Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3262100 , fax. 052 3262101
- Data zamieszczenia: 2015-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
ul. Chodkiewicza 44 44
85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3262100, fax. 052 3262101
REGON: 00089894800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług transportu sanitarnego w celu przewozu osób na konsultacje, badania, do dalszego leczenia, odwozy do domu, ponadto transport krwi, materiałów biologicznych do badań oraz inne nie wymienione przewozy sanitarne, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Świadczenie usług transportowych zlecane będzie całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, wliczając w to soboty, niedziele i święta na wezwanie pod wskazany w umowie numer telefonu. Zamawiający wymaga, aby czas podstawienia pojazdu od momentu wezwania telefonicznego nie przekroczył 30 minut. WYMAGANIA: Transport odbywać się musi specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego spełniającymi wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2013r., poz. 1176) oraz transport krwi i składników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2012 r. w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami - Dz. U. z 2013 r. poz. 5. Zespół specjalistyczny zgodnie z art. 36 ust. 1pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r. poz. 757). Rodzaje karetek: Zespół wyjazdowy podstawowy- (co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: ratownik medyczny/pielęgniarka + kierowca- w przypadku, gdy żaden z członków zespołu nie posiada prawa jazdy kategorii B) I. Wyposażenie karetki: 1. Zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym. 2. Ssak. 3. Nosze samojezdne + pasy zabezpieczające. 4. Krzesełko kardiologiczne. 5. Fotelik do przewozu niemowlaka 0-13kg (atest zgodny z europejską normą ECE R44/03). 6. Sygnały dźwiękowe i świetlne pojazdu uprzywilejowanego. 7. Środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy. II. Pojazdy spełniają wymagania NFZ w zakresie transportu sanitarnego. Zespół wyjazdowy specjalistyczny- co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym: -Wykonawca zapewni personel - ratownik medyczny/pielęgniarka + kierowca- w przypadku, gdy żaden z członków zespołu nie posiada prawa jazdy kategorii B) -Zamawiający zapewni lekarza anestezjologa I. Wyposażenie karetki: 1. Defibrylator z kardiomonitorem. 2. Respirator transportowy dla niemowląt, dzieci i dorosłych. 3. Pompy infuzyjne strzykawkowe. 4. Zestaw do podawania tlenu z zaworem redukcyjnym. 5. Dwa ssaki. 6. Pulsoksymetr, czujniki do saturacji 02 dostosowane do wieku rozwojowego dziecka. 7. Nosze samojezdne + pasy zabezpieczające. 8. Krzesełko kardiologiczne. 9. Fotelik do przewozu niemowlaka 0-13kg (atest zgodny z europejską normą ECE R44/03). 10. Nosze samojezdne. 11. Sygnały dźwiękowe i świetlne pojazdu uprzywilejowanego. 12. Środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy. 13. Sprawna klimatyzacja (podwójna - tj. przód i tył kabiny). 14. Zestawy do intubacji i resuscytacji wraz z kompletem rurek intubacyjnych i ustno-gardłowych, dostosowanych do wieku rozwojowego dziecka. 15. Aparat do mierzenia ciśnienia i mankiety dostosowane do wieku rozwojowego dziecka. 16. Deski ortopedyczne. 17. Kołnierze ortopedyczne. 18. Komplet leków niezbędny przy transporcie chorych zgodny z ustawą o Państwowym ratownictwie medycznym. II. Pojazdy spełniają wymagania NFZ w zakresie transportu sanitarnego. Transport krwi i materiałów biologicznych -bez osoby uprawnionej do wykonywania medycznych czynności ratunkowych Krew i jej składniki przewożone są w warunkach poddanych walidacji, kontroli i okresowej lub ponownej walidacji za które odpowiedzialna jest jednostka zajmująca się transportem. Warunki transportu podlegają walidacji - w ostatnim tygodniu lipca w obecności uprawnionych pracowników WSD na terenie szpitala według standardowej procedury operacyjnej zatwierdzonej przez WSD ( udostępnionej po podpisaniu umowy). Za dopuszczalną temperaturę należy przyjąć: -od 2 ?C do 10 ?C przy transporcie KKCZ, -od 20 ?C do 24?C przy transporcie KKP, -nie więcej niż - 18 ?C przy transporcie FFP i krioprecypitatu. Z każdego transportu krwi i jej składników sporządza się protokół kontroli temperatury transportu. Centrum Krwiodawstwa, które wydało krew i jej składniki, oraz ich odbiorca sporządzają protokół kontroli transportu, który zawiera w szczególności następujące informacje: 1. nazwę i adres centrum wydającego krew i jej składniki, 2. nazwę i numer składnika, 3. dzień i godzinę wydania, 4. wydruk temperatury po 5 minutach od chwili umieszczenia krwi lub jej składnika w pojemniku transportowym, 5. opis chłodniczego urządzenia transportowego, z podaniem ilości i rodzaju dodatkowego materiału chłodzącego oraz numeru termometru - jeżeli je stosowano, 6. datę, podpis oraz pieczątkę osoby wydającej krew lub jej składnik, 7. imię nazwisko osoby transportującej krew, 8. nazwę i adres podmiotu leczniczego będącego odbiorcą, 9. dzień i godzinę dostarczenia składnika krwi, 10. wydruk temperatury z chwili dostarczenia krwi lub jej składnika, 11. datę, podpis oraz pieczątkę osoby dokonującej odbioru krwi lub jej składnika. Protokół kontroli transportu sporządza się w dwóch egzemplarzach. Oryginał zatrzymuje odbiorca, a kopię - dostawca. Wyposażenie pojazdu: 1. Pojemnik transportowy utrzymujący zaprogramowaną temperaturę, wyposażony w czujnik i zapis temperatury 2. Środek łączności: łączność radiowa lub telefon komórkowy. W przypadku awarii pojazdu Przyjmujący zamówienie zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego spełniającego wymagania j/w. Szacunkowa wielkość zamówienia w przewidywanym terminie realizacji zamówienia. Zespół wyjazdowy podstawowy- (co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: ratownik medyczny/pielęgniarka + kierowca- w przypadku, gdy żaden z członków zespołu nie posiada prawa jazdy kategorii B) ilość km: 12882 ilość wozogodzin: 915 Zespół wyjazdowy specjalistyczny- co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym: -Wykonawca zapewni personel - ratownik medyczny/pielęgniarka + kierowca- w przypadku, gdy żaden z członków zespołu nie posiada prawa jazdy kategorii B) -Zamawiający zapewni lekarza anestezjologa ilość km: 2328 ilość wozogodzin:44 Transport krwi i materiałów biologicznych-bez osoby uprawnionej do wykonywania medycznych czynności ratunkowych: ilość km: 725 ilość wozogodzin: 137 Określone powyżej ilości są ilościami wyłącznie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Udzielającego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych Gminy Żnin w okresie wrzesień - grudzień 2016r.
Dodano: 2016-07-27 - Dowożenie uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Złotniki Kujawskie na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - Dowożenie i odwożenie dzieci do i ze szkół w Lisewie i Krusinie i przedszkola w Lisewie - z terenu Gminy Lisewo, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu w okresie 2 lat szkolnych tj: od 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r. oraz od 01.09.2017 r. do 30.06.2018 r.
Dodano: 2016-07-26 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BYTOŃ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - DOWÓZ UCZNIÓW I DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RADZIEJÓW W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Osielsko w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018.
Dodano: 2016-07-08 - Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego N-M.ZP/U/2/2016
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług w zakresie dowożenia uczniów w roku szkolnym 2016/2017 do szkół prowadzonych przez Gminę Zakrzewo.
Dodano: 2016-07-07 - Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-30 - Dowożenie uczniów na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017 uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Kruszwica
Dodano: 2016-06-29