Przetargi.pl
na świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SZW w Suwałkach

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 087 5629594
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
    ul. Szpitalna 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 087 5629594
    REGON: 79031936200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych dla SZW w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych w szacunkowej ilości 176 528 kg w ciągu 24 miesięcy, w tym: Kod 18 01 02 1528 kg Części ciała i organy Kod 18 01 03 173260 kg Inne odpady medyczne Kod 18 01 06 - Chemikalia, odczynniki Kod 18 01 08 1740kg Leki cytostatyczne i cytotoksyczne Kod 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 180108 z terenu Szpitala Wojewódzkiego przy ul. Szpitalnej 60 musi odbywać się trzy razy w tygodniu , w godzinach od 700 do 1500 oraz ewentualnie w razie konieczności w okresie świat po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 2. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić kontener-chłodnie wraz z licznikiem, o pojemności dostosowanej do ilości wytwarzanych odpadów zapewniającego czasowe przechowywanie odpadów w temperaturze maksymalnej 10 0C oraz 10 sztuk zamykanych hermetycznie pojemników o pojemności nie mniejszej niż 30 litrów z koniecznością wymiany na czyste. Zamawiający będzie obciążał Wykonawcę rachunkami za pobierany przez kontener chłodnie prąd oraz 10 sztuk zamykanych hermetycznie pojemników o pojemności nie mniejszej niż 30 litrów z koniecznością wymiany na czyste. 3. Wykonywanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity dz. U. z 2013 r., Nr 21 2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r Prawo ochrony środowiska ( dz. U. z 2001 r, Nr 39, poz.251) 3) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz 1367 ) 4)Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych Dz. U. 2003 nr 8 poz. 104) 5) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. nr 112, poz.1206 ) 4. Transport odpadów odpowiednio przystosowanymi do tego celu środkami transportu. 5. Wykonawca prowadzić będzie dokumentację oraz dostarczać karty przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 08 grudnia 2010 r ( Dz. U. Nr 30 poz. 213) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca odbierał odpady medyczne w opakowaniach dostarczonych przez Zamawiającego i nie będzie wnosić zastrzeżeń co do rodzaju stosowanych przez zamawiającego opakowań ( obecnie stosowane są plastikowe pojemniki na igły i strzykawki uniemożliwiające ponowne ich otwarcie, oraz worki foliowe ) 7. Określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości wynoszącej 7060,00zł 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6 PZP). 3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : KREDYT BANK S.A. 1710 Oddział KB S.A. w Suwałkach Nr konta 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach