Przetargi.pl
Na świadczenie usług telefonii publicznej wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej,

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
  • Data zamieszczenia: 2013-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na świadczenie usług telefonii publicznej wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest: a. świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, b. świadczenie usług przesyłania danych, c. dzierżawa, montaż i instalacja oraz całodobowy serwis cyfrowej centrali telefonicznej d. dzierżawa aparatów systemowych na potrzeby Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. Kody CPV: - 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne - 64211000-8 Publiczne usługi telefoniczne - 64214200-1 Usługi centrali telefonicznych - 64216100-4 Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości 2) Zasady świadczenia usługi: 1. Usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm. oraz przepisami wykonawczymi. 2. Połączenia pomiędzy użytkownikami wewnętrznymi dzierżawionej centrali będą bezpłatne. 3.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania numerów obecnie przydzielonych Zamawiającemu tj.: 126468000 - 126468999 linia cyfrowa ISDN PRA (30B+D) - 1000 numerów DDI z zachowaniem numerów w zakresie DDI (operator TPSA) 4.Doprowadzenie łączy od operatora drogą kablową; 5.Wykonawca zapewni przełączenie wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego usług bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację). 6.Uruchomienie centrali wraz z usługami nastąpi do tygodnia od daty zawarcia umowy. 7.Wykonawca zapewni bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności np. dla numerów 0-30..., 0-40..., 0-70..., przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. 8.Zamawiający wymaga pełnej gwarancji techniczno-eksploatacyjnej na zainstalowany i dzierżawiony sprzęt przez okres 24 miesięcy od daty dostawy. 9. Rozliczenia za usługi połączeń będą się odbywać na następujących zasadach: a) płatności abonamentowe będą realizowane z góry w każdym miesiącu b) Wykonawca będzie stosował do rozliczeń za połączenia stawki naliczania sekundowego, c) Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia, d) Wysokość stawek za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy, e) W przypadku powszechnego obniżenia stawek za usługi telekomunikacyjne w stosunku do innych abonentów, Wykonawca obniży stawki dla Zamawiającego w takiej samej proporcji. f) zmiana podatku Vat następuje z mocy prawa 10.Zamawiający informuje, że średnio miesięcznie w roku 2012 czas trwania połączeń wychodzących kształtował się następująco: Czas trwania połączeń (h) m-c Czas trwania połączeń (min) m-c Lokalne 228 13680 Międzystrefowe 80 4800 Międzynarodowe 2 120 Do sieci komórkowych 101 6060 11. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUGI: a) montaż i konfiguracja centrali - opłata jednorazowa, b) Instalacja 3 łączy ISDN PRA 30 kanałów, 1000 numerów DDI - jednorazowa opłata (dla 1000 numerów 3 wiązki DDI), c) dzierżawa, serwis i administracja centrali- opłata miesięczna, d) połączenia lokalne i strefowe - plan sekundowy z zerową opłatą początkową, e) połączenia międzystrefowe - plan sekundowy z zerową opłatą początkową, f) połączenia międzynarodowe do I strefy - plan sekundowy z zerową opłatą początkową, g) połączenia do sieci telefonii komórkowej - plan sekundowy z zerową opłatą początkową. h) pozostałe nie wymienione usługi telekomunikacyjne, z których Zamawiający skorzysta - według aktualnych cenników i regulaminów operatora, i) usługa automatycznego operatora. Minimalne wymagania warunków technicznych, które winna spełniać cyfrowa centrala telefoniczna: Cyfrowy system telefoniczny ma posiadać Centrum Zarządzania o następującej charakterystyce: a. Musi być realizowane na bazie dedykowanej aplikacji zarządzającej wyprodukowane przez producenta urządzeń komutacyjnych; b. Aplikacja musi oferować obsługę w języku polskim, powinna zawierać: - moduł konfiguracyjny do zarządzania wszystkimi parametrami sprzętu, - moduł taryfikacyjny; c. Musi umożliwiać zarządzanie wszystkimi elementami centralnego systemu telefonicznego z jednego miejsca (stanowiska administratora); d. Powinien zapewniać przesyłanie na pocztę e-mail informacji o wystąpieniu błędów w działaniu systemu wg kryteriów zdefiniowanych przez administratora (m.in. o zaniku napięcia zasilającego i przejściu w tryb pracy awaryjnej); e. Ma posiadać graficzny interfejs użytkownika; f. Ma posiadać możliwość obsługi za pomocą przeglądarki internetowej - tryb pracy zdalnej konsoli. oraz a) pojemność co najmniej 540 łączy wewnętrznych cyfrowych, co najmniej 2 porty wewnętrzne IP z możliwością rozbudowy do 400 oraz co najmniej 440 łączy wewnętrznych analogowych, b) 3 łącza miejskie cyfrowe ISDN PRA (30B+D) c) 8 analogowych linii miejskich - z możliwością awaryjnego zwierania na dowolne analogowe linie wewnętrzne, d) oprogramowanie ARS LCR do wyboru optymalnej drogi połączenia, e) oprogramowanie do konferencji na co najmniej 20 uczestników, f) taryfikacja po IP (program do taryfikacji), g) poczta głosowa: co najmniej 6 kanałów dostępowych i min. 15 godzin łącznego czasu nagrań, h) możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko - dyrektorskich, i) tworzenie grup abonenckich, j) identyfikacja rozmówcy, k) rejestracja połączeń nieodebranych, l) zawieszanie rozmów, m) przejmowanie rozmów, n) połączenia konsultacyjne, o) blokowanie aparatu hasłem, p) ograniczenie połączeń zewnętrznych (restrykcje), q) ponowne wybieranie numeru zewnętrznego, r) tranzyt połączeń z łącza miejskiego na łącze miejskie, s) przekazywanie natychmiastowe połączeń, t) przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi, u) rezerwacja połączenia, v) tworzenie grup pick - up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie, w) wymagane jedno awizo dla telefonistek, x) elektroniczna książka telefoniczna, y) zapis danych (rekordów) wykonanych przez centralę, z) zasilanie awaryjne na minimum 8 godzin pracy systemu przy zaniku napięcia sieci, aa) komunikaty przedpołączeniowe, bb) muzyka w trakcie oczekiwania, cc) interaktywny system komunikatów głosowych na bieżąco informujący użytkownika o dostępnych funkcjach w trakcie korzystania z telefonu, dd) modem cyfrowy do zdalnej administracji serwisowej, ee) wszystkie oferowane urządzenia systemu, w tym aparaty telefoniczne systemowe i IP, a także system taryfikacji i zarządzania muszą być wyprodukowane przez tego samego producenta ff) sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy musi być sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski gg) komputer PC do taryfikacji i administracji wyposażony w monitor hh) przełącznica strona stacyjna i liniowa ii) Wymagana jest duplikacja karty procesora centrali telefonicznej przez montaż drugiej karty CPU jj) Funkcjonalność umożliwiająca przekazywanie przez jednego użytkownika komunikatów głosowych z jednego aparatu systemowego do wcześniej zdefiniowanej grupy aparatów systemowych bez konieczności podnoszenia słuchawki dla 3 grup po 28 użytkowników dla telefonów z opcji a) i b) z punktu 13. 12. Montaż i instalacja centrali w budynku Kraków, os. Złotej Jesieni 1. 1. wykonanie testu systemu telefonicznego 2. konfiguracja centrali zgodnie z zaleceniami użytkownika: (wybrane funkcje do uruchomienia), 13. Dzierżawa aparatów systemowych: a) 30 sztuk wieloliniowych cyfrowych systemowych aparatów zaawansowanych o minimalnych parametrach: wieloliniowy - obsługa min. 20 linii możliwość wykorzystania w zestawie Dyrektor Sekretarka klawisz nawigatora klawiatura alfanumeryczna tonowy wybór opcji połączeń (po wybraniu numeru) Wyświetlacz LCD 2 x 40 znaków 5 klawiszy kontekstowych 24 programowalne klawisze 7 klawiszy funkcyjnych 30 numerów pamięci indywidualnej możliwość realizacji połączenia bez podnoszenia słuchawki interkom wyciszenie mikrofonu sygnalizacja nagranej wiadomości na poczcie głosowej - LED nagranej wiadomości Dopuszcza się zastosowanie aparatów z wyświetlaczem posiadającym nie mniejszą ilość znaków, lecz w innym układzie linii b) 200 sztuk cyfrowych systemowych aparatów podstawowych o minimalnych parametrach: Dwuliniowy Wyświetlacz LCD 1 x 20 znaków 8 przycisków programowalnych 10 numerów pamięci indywidualnej 5 klawiszy funkcyjnych głośnik sygnalizacja nagranej wiadomości na poczcie głosowej - LED nagranej wiadomości c) 309 sztuk cyfrowych systemowych aparatów prostych d) 2 sztuki aparatów IP o minimalnych parametrach: wyświetlacz min. 16-znakowy umożliwiający wyświetlanie numerów do identyfikacji połączeń, co najmniej 6 klawiszy programowalnych, wbudowany mikrofon oraz głośnik o regulowanej głośności umożliwiający słuchanie rozmowy w trybie głośnomówiącym, powinny posiadać możliwość podłączenia komputera do aparatu (wbudowany switch), możliwość obsługi min. 2 (dwóch) linii, pochodzić od tego samego producenta, co cyfrowy system telekomunikacyjny e) 3 sztuki konsol do aparatów systemowych z minimum 40 klawiszami każda 14. Wymogi dotyczące serwisu centrali: a) wymagane jest, aby wykonawca mógł zapewnić serwis z następującymi czasami reakcji: maksymalny czas interwencji bezpośredniej u Zamawiającego na zgłoszoną usterkę uniemożliwiającą całkowite lub częściowe funkcjonowanie centrali do 2 godzin, maksymalny czas usunięcia usterki do 12 godzin. b) koszty usunięcia awarii i usterek wraz z kosztami części zamiennych ponosi Wykonawca, c) wykonywanie na życzenie Zamawiającego czynności administracyjnych w centrali (np. zmiana uprawnień abonentów wewnętrznych, tworzenie grup pick-up itp.) d) zaistnieniu awarii Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie pod wskazany przez Wykonawcę numer czynny całą dobę. 15. Wymagania w stosunku do łącza do centrali: a) Doprowadzenie trzech łączy ISDN PRA (90 kanałów) drogą kablową lub światłowodem, b) AOC dla wszystkich wychodzących połączeń, c) Wykonawca zapewni przełączenie z dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego usług bez przerw w łączności. d) Wykonawca zapewni przełączenie wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego usług bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację 126468000 do 126468999 e) Usługi ISDN winny zapewniać możliwość transmisji cyfrowej w każdym kanale B z prędkością 64 kbps. 16. Zamawiający nie przewiduje przejęcia prawa własności do zainstalowanego sprzętu po okresie dzierżawy. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania testów poszczególnych funkcjonalności przed wyborem oferty. 18. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Informacje dodatkowe: a) nie dopuszcza się składania ofert częściowych; b) nie dopuszcza się składania ofert wariantowych; c) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00100 groszy) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): Bank Zachodni WBK S.A. XXVII OKRAKÓW NR : 44 1500 1979 1219 7002 3173 0000 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu numer sprawy 276ZP2013. W pozostałych przypadkach (pkt. 3b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 5. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach