Przetargi.pl
NA ZAKUP I DOSTAWĘ NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
    REGON: 29364000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA ZAKUP I DOSTAWĘ NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Pakiet nr 1- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb neurochirurgii - Pakiet nr 2- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb laryngologii - Pakiet nr 3- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb chirurgii naczyniowej - Pakiet nr 4- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb laryngologii - Pakiet nr 5- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb okulistyki - Pakiet nr 6- Zakup i dostawa: KRANIOTOM- NAPĘD NEUROCHIRURGICZNY - Pakiet nr 7- Zakup i dostawa narzędzi do zabiegów ginekologicznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wielkość, zakres i ilość został zawarty w załącznikach do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: - Pakiet nr 1- 663,00 zł. - Pakiet nr 2- 668,00 zł. - Pakiet nr 3- 265,00 zł. - Pakiet nr 4- 336,00 zł. - Pakiet nr 5-1.248,00 zł. - Pakiet nr 6- 1.472,00 zł. - Pakiet nr 7- 123,00 zł. 2.Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: na konto: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 dopiskiem (nr referencyjny postępowania: ZP/PN/23/06/2019) lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. , poz. 110 z późn. zm.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają dla hurtowni farmaceutycznych zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych tj. Dz. U. z 2019, poz. 175 (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA NA WEZWANIE DOSTARCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ ZGODNIE Z ART. 26 UST. 2 Ustawy pzp wykazu dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), do każdej pozycji, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, której pozycji z załącznika nr 1 dotyczy. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołącza do formularza ofertowego oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 Pzp, Wykonawca dołącza następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Na mocy art. 26 ust. 2 Pzp przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: a)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: - dla Pakietu nr 1 – 38.000,00 PLN, - dla Pakietu nr 2 - 38.000,00 PLN, - dla Pakietu nr 3 - 15.000,00 PLN, - dla Pakietu nr 4 – 19.000,00 PLN, - dla Pakietu nr 5 – 72.000,00 PLN, - dla pakietu nr 6 –84.800,00 PLN, - dla pakietu nr 7- 7.000,00 PLN, b) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych tj. Dz. U. z 2019, poz. 175 (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu, - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców. 6. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a)Wykaz asortymentowo- cenowy wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 b)Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem załącznik nr 2 do SIWZ, c)Uzupełniony formularz wymagań granicznych dot. pakietu nr 1- 7- załącznik nr 9, d)Uzupełniony formularz parametrów technicznych – dot. pakietu nr 6 – załącznik nr 10 e)Dowód wniesienia wadium* f)aktualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, g)aktualne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, h)aktualne oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym – zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ, i) aktualne oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( dołączyć w razie potrzeby) j)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, k)Dokumenty wymagane w Rozdziale IX w pkt 9,11 niniejszego rozdziału SIWZ dla Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich. Uwaga: *Wadium wniesione w pieniądzu – przelewem – zaleca się dołączyć do oferty kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu, lub wygenerowany z systemu bankowości elektronicznej potwierdzenie przelewu. - Wadium wniesione w pozostałych przypadkach – należy dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach