Przetargi.pl
na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu

Zespół Szkół Publicznych w Polanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-010 Polanów, ul. Gradowe Wzgórze 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 31 88 770 , fax. 95 31 88 770
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Polanowie
    ul. Gradowe Wzgórze 5 5
    76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 31 88 770, fax. 95 31 88 770
    REGON: 32126981900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zsp.polanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - koordynowanie projektu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - zarządzanie merytoryczne projektem, - organizacja i realizacja poszczególnych części działań, - realizacja harmonogramu i budżetu projektu, - współpraca z Instytucją Pośredniczącą, - przygotowywanie wniosku o płatność, - prowadzenie dokumentacji projektu, - koordynowanie pracy Zespołu Projektowego i kadry dydaktycznej, - koordynowanie i opieka nad realizacją zajęć, - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Część II - specjalista ds. merytorycznych: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - nadzór nad realizacją finansową projektu, - nadzór nad budżetem projektu i wydatkami, - przygotowywanie umów z wykonawcami i osobami świadczącymi usługi, - promocja projektu - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Część III - specjalista ds. rekrutacji, ewaluacji i monitoringu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: - opracowanie narzędzi i przeprowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu (ankiety, testy, raporty itp.), - opracowywanie co pół roku raportów z ewaluacji projektu, - praca z formularzem PEFS, - opieka dydaktyczna nad prowadzonymi zajęciami, - opieka nad realizacją zajęć, - rekrutacja Uczestników, w tym opracowanie wszystkich dokumentów rekrutacyjnych (zgoda na przetwarzanie danych osobowych, Formularz zgłoszeniowy/umowa, Regulamin uczestnictwa, listy obecności itp.) - oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie. Opis sposobu realizacji zamówienia wspólny dla wszystkich części: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji żadnej z części zamówienia w sposób zdalny, to jest bez obecności osoby świadczącej usługę w biurze projektu lub w innych miejscach gdzie realizowany będzie projekt. 2. zamawiający udostępnia Wykonawcom biuro projektu znajdujące się z siedzibie Zamawiającego wyposażone we wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia urządzenia i sprzęt, materiały biurowe i eksploatacyjne. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za zrealizowanie zamówienia w sposób zgodny z dokumentami programowymi znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce /Dokumenty. 4. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów, wskaźników i produktów projektu i w przypadku wykrytych zagrożeń informował Zamawiającego o tym fakcie niezwłocznie. 5. Wykonawca winien realizować zamówienie metodą PROAKTYWNĄ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121225
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - Dla części I zamówienia w wysokości 2.250,00 zł - Dla części II zamówienia w wysokości 2.175,00 zł - Dla części III zamówienia w wysokości 1.125,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r.,Nr 42, poz. 275). 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz oryginał dokumentu wadialnego deponuje w siedzibie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy: 54 9317 1038 3900 1906 2000 0001 w tytule przelewu wpisując: WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Próbka jakości zaoferowanej usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.solanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną