Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 74-400 Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 7603001 do 4 , fax. 95 7602030
- Data zamieszczenia: 2014-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5 5
74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 7603001 do 4, fax. 95 7602030
REGON: 21096699300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W DĘBNIE W ROKU 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych w 2014 roku do Urzędu Miejskiego w Dębnie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa pakiety: 1. Pakiet nr 1 - drobne artykuły biurowe i papier wymienione w formularzu cenowym nr 1a 2. Pakiet nr 2 - tonery, tusze, taśmy do drukarek , płyty CD-R wymienione w formularzu cenowym nr 1b, Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż zamówionych towarów. Dostarczenie i rozładunek do siedziby Urzędu Miejskiego w Dębnie nastąpi w terminie 1 dnia roboczego od dnia zamówienia. Koszt wykonania wszystkich czynności powyżej zawiera się w oferowanej cenie. Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, nie mogą powodować utraty gwarancji i muszą być honorowane przez producenta. Zamawiający żąda oryginalnych produktów i opakowań, na maksymalną ilość kopii. W ramach ciągłości pracy urzędu Zamawiający żąda od Wykonawcy wymiany artykułów wadliwych bądź o obniżonej jakości w ciągu 24 godzin od momentu telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 Zadania), znak sprawy 46/WOG/D/Uzbr./16.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz kalendarzy dla 1 RBLog w Wałczu
Dodano: 2016-04-13 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno znak postępowania 323/2016
Dodano: 2016-04-13 - Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek realizowana przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - znak postępowania 266/2016
Dodano: 2016-04-11 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW WYPOSAŻENIA BIUROWEGO NA POTRZEBY JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3378 DRAWSKO POM. Znak postępowania 857/2015
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa niszczarek do niszczenia dokumentów i szaf stalowych na dokumenty
Dodano: 2015-09-08 - Materiały biurowe I/4/2015
Dodano: 2015-07-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
Dodano: 2015-06-24 - Dostawa materiałów piśmienniczo - biurowych oraz wyposażenia biurowego na potrzeby JW. 5308 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 41/WOG/D/Szkol./15
Dodano: 2015-06-12