Przetargi.pl
NA USŁUGĘ NAŚWIETLANIA, DRUKU I OPRAWY TRZECH TYTUŁÓW KSIĄŻKI

Instytut Pamięci Narodowej - KŚZpNP - Oddział Szczecin ogłasza przetarg

  • Adres: 71-270 Szczecin, ul. Janickiego 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849805 , fax. 091 4849871
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Pamięci Narodowej - KŚZpNP - Oddział Szczecin
    ul. Janickiego 30 30
    71-270 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849805, fax. 091 4849871
    REGON: 32012134500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Pamięci Narodowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA USŁUGĘ NAŚWIETLANIA, DRUKU I OPRAWY TRZECH TYTUŁÓW KSIĄŻKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naświetlenie, druk i oprawa trzech tytułów książek 1. Z oddali. Marzec 1968 na Pomorzu Zachodnim red. Robert Kościelny (tytuł roboczy) 2. Aleksander Strokowski, Lista ofiar. Grudzień 1970 r. w Szczecinie 3. D. A. Rymar, Z. Bodnar, Radio Solidarność w Gorzowie Wlkp. dla Zamawiającego w ilości po 500 egzemplarzy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w szczególności wykażą wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania min. 3 zamówień, odpowiadających rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy. Zamawiający będzie oceniał spełnianie powyższych warunków według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (w przypadku dokumentów wymienionych w pkt. 6b, 6f, dopuszcza się przedstawienie kserokopii opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem potwierdzonych przez przedstawicieli Wykonawców lub pełnomocników z zastrzeżeniem, iż pełnomocnictwo uwzględniające zakres obejmujący przedmiot postępowania o zamówienie publiczne - powinno być dołączone do oferty): a) formularz ofertowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. DzU z 2007 r. nr 223 poz.1655) - załącznik nr 2 do SIWZ; d) oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. DzU z 2007 r. nr 223 poz.1655) - załącznik nr 3 do SIWZ; e) zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; f) wypełniony wykaz wykonanych prac podobnych stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie; g) w przypadku składania oferty wspólnej proszę podać wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ h) pełnomocnictwo/upoważnienie wskazujące zakres czynności upoważnionego (w przypadku, gdy dokumenty składa lub poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.IPN.GOV.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach