Przetargi.pl
Na systematyczne tankowanie na stacji paliw w postaci oleju napędowego i benzyny do samochodów posiadanych przez ZGKiM na rok 2010.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego 132A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 37 42 090
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Piłsudskiego 132A 132A
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 37 42 090
    REGON: 29001192900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na systematyczne tankowanie na stacji paliw w postaci oleju napędowego i benzyny do samochodów posiadanych przez ZGKiM na rok 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Olej napędowy i benzyny tankowany systematycznie do samochodów Zamawiającego na stacji paliw zlokalizowanej w obrębie miasta Stąporkowa czynnej przez 7 dni w tygodniu a w przypadku awarii wskaże podwykonawcę na terenie miasta Stąporkowa . Fakturowanie odbywać się będzie 2 razy w miesiącu na podstawie dokumentu wydania po cenie z dnia wydania oleju napędowego pomniejszonej o zadeklarowany upust, upust odliczamy od ceny brutto 1 litra oleju i benzyny . Zamawiający szacuje, że przez okres 12 m-cy zużyje około 24.000 litrów oleju napędowego i 720 litrów benzyny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia właściwie przygotowanej i podpisanej oferty wraz z niezbędnymi załącznikami. 2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia spełnienie następujących warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednolity tekst /Dz.U z 2006 r Nr 164 poz 1163 z póż. zm./ zapoznali się i akceptują warunki określone w niniejszej Specyfikacji posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej posiadają koncesję, zezwolenie lub decyzję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub decyzji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2.Parafowany wzór umowy wg załącznika nr 2. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr 3. 4.Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 5.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip Stąporków
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach