Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
- Data zamieszczenia: 2011-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16 16
95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
REGON: 00052419200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NABÓR OPIEKUNA OŚWIATOWEGO DLA PRZEDSZKOLA NR 1 I DLA PRZEDSZKOLA NR 3 W BRZEZINACH W RAMACH PROJEKTU RADOSNE PRZEDSZKOLE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1-OPIEKUN OŚWIATOWY DLA PRZEDSZKOLA NR 1 obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1) przeprowadzenie rekrutacji uczestników w ramach projektu, 2) nadzorowanie procesu przyjmowania zgłoszeń do udziału w projekcie, 3) nadzorowanie realizacji wykonywania zlecenia przez nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu pod względem zgodności z programem zajęć oraz w zakresie wypełniania obowiązków formalnych, tj. prowadzenia dzienników zajęć, odpowiedniego dokumentowania wszelkich czynności w ramach zajęć, jak również przestrzegania zasad dotyczących ochrony danych osobowych oraz harmonogramu pracy, 4) monitorowanie dostosowania sposobu udzielania wsparcia do oczekiwań uczestników projektu poprzez obserwacje i rozmowy z uczestnikami i ich rodzicami, 5) kontrola frekwencji na zajęciach w ramach projektu, 6) bieżące hospitacje zajęć w ramach projektu, 7) zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu, 8) współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ramach projektu, 9) zapewnienie właściwego użytkowania i wykorzystania wyposażenia, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby zajęć w ramach projektu, 10) zapewnienie właściwej dystrybucji materiałów dydaktycznych i piśmienniczych przeznaczonych dla uczestników projektu na terenie przedszkola, 11) zapewnienie właściwego oznakowania pomieszczeń i sprzętu na terenie przedszkola w ramach projektu, 12) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu, polegająca w szczególności na zgłaszaniu zapotrzebowania na materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć w terminach umożliwiających zaplanowanie ich zakupu oraz na informowaniu o wszelkich zdarzeniach mogących zagrażać prawidłowej i terminowej realizacji zadań przebiegających na terenie przedszkola oraz związanych z zajęciami na basenie, 13) gromadzenie informacji na temat zrealizowanych na terenie przedszkola działań w ramach projektu, ewentualnych problemów i sposobów ich rozwiązania, planowanych działań na kolejny okres rozliczeniowy oraz przekazywanie zebranych informacji w formie pisemnej w terminie 2 dni roboczych po zakończeniu okresu rozliczeniowego, za który będzie składany wniosek o płatność zgodnie z aktualnym harmonogramem płatności; 14) kontrolowanie staranności i rzetelności wykonywanych obowiązków nauczycieli, woźnych oddziałowych, pomocy kucharki i pomocy technicznej na terenie Przedszkola nr 1 w Brzezinach w ramach projektu, 15) wykonywanie innych czynności związanych z realizacją projektu zleconych przez Koordynatora. ZADANIE 2- OPIEKUN OŚWIATOWY DLA PRZEDSZKOLA NR 3 obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1) przeprowadzenie rekrutacji uczestników w ramach projektu, 2) nadzorowanie procesu przyjmowania zgłoszeń do udziału w projekcie, 3) nadzorowanie realizacji wykonywania zlecenia przez nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu pod względem zgodności z programem zajęć oraz w zakresie wypełniania obowiązków formalnych, tj. prowadzenia dzienników zajęć, odpowiedniego dokumentowania wszelkich czynności w ramach zajęć, jak również przestrzegania zasad dotyczących ochrony danych osobowych oraz harmonogramu pracy, 4) monitorowanie dostosowania sposobu udzielania wsparcia do oczekiwań uczestników projektu poprzez obserwacje i rozmowy z uczestnikami i ich rodzicami, 5) kontrola frekwencji na zajęciach w ramach projektu, 6) bieżące hospitacje zajęć w ramach projektu, 7) zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do prowadzenia zajęć w ramach projektu, 8) współpraca ze specjalistą ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ramach projektu, 9) zapewnienie właściwego użytkowania i wykorzystania wyposażenia, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych na potrzeby zajęć w ramach projektu, 10) zapewnienie właściwej dystrybucji materiałów dydaktycznych i piśmienniczych przeznaczonych dla uczestników projektu na terenie przedszkola, 11) zapewnienie właściwego oznakowania pomieszczeń i sprzętu na terenie przedszkola w ramach projektu, 12) bieżąca współpraca z koordynatorem projektu, polegająca w szczególności na zgłaszaniu zapotrzebowania na materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć w terminach umożliwiających zaplanowanie ich zakupu oraz na informowaniu o wszelkich zdarzeniach mogących zagrażać prawidłowej i terminowej realizacji zadań przebiegających na terenie przedszkola oraz związanych z zajęciami na basenie, 13) gromadzenie informacji na temat zrealizowanych na terenie przedszkola działań w ramach projektu, ewentualnych problemów i sposobów ich rozwiązania, planowanych działań na kolejny okres rozliczeniowy oraz przekazywanie zebranych informacji w formie pisemnej w terminie 2 dni roboczych po zakończeniu okresu rozliczeniowego, za który będzie składany wniosek o płatność zgodnie z aktualnym harmonogramem płatności; 14) kontrolowanie staranności i rzetelności wykonywanych obowiązków nauczycieli, woźnych oddziałowych, pomocy kucharki i pomocy technicznej na terenie Przedszkola nr 3 w Brzezinach w ramach projektu, 15) wykonywanie innych czynności związanych z realizacją projektu zleconych przez Koordynatora - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 891100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 0,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną