Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ogłasza przetarg
- Adres: 27-300 Lipsko, ul. Śniadeckiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 783 500 , fax. 483 783 663
- Data zamieszczenia: 2022-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
ul. Śniadeckiego 2
27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
tel. 483 783 500, fax. 483 783 663
REGON: 67099777300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA USŁUGĘ GWARANCYJNEGO UTRZYMANIA W RUCHU APARATURY MEDYCZNEJ W SZPITALU W LIPSKU W 2022 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych, polegających na utrzymaniu w ruchu urządzeń medycznych określonych w załączniku nr 2 do ogłoszenia - przez cały okres trwania umowy. Zamówienie zostało podzielone na 27 części. 2. Do obowiązku Wykonawcy należy sporządzenie harmonogramu przeglądów i konserwacji sprzętu objętego umową, z tym, że pierwszy przegląd wszystkich przedmiotowych urządzeń, Wykonawca wykona w pierwszym kwartale 2022 roku zgodnie z harmonogramem przeglądów zaproponowanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać z należytą starannością usługę przeglądu aparatury medycznej wymienioną w załączniku nr 1, zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadaną wiedzą oraz wymogami instrukcji obsługi i eksploatacji aparatury, stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności z normą PN-EN60601-1 i/lub PN-EN 62353, a także zgodnie z wymogami zawartymi w ogłoszeniu oraz złożoną ofertą. 4. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się między innymi do: potwierdzenia wykonania przeglądu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679. z późn. zm.). W Karcie Pracy (raporcie serwisowym) należy umieścić następujące informacje: a) datę wykonania, b) imię i nazwisko osoby wykonującej (czytelne), c) nazwę aparatu, model i nr seryjny, d) lokalizację (nazwa oddziału / zakładu), e) szczegółowy opis wykonanych czynności, wykaz wymienionych podczas przeglądu materiałów zużywalnych zalecanych przez producenta przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu, f) informacje o stanie technicznym aparatu (aparat sprawny, niesprawny, dopuszczony warunkowo do dalszej eksploatacji), g) datę następnego przeglądu. 5. W zakres usługi serwisowej wchodzą: naprawy bieżące, wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem, zgodnie z wymogami obsługi techniczno – eksploatacyjnej określonej przez producenta danego urządzenia oraz z zasadami należytej staranności – (przeglądy techniczne zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia). Wykonawca sporządzi zakres wykonywanych czynności w ramach planowanego przeglądu technicznego dla poszczególnych grup urządzeń. 6. Wszystkie przeglądy, naprawy, konserwacje, wymiana części, itd., muszą być wpisane w paszport techniczny urządzenia i określać zakres przeprowadzonych napraw. Wpis taki powinien określać, że urządzenie jest sprawne i dopuszczone do użytkowania, jak również informować o terminie następnego przeglądu. Wpis powinien być potwierdzony pieczątką imienną osoby uprawnionej do wykonania przeglądów. W przypadku, gdy urządzenie jest sprawne i dopuszczone do użytkowania, Wykonawca wystawi dla tego urządzenia Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa, w przeciwnym razie, Wykonawca wystawi orzeczenie techniczne o niesprawności urządzenia. 7. Wykonawca prowadzący obsługę serwisową, zobowiązany jest do stosowania części zamiennych zalecanych przez producenta i spełniających parametry określone dla danego rodzaju urządzenia. Wszystkie użyte do realizacji materiały i części powinny być nowe i posiadać wymagane prawem aprobaty, dopuszczenia i certyfikaty. 8. Czas reakcji na zgłoszoną naprawę – 24 godziny, czas naprawy 72 godzin od chwili zgłoszenia, w przypadku naprawy polegającej na wymianie trudno dostępnych części zamiennych naprawa nie dłuższa niż 10 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną