Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego 132A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 37 42 090
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Piłsudskiego 132A 132A
26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
tel. 041 37 42 090
REGON: 29001192900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na systematyczne tankowanie na stacji paliw w postaci oleju napędowego i benzyny do samochodów posiadanych przez ZGKiM na rok 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Olej napędowy i benzyny tankowany systematycznie do samochodów Zamawiającego na stacji paliw zlokalizowanej w obrębie miasta Stąporkowa czynnej przez 7 dni w tygodniu a w przypadku awarii wskaże podwykonawcę na terenie miasta Stąporkowa . Fakturowanie odbywać się będzie 2 razy w miesiącu na podstawie dokumentu wydania po cenie z dnia wydania oleju napędowego pomniejszonej o zadeklarowany upust, upust odliczamy od ceny brutto 1 litra oleju i benzyny . Zamawiający szacuje, że przez okres 12 m-cy zużyje około 24.000 litrów oleju napędowego i 720 litrów benzyny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia właściwie przygotowanej i podpisanej oferty wraz z niezbędnymi załącznikami. 2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia spełnienie następujących warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednolity tekst /Dz.U z 2006 r Nr 164 poz 1163 z póż. zm./ zapoznali się i akceptują warunki określone w niniejszej Specyfikacji posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej posiadają koncesję, zezwolenie lub decyzję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub decyzji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2.Parafowany wzór umowy wg załącznika nr 2. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr 3. 4.Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 5.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip Stąporków
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
Dodano: 2016-07-19 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŁAGÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-03-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY RAKÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Związku Międzygminnego Nida 2000 w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2015-11-18 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-11-17 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tarłów na lata 2016-2017
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa 500 ton miału węglowego o parametrach 23-18-0,8 Centrum Kształcenia Praktycznego w Krzelowie Zamówienie Nr 1/2015
Dodano: 2015-11-16