Przetargi.pl
na zakup i dostawę mebli medycznych, metalowych, kuchennych, biurowych, tapicerowanych dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych z Odcinkiem Gastroenterologii 1 Dnia i Odcinkiem Alergologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3615285, 3615284 , fax. 48 3615213
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3615285, 3615284, fax. 48 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na zakup i dostawę mebli medycznych, metalowych, kuchennych, biurowych, tapicerowanych dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych z Odcinkiem Gastroenterologii 1 Dnia i Odcinkiem Alergologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli medycznych, metalowych, kuchennych, biurowych, tapicerowanych dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych z Odcinkiem Gastroeneterologii 1 Dnia i Odcinkiem Alergologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie, zamontowanie i ustawienie mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Część 1 meble medyczne atestowane I. Opis mebli medycznych: 1. Korpusy oraz półki mebli wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o gr 18 mm. Widoczne krawędzie oklejone obrzeżem ABS lub PCV o gr 0,5 - 1 mm w kolorze laminatu płyty 2. Wszystkie półki o regulowanej wysokości 3. Widoczne zewnętrzne części korpusu szafek nie mogą mieć widocznych elementów łączeniowych (zachowanie jednolitej nienaruszonej płaszczyzny laminatu) 4. Tylne ścianki wykonane z płyty pilśniowej HDF o gr min. 3 mm jednostronnie laminowane w kolorze białym 5. Widoczne tylne ścianki szafek z płyty korpusowej bez widocznych elementów łączeniowych 6. Szafki dolne i szafy podwieszane, wyposażone w systemy zawieszek regulowanych w dwóch płaszczyznach o wytrzymałości min. 200 kg na szafkę, uniemożliwiający przypadkowe ich zdjęcie 7. Niektóre szafki dolne i szafy na cokole z uszczelką silikonową przy posadzce lub nóżkach (zgodnie z rysunkami) 8. Szafki górne wyposażone w systemy zawieszek regulowanych w dwóch płaszczyznach 9. Zawiasy puszkowe wyposażone w zintegrowane elementy amortyzujące gwarantujące ciche domykanie 10. Szafki górne klapowe wyposażone w podnośniki gazowe 11. Prowadnice szuflad łożyskowane ze zintegrowanymi bokami metalowymi zapewniające pełny wysuw oraz dociąg i ciche domykanie (typu tandembox firmy BLUM lub podobny), wytrzymałość dynamiczna min 30 kg 12. Fronty płaskie wykonane z płyty MDF gr. 19 mm, zaokrąglone na zewnętrznych krawędziach, o promieniu R=3mm, pokryte jednolitą folią PCV na wszystkich widocznych krawędziach o gr. 0,3-0,4 mm, wewnętrzna strona frontu pokryta laminatem przeciwprężnym w kolorze białym. 13. Uchwyty metalowe galwanizowane w kolorze chromu, satynowe o rozstawie ok. 120 mm. Uchwyt o prostym kształcie (bez ostrych załamań i krawędzi) umożliwiający łatwe czyszczenie 14. Uchwyty w pomieszczeniach zabiegowych j.w. lecz ze stali nierdzewnej 15. Blaty szafek i blaty robocze gr. 38mm pokryte laminatem o gr. min. 0,6 mm, od czoła wykończony w kształcie litery U z zabezpieczeniem przeciwwodnym, widoczne pozostałe krawędzie blatu wykończone z tworzywa sztucznego (ABS lub PCV) 16. Blaty biurek gr. 38 mm pokryte laminatem o gr. min. 0,6 mm, widoczne krawędzie blatu wykończone z tworzywa sztucznego (ABS lub PCV) 17. W blatach i korpusach przelotki na przewody - 20szt. 18. Nóżki do szafek metalowe chromowane o średnicy 50 mm, wys. 10cm z możliwością regulacji wysokości 19. Kółka do szafek mobilnych przystosowane do miękkiego podłoża 20. W blatach nad grzejnikami należy wmontować kratki PCV przepuszczające ciepło o wym. 80x10 - 10szt. 21. Podstawa pod komputer - PCV, na kółkach, o regulowanej szerokości - 20szt. 22. Półki PCV pod klawiaturę, mocowana pod blatem - 20szt. Uwaga: 23. W opisie asortymentu wszystkie podane głębokości są liczone bez frontów, a wszystkie wysokości podane są z grubością blatu 24. Wszystkie wymiary należy skorygować podczas wizji lokalnej przed przystąpieniem do realizacji zamówienia 25. Kolorystyka mebli do uzgodnienia po wyborze oferenta przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 26. Odporność na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych. 27. Okres pełnej gwarancji 36 miesięcy. 28. Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. II. Wykaz mebli PUNKT PIELĘGNIARSKI STRONA KOBIECA L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafka górna wisząca 600 400 300 3 2 Szafka górna wisząca 800 750 300 1 3 Szafka górna wisząca 330 750 300 2 4 Zestaw szafek dolnych stojących 1460 850 500 1 5 Biurko z nadstawką z kontenerem na nóżkach aluminiowych + blat roboczy z kontenerem na nóżkach aluminiowych (wym. kontenerów 400x770x550) 1200 2360 800 800 600 400 1 6 Witryna podwieszana częściowo przeszklona 500 1800 300 1 POM. 1.37 - POKÓJ PRZYGOTOWAWCZY L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafa podwieszana 1800 1800 600 1 2 Szafka górna wisząca 600 400 300 3 3 Półka wisząca 270 400 300 1 4 Zestaw szafek dolnych podwieszanych /4x400x650x550-drzwiczki/ przykrytych jednym blatem (w blacie otwór na zlewozmywak) 2370 850 600 1 POM. 1.33 - GABINET DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWY L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafka górna wisząca 600 400 300 4 2 Zestaw szafek dolnych podwieszanych (2x800x650x550-szuflady, 1x800x650x550 drzwiczki, 1x400x650x550-drzwiczki, 1x400x820x550-kontener na nóżkach aluminiowych) przykrytych jednym blatem narożnym 3700x1540 850 600 1 3 Szafka zlewozmywakowa podwieszana 800 650 550 1 POM. 1.32 - SEKRETARIAT L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafa ubraniowa podwieszana 1000 1800 600 1 2 Witryna podwieszana z częściowo otwartymi półkami 1500 1800 600 1 3 Szafka wisząca 700 400 300 1 4 Biurko narożne z dwoma kontenerami stałymi i jednym kontenerem mobilnym /wym. kontenerów 400x720x550/ 2800x2100 750 600 1 POM. 1.31 - POKÓJ ORDYNATORA L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafa ubraniowa na cokole 600 2000 600 1 2 Witryna na cokole z częściowo otwartymi półkami 1600 2000 300 1 3 Szafka wisząca 700 400 300 1 4 Biurko narożne z jednym kontenerem stałym na nóżkach aluminiowych /wym. kontenera 400x720x550/ 2000x1600 750 600 1 POM. 1.59 - MAGAZYN BIELIZNY CZYSTEJ L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Regał z półkami na cokole 2880x2290x1900 3200 600 1 POM. 1.60 - POKÓJ PIELĘGNIARKI ODDZIAŁOWEJ L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Witryna podwieszana z częścią ubraniową 1000 1800 600 1 2 Witryna podwieszana częściowo przeszklona 880 1800 600 1 3 Witryna podwieszana 1000 1800 300 1 4 Biurko narożne z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/ 2100x1600 750 600 1 5 Półka wisząca 1270 350 300 1 6 Półka wisząca 1800 350 300 1 POM. 1.27 - GABINET ZABIEGOWY L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Witryna podwieszana częściowo przeszklona 800 1600 600 1 2 Witryna podwieszana częściowo przeszklona 1000 1600 600 1 3 Szafa podwieszana 1000 1600 400 1 4 Szafka wisząca górna 600 400 300 3 5 Półka wisząca 700 400 200 1 6 Zestaw szafek podwieszanych dolnych (3x400x550x550-drzwiczki), przykryte jednym blatem narożnym 2500x1150 800 600 1 7 Szafka górna wisząca 700 400 300 2 8 Zestaw szafek podwieszanych dolnych (1x600x550x550-drzwiczki, 1x800x550x550-drzwiczki), przykryte jednym blatem z otworem na zlewozmywak 1400 800 600 1 POM. KORYTARZ L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Zabudowa wnękowa 2260 3200 640 1 POM. 1.14 - POKÓJ LEKARSKI - POBYT DZIENNY L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Witryna na cokole z częściowo otwartymi półkami 1460 2000 320 1 2 Półka wisząca 3000 540 320 1 3 Biurko z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/ 3000 750 600 1 4 Szafa ubraniowa na cokole (3x400) 1200 2000 600 1 5 Szafa ubraniowa na cokole (1x400) 400 2000 600 1 6 Biurko z dwoma kontenerami stałymi na nóżkach aluminiowych /wym. kontenerów 400x720x550/ 3480 750 600 1 POM. 1.12 - POKÓJ LEKARSKI L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Półka wisząca 1220 540 320 1 2 Biurko narożne z kontenerem mobilnym /wym. kontenera 400x720x550/ 1420x2420 750 600 1 3 Szafa ubraniowa na cokole (8x400) 3200 2000 600 1 4 Szafka wisząca górna 875 400 300 4 5 Zestaw szafek podwieszanych dolnych (2x550x650x550), przykrytych jednym blatem 1750 750 600 1 POM. 1.24 - KUCHNIA ODDZIAŁOWA L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Witryna na cokole częściowo przeszklona 950 2100 600 1 2 Szafka wisząca górna 600 750 300 1 3 Szafka narożna wisząca górna 800 750 800 1 4 Szafka wisząca górna 800 750 300 3 5 Zestaw szafek stojących (2x200x820x550-kargo, 1x400x820x550-drzwiczki, 1x800x800x820-szafka narożna, 1x800x820x550, 1x800x820x550-szuflady) przykryte jednym blatem 1400x3720x1030 850 600 1 6 Zestaw szafek stojących (1x500x820x550-drzwiczki, 1x800x700x820-szafka narożna, 1x800x820x550-szuflady) przykryte jednym blatem 1320x1610 850 600 1 POM. 1.22 - POKÓJ SOCJALNY STRONA MĘSKA L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafa podwieszana 1200 1800 600 1 2 Szafka górna wisząca 600 400 300 3 3 Półka wisząca 520 400 300 1 4 Zestaw szafek dolnych podwieszanych /4x400x650x550-drzwiczki/ przykrytych jednym blatem (w blacie otwór na zlewozmywak) 2320 850 600 1 DYŻURKA PIELĘGNIAREK STRONA MĘSKA L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafka górna wisząca 600 400 300 4 2 Biurko z nadstawką z kontenerem na nóżkach aluminiowych (wym. kontenerów 400x770x550) + blat roboczy z zestawem szafek podwieszanych (4x400x620x550) 2840x2100 800 600 1 3 Witryna podwieszana częściowo przeszklona 500 1800 300 1 POM. 1.18 - MAGAZYN PUNKTU PIELĘGNIARSKIEGO L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Zabudowa wnękowa 750 600 2530 1 POM. 1.06 - SALA NADZORU INTERNISTYCZNEGO L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafa podwieszana 1080 1800 600 2 2 Szafka górna wisząca 500 400 300 2 3 Witryna podwieszana częściowo przeszklona 1000 1800 600 1 4 Blat na wspornikach 1000 850 600 1 5 Zestaw szafek wiszących 1570 750 300 1 6 Zestaw szafek podwieszanych dolnych 1570 650 850 1 7 Konsola półokrągła 2750 700 1375 1 POM. 1.16 - SALA NADZORU INTERNISTYCZNEGO L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafa podwieszana 1000 1800 300 1 POM. 1.40 - MAGAZYN BIELIZNY BRUDNEJ L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Szafa podwieszana 800 1800 300 1 Część 2 meble metalowe 1. Przedmiot zamówienia stanowią meble metalowe (regały) oraz wózki oddziałowe 2. Asortyment objęty niniejszym zamówieniem, stanowić będzie wyposażenie pomieszczeń szpitala z przeznaczeniem do przechowywania urządzeń narzędzi i przyrządów przed i po sterylizacji, środków czystości, BHP. 3. Oferowany asortyment musi być odporny na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych. 4. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów. 5. Okres pełnej gwarancji na 36 miesięcy. 6. Jakiekolwiek odstępstwa od podanych wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty. 7. Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. I. Wykaz mebli metalowych (regałów) POM. 1.40 - POMIESZCZENIA GOSPODARCZE /POM.PORZĄDKOWE/ L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Regał z półkami 2000 2000 350 1 POM. 1.40 - POMIESZCZENIA GOSPODARCZE /BRUDOWNIK/ L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Regał z półkami 1200 2000 300 1 2 Regał z półkami 1000 2000 300 1 POM. 1.26 - MAGAZYN SPRZĘTU L.P. RODZAJ WYPOSAŻENIA GABARYTY Szer. Wys. Gł. ILOŚĆ W SZT. 1 Regał narożny z półkami 2000x1600 2000 600 1 II. Wykaz wózków oddziałowych Lp. Parametry wymagane 1. WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POTRAW I - szt. 1 1.1 Wózek wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym. 1.2. Wyposażenie wózka : a). 2 blaty wykonane w formie wyjmowanych tac ze stali kwasoodpornej, ułożonych w dwóch poziomach b). uchwyt do prowadzenia wózka c). dodatkowa , uchylna półka umocowana przy górnym blacie d). cztery kółka o średnicy min.100 mm, w tym 2 z blokadą 1.3. Wymiary wózka: a). długość - 1.000 mm (? 100 mm) b). szerokość - 650 mm (? 50 mm) c). wysokość - 1.000 mm (? 100 mm) 1.4. Gwarancja min. 24 miesiące. 2. WÓZEK DO PRZEWOŻENIA POTRAW II - szt. 1 2.1. Wózek wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym. 2.2. Wyposażenie wózka : a). 2 blaty wykonane w formie wyjmowanych tac ze stali kwasoodpornej , ułożonych w dwóch poziomach b). uchwyt do prowadzenia wózka c). cztery kółka o średnicy min.100 mm, w tym 2 z blokadą 2.3. Wymiary wózka: a). długość - 1.000 mm (? 100 mm) b). szerokość - 650 mm (? 50 mm) c). wysokość - 1.000 mm (? 100 mm) 2.4. Gwarancja min.24 miesiące. 3. WÓZEK NA ODPADY POTRÓJNY - szt. 2 3.1. Wózek przeznaczony do składowania i przewozu odpadów i brudnej bielizny w workach foliowych 3.2. Wózek potrójny przystosowany do worków foliowych o pojemności 100 - 120 litrów 3.3. Pokrywy wózka podnoszone pedałem nożnym, każda osobno. 3.4. Zabezpieczenie przed zsunięciem się worka z obręczy w postaci klipsów zaciskowych 3.5. Stelaż wózka wykonany ze stali pokrytej powłoką niklowo-chromowa,trwałą i odporną na korozję 3.6. Pokrywy i podstawa wózka wykonane z tworzywa ABS o podwyższonych własnościach mechanicznych i odporności na promieniowanie UV 3.7. Wózek wyposażony w 4 koła o średnicy min.50 mm, w tym 2 z blokadą. 3.8. Wózek łatwy w utrzymaniu w czystości, odporny na środki dezynfekcyjne 3.9. Wymiary skrajne wózka : a). długość - 1.210 mm (? 20 mm) b). szerokość - 400 mm (? 20 mm) c). wysokość - 860 mm (? 30 mm) 3.10. Gwarancja min.24 miesiące. 4. STATYW DO POMPY INFUZYJNEJ - szt. 20 4.1. Statyw do mocowania od 1 do 4 pomp 4.2. Stabilna podstawa o średnicy 780-800 mm 4.3. Podstawa wyposażona w 5 kółek (w tym 2 z blokadą) 4.4. Kolumna statywu wykonana ze stali chromowanej o wysokości 1900-1950 mm, w górnej części wyposażona w wieszak do kroplówek 4.5. 4-krotne gniazdo sieciowe zainstalowane na podstawie statywu 4.6. Gniazdo wyposażone w sygnalizację zasilania, przewód przyłączeniowy o długości min. 4 m, bolce uziemiające, sygnalizację napięcia na poszczególnych gniazdach, dwa wymienne bezpieczniki, atestowana obudowa. 4.7. Waga statywu max. 6 kg 4.8. Gwarancja 24 m-ce 5. STOLIK (WÓZEK) ODDZIAŁOWY - NA LEKI - szt. 2 5.1. Stolik wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym 5.2. Skład wyposażenia: a). cztery tace ze stali kwasoodpornej umieszczone na dwóch poziomach b). tace wypełnione przegródkami na leki ,tace wykonane z tworzywa c). uchwyt do prowadzenia wózka d). cztery koła samonastawne , w tym dwa z blokadą e). dwie uchylne miski na odpady 5.3. Wymiary wózka : a). długość: 660 mm (? 50 mm) b). szerokość: 420 mm (? 50 mm) c). wysokość: 870 mm (? 50 mm) 5.4. Gwarancja min.24 miesiące. 6. STOLIK (WÓZEK) ODDZIAŁOWY - WIELOFUNKCYJNY - szt. 2 6.1. Stolik wykonany z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym 6.2. Skład wyposażenia : a). blat (taca) ze stali b). dwie półki poniżej blatu, w dwóch poziomach, w postaci koszy drucianych c). uchwyt worka na odpady d). uchwyt do prowadzenia wózka e). cztery koła samonastawne , w tym dwa z blokadą 6.3. Wymiary wózka: a). długość: 810 mm (? 50 mm) b). szerokość: 430 mm (? 50 mm) c). wysokość: 890 mm (? 50 mm) 6.4. Gwarancja min.24 miesiące. 7. WÓZEK FUNKCYJNY RATUNKOWY - szt. 1 7.1. Szkielet wózka, blat górny i szuflady wykonane z materiału charakteryzującego się wysoką wytrzymałością i twardością, stal nierdzewna lub tworzywo BAYDUR 7.2. Konstrukcja wózka wyposażona w centralny system zamknięcia wszystkich szuflad - zamykany na klucz 7.3. Wymiary zewnętrzne wózka: a). wysokość 90 cm +/-5cm b). głębokość 72 cm +/-5cm c). szerokość 83 cm +/-5cm 7.4. Wózek wyposażony w: a) Trzy szuflady o wysokości 100mm b) Dwie szuflady o wysokości 150 mm 7.5. Czoła szuflad z przezroczystymi pojemnikami z możliwością umieszczenia opisu identyfikującego zawartość szuflad. Pojemniki szuflad jednoczęściowe - odlane w formie bez elementów łączenia, bez miejsc narażonych na kumulację brudu i ognisk infekcji 7.6. Układ jezdny wysoce mobilny: 4 koła jezdne, w tym 2 z blokadą o średnicy min. 65 mm, z elastycznym niebrudzącym podłóg bieżnikiem rozmieszczone w równych odległościach od siebie (kwadracie) zwiększające zawartość wózka lub system z piątym centralnie umiejscowionym kołem. 7.7. Wyposażenie podstawowe wózka: a). blat zabezpieczony przed zsuwaniem się przedmiotów b).uchwyt do przetaczania c). kosz na odpadki d). co najmniej 2 przezroczyste umożliwiające identyfikację tego co znajduje się w środku odchylane pojemniki kieszenie e). wysuwana spod blatu półka do pisania f). półka na żel g). uchwyt na butle z tlenem h). zintegrowane dwie boczne szuflady wysuwane spod blatu: jedna z wkładem ze stali nierdzewnej, druga na leki natychmiastowego użycia - ratujące życie z przezroczystą ścianką pozwalające na ich identyfikację. Wymienione wyposażenie nie powoduje zwiększenia gabarytów wózka i nie narażające na ich uszkodzenie - zintegrowane w budowie wózka 7.8. Wyposażenie dodatkowe (wymagane wraz z dostawą) a). wieszak kroplówki b). półka na defibrylator c). zasilanie elektryczne d). dodatkowa półka na ssak e). płyta do masażu serca 8. WÓZEK FUNKCYJNY UŻYTKOWY - szt. 2 8.1. Szkielet wózka, blat górny i szuflady wykonane z materiału charakteryzującego się wysoką wytrzymałością i twardością, stal nierdzewna lub tworzywo BAYDUR 8.2. Konstrukcja wózka wyposażona w centralny system zamknięcia wszystkich szuflad - zamykany na klucz 8.3. Wymiary zewnętrzne wózka: a). wysokość 90 cm +/-5cm b). głębokość 72 cm +/-5cm c). szerokość 83 cm +/-5cm 8.4. Wózek wyposażony w: a) Trzy szuflady o wysokości 100mm b) Dwie szuflady o wysokości 150 mm 8.5. Czoła szuflad z przezroczystymi pojemnikami z możliwością umieszczenia opisu identyfikującego zawartość szuflad. Pojemniki szuflad jednoczęściowe - odlane w formie bez elementów łączenia, bez miejsc narażonych na kumulację brudu i ognisk infekcji 8.6. Układ jezdny wysoce mobilny: 4 koła jezdne, w tym 2 z blokadą o średnicy min. 65 mm, z elastycznym niebrudzącym podłóg bieżnikiem rozmieszczone w równych odległościach od siebie (kwadracie) zwiększające zwrotność wózka lub system z piątym centralnie umiejscowionym kołem. 8.7. Wyposażenie podstawowe wózka: a). blat zabezpieczony przed zsuwaniem się przedmiotów b).uchwyt do przetaczania c). kosz na odpadki Wymienione wyposażenie nie powoduje zwiększenia gabarytów wózka i nie narażające na ich uszkodzenie - zintegrowane w budowie wózka 9. Statyw do kroplówek - szt. 10 9.1. Kolumna statywu wykonana ze stali szlachetnej o regulowanej wysokości 9.2. Krzyżak do butelek ze stali szlachetnej, 4 haki, obciążenie 2 kg na każdy hak 9.3. Blokada ręcznego ustawienia wysokości statywu 9.4. Stabilna podstawa, wyposażona w 5 kółek (w tym 2 z blokadą) 9.5. Ciężar statywu max. 4 kg 9.6. Gwarancja 24 m-ce Część 3 meble tapicerowane, stoliki 1. Przedmiot zamówienia stanowią meble tapicerowane i stoliki. 2. Oferowany asortyment musi być odporny na środki myjąco-dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych (dotyczy mebli tapicerowanych i stolików) 3. Okres pełnej gwarancji na 36 miesięcy. 4. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów oraz szczegółowego określenia kolorystyki. 5. Jakiekolwiek odstępstwa od podanych wymagań spowodują automatyczne odrzucenie oferty. 6. Na widocznych elementach mebli pojedynczych należy nakleić silikonowe naklejki z danymi producenta oraz trwałe odporne na wilgoć i środki dezynfekcyjne naklejki o wymiarach ok. 9,5 cm (szerokość) x 3,5 cm (wysokość). Wzór naklejki zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. I. Przykładowe meble Krzesło tapicerowane - wzór nr 1 Tapicerka łatwo zmywalna Stolik śniadaniowy drewniany o wym. 70x70cm - wzór nr 2 Sofa - wzór nr 3 Sofa o prostej lekkiej formie z podłokietnikami, metalowe nogi, tapicerka łatwo zmywalna, szer. 140cm Stolik kawowy - wzór nr 4 Blat z płyty, nogi metalowe II. Wykaz mebli tapicerowanych i stolików L.p. Asortyment Pomieszczenie Ilość w szt. 1 Krzesło obrotowe biurowe - sekretariat - gabinet ordynatora - gabinet diagnostyczno-zabiegowy - gabinet zabiegowy - pokój pielęgniarki oddziałowej - gabinet lekarski - punkt pielęgniarski (odc. męski) - punkt pielęgniarski (odc. kobiecy) - sala intensywnego nadzoru 3 1 1 1 1 1 1 1 1 2 Krzesło tapicerowane zmywalne (fotel), konstrukcja drewniana - wg wzoru nr 1 - gabinet ordynatora - pokój pielęgniarki oddziałowej - pokój socjalny (odc. Kobiecy) - pokój socjalny (odc. Męski) - sekretariat 4 2 2 2 2 3 Krzesło zmywalne PCV o konstrukcji metalowej - gabinet diagnostyczno-zabiegowy - gabinet zabiegowy - punkt pielęgniarski (odc. Męski) - punkt pielęgniarski (odc. Kobiecy) - kuchnia - sala intensywnego nadzoru 2 2 2 2 3 2 4 Taboret szpitalny siedzisko PCV, konstrukcja metalowa - Sale chorych (w tym sala intensywnego nadzoru), - Pro morte 58 2 5 Wersalka - tapicerka zmywalna - pokój lekarski - pokój socjalny (odc. Kobiecy) - pokój socjalny (odc. Męski) 1 1 1 6 Sofa - tapicerka zmywalna - wg wzoru nr 3 - hol 2 7 Stolik śniadaniowy - wg wzoru nr 2 - gabinet ordynatora - pokój pielęgniarki oddziałowej - pokój socjalny (odc. Kobiecy) - pokój socjalny (odc. Męski) 1 1 1 1 8 Stolik kawowy - wg wzoru nr 4 - hol 2 9 Siedziska PCV konstrukcja metalowa - 1 zestaw z pięcioma siedziskami - korytarz 4 zestawy UWAGA: RYSUNKI DOTYCZĄCE ROZMIESZCZENIA POSZCZEGÓLNYCH MEBLI ZNAJDUJĄ SIĘ W ZAŁĄCZNIKACH DO SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331923005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach