Przetargi.pl
NA WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH

Akademia Obrony Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela 103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6813780 , fax. 022 6813175
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Obrony Narodowej
    al. Gen. A. Chruściela 103 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6813780, fax. 022 6813175
    REGON: 01157424400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach kompleksowych usług pralniczych wchodzą: usługi pralnicze, maglownicze, prasowalnicze oraz dezynfekcyjne asortymentu wskazanego poniżej: Pranie wodne bielizny płaskiej (pościelowej) kg42 000, Pranie wodne bielizny gastronomicznej kg 15 000, Pranie wodne zasłon i firan kg 670, Pranie wodne kocy kg 2500, Pranie wodne umundurowania i ubrań roboczych kg 700.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 70 procent ilości usług pralniczych każdego asortymentu ujętego w tabelach, dla poszczególnych części pozostałe 30 procent zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabelach. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym Wykonawcy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego wykonywania usług pralniczych wraz z dezynfekcją odbierając i dostarczając asortyment ujęty w przedmiocie zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 10.30 do następujących punktów AON: magazyn wymiany - budynek Nr 24, internat Nr 1 - budynek nr 50, internat Nr 2 - budynek nr 14, internat Nr 3 - budynek nr 112, internat Nr 4 - budynek nr 55, stołówka akademicka - budynek nr 69, Asortyment odbierany z punktów wymienionych w stołówka akademicka - budynek nr 69, ma być zwrócony, po wykonaniu usługi w tym samym dniu w godz. 14.00-14.30. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru oraz dostarczania rzeczy transportem własnym lub podwykonawcy do punktów wyznaczonych przez Zamawiającego wskazanych w pkt 1, w obecności upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem. Transport obejmuje również załadunek oraz rozładunek asortymentu. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1 kg prania. Przekazywanie oraz odbiór asortymentu będzie się odbywało przy udziale przedstawicieli każdej ze stron, którzy po zważeniu pokwitują przyjęcie lub zdanie danej partii asortymentu na odpowiednim dokumencie. Wykonawca zobowiązuje się do pakowania upranych rzeczy w taki sposób, aby podczas transportu i przenoszenia nie uległy ponownemu zabrudzeniu, zgnieceniu lub zniszczeniu tj.: bielizna płaska (pościelowa) foliowana po 10 szt. bielizna gastronomiczna - foliowana po 15 szt. obrusy (wchodzą w skład bielizny gastronomicznej) - nawijane na belki po 5 szt. firany i zasłony - foliowane po 5 szt. koce - foliowane po 5 szt. umundurowanie i ubrania robocze - na wieszakach i w folii. Asortyment po upraniu musi posiadać takie same parametry jak przed upraniem tj. nie może ulec skurczeniu. Zamawiający w trakcie każdorazowego przyjmowania wypranego asortymentu dokona oceny jakościowej wykonanej usługi. W przypadku stwierdzenia uchybień do jakości świadczonej usługi pralniczej (np. rzeczy wróciły brudne lub nie uprasowane) Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego bezpłatnego wykonania usługi. W przypadku wystąpienia trwałych zabrudzeń, które nie są możliwe do usunięcia lub ich usunięcie spowodowałoby odbarwienie lub uszkodzenie danego asortymentu Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego, że dany asortyment oddany do prania posiada silne zabrudzenia, których usuniecie mogłoby uszkodzić tkaninę danego asortymentu wówczas Zamawiający sam podejmie decyzje o dalszym rozwiązaniu i ewentualnych konsekwencjach. W przypadkach : zaginięcia asortymentu u Wykonawcy lub w trakcie transportu, trwałego uszkodzenia lub zniszczenia danego asortymentu w wyniku niewłaściwego procesu prania lub transportu. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć 30 procent dla asortymentu na którym widoczne są ślady eksploatacji i 100% dla nowego asortymentu, ceny wynikającej z ostatniego zakupu danego asortymentu uwidocznionej na fakturze. Pralnia świadcząca usługi będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40, poz. 469) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 3000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach