Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190
00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
REGON: 12513262000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na zakup usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) Oprogramowania QUEST - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) oprogramowania narzędziowego „Availability Suite for Active Directory” QUEST – zwanego dalej Oprogramowaniem. 2. W ramach usługi ATiK Oprogramowania Zamawiający nabędzie uprawnienia do co najmniej: a) pobierania w wersji elektronicznej udostępnionych przez producenta nowych wersji posiadanego Oprogramowania, b) pobierania poprawek i łatek, rozszerzeń oraz aktualizacji posiadanego Oprogramowania, c) zgłaszania i uzyskiwania odpowiedzi na zgłoszone zapytania, które dotyczą funkcjonowania Oprogramowania, d) umożliwienia dostępu do strony internetowej zawierającej pomoc techniczną. e) pomocy technicznej w zakresie problemów eksploatacyjnych i wad Oprogramowania bezpośrednio od producenta, f) dostępu do bazy wiedzy producenta Oprogramowania. 3. Usługi ATiK będą świadczone w dni robocze Zamawiającego, w godz. minimum 7:00-17:00. 4. Obsługa usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) odbywać się będzie w języku polskim. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we Wzorze umowy - Rozdział II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty. 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie opublikowany przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego urządzeń DWDM Transmode przez okres 24 miesięcy oraz godzin eksperckich w ramach opcji
Dodano: 2024-07-16 - Usługa wsparcia producenta dla pamięci masowej Dell Unity 300
Dodano: 2024-04-09 - Serwis pogwarancyjny dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych wraz z przełącznikami SAN/LAN
Dodano: 2024-03-29 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla użytkowanych przez Zamawiającego portali
Dodano: 2024-03-12 - Wsparcie techniczne dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do planowania finansowego i controllingu
Dodano: 2024-02-29 - „Świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej obiektów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie”
Dodano: 2024-02-19 - Serwis pogwarancyjny dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych wraz z przełącznikami SAN/LAN
Dodano: 2023-12-08 - Usługi przeglądów i wsparcia technicznego dla systemu zarzadzania i monitoringu R&M Inteliphy
Dodano: 2023-11-17 - Przedłużenie wsparcia dla użytkowanych serwerów wraz z ich rozbudową
Dodano: 2023-11-13 - Przedłużenie wsparcia dla użytkowanych serwerów wraz z ich rozbudową
Dodano: 2023-09-29