakowie
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jednostek
Dodano: 2016-03-30 - KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA: POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, POMOCNICZYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW PRZED BUDYNKAMI PARKINGÓW WRAZ Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH OKRĘGU SĄDU OKRĘGOWEGO W TARNOWIE
Dodano: 2016-03-22