Przetargi.pl
na Zorganizowanie Zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 z podziałem na zadania

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul.Reymonta
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 28 957 , fax. 32 42 28 957
  • Data zamieszczenia: 2016-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku
    ul.Reymonta 69
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 42 28 957, fax. 32 42 28 957
    REGON: 24179947900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na Zorganizowanie Zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE 1 2.1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 2) Uczestnicy: • 35 dzieci (2 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników), • 4 opiekunów (bezpłatny pobyt) 3) Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości Darłówko 4) Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) – między końcem maja 2017 a pierwszą połową czerwca 2017r. 5) Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6) Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od plaży max 200 metrów, dostosowany dla osób niepełnosprawnych (dziecko na wózku). 7) Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku. b) Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4 – osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), dla dziecka niepełnosprawnego i jego opiekuna pokój na parterze c) Wejście do budynku i do stołówki dostosowane dla dziecka na wózku d) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. e) Oddzielne pokoje dla wychowawców. f) Stołówka w miejscu zakwaterowania. 8) Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. b) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). c) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. d) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. e) Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 9) Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem „Zielonej Szkoły” kserokopię umowy ubezpieczenia. f) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. g) Opieka medyczna. a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. h) Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. i) Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania: Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00 – przez cały okres pobytu. j) Zarządzający obiektem zostanie pisemnie powiadomiony przed przyjazdem dzieci i wychowawców, jakie warunki mają być spełnione. k) W cenie oferty należy uwzględnić: a) świetlicę do zajęć, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą, stolikami. b) dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki, c) dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. l) Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki 4 do 5 razy (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą, b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek (minimum 2 razy) c) Dodatkowe zajęcia sportowe i specjalistyczne z animatorem m) W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania 2 wycieczek autokarowych z przewodnikiem: a) Kołobrzeg: - zwiedzanie miasta z przewodnikiem: Promenada, Pomnik Zaślubin z Morzem, Baszta Prochowa, Katedra, Latarnia Morska b) Darłowo: - zwiedzanie portu, rejs statkiem po morzu. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. Niespełnienie w/w warunków spowoduje odrzucenie oferty. ZADANIE 2 2.1. Przedmiot zamówienia 2) Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 2 Uczestnicy: • 58 dzieci (3 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników), • 6 opiekunów – bezpłatny pobyt wychowawców. 3 Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości Łeba. 4. Termin realizacji: 14 ni (13 noclegów) w drugiej połowie maja 2017r. 5.Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6 Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od morza max 300 metrów. 7 Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku. b) Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3, 4 i 5 – osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), lub typu studio (2+2+ łazienka) c) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. d) Oddzielne pokoje dla wychowawców. 8 Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie – śniadanie (szwedzki stół), obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Posiłki maja być smaczne, urozmaicone. b) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). c) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. d) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. e) Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 9 Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem „Zielonej Szkoły” kserokopię umowy ubezpieczenia. f) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10 Opieka medyczna. e) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. f) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. g) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. h) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. Lekarstwa wg recept w kwocie skierowania (od witamin po antybiotyki). i) Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 11 Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12 Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania: Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00-przez cały okres pobytu. 13 Do dyspozycji grupy cenę oferty należy uwzględnić: a) salę dydaktyczną wyposażoną audiowizualnie, salę do zajęć dydaktycznych-świetlica b) dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki, c) dostęp do placu zabaw, boisk do piłki nożnej i siatkówki i sprzętu sportowego 14 Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki 2-3 (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą. b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek c) Chrzest morski d) Animacje kulturalno-oświatowe (zajęcia plastyczne, karaoke, chusta animacyjna), e) Zajęcia sportowe – gry zespołowe, zajęcia lekkoatletyczne f) Sea Park (wizyta w fokarium – pokaz tresury i karmienia fok, wizyta w prehistorycznym oceanarium), miniatury latarni morskich. 15 W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: a) wycieczka autokarowa z pilotem do Trójmiasta-Gdyna-Sopot-Gdańsk b) wycieczka do Słowiańskiego parku narodowego, c) rejs statkiem po morzu Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie oferty. Uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Niespełnienie w/w warunków spowoduje odrzucenie oferty. 2.2 Zleceniodawca przewiduje w okresie wiosennym wpłatę zaliczki maksymalnie 50 %. 2.3 Pozostałe warunki zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie. Składana oferta na oba zadania musi uwzględniać wszystkie koszty związane z w/w warunkami określonymi przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach