Przetargi.pl
Na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowanych do potrzeb dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Abrahama 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6710556 , fax. 058 6610836
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi
    ul. Abrahama 17 17
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6710556, fax. 058 6610836
    REGON: 19058161800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowanych do potrzeb dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowanych do potrzeb dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem. 2. Rodzaj zamówienia: usługi. 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowanych do potrzeb dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem, szacunkowo w wymiarze 2 560 godzin usług w 2010 roku, przez 5 dni w tygodniu. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania rodzin objętych usługami (na terenie miasta Rumi)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę z zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. 3. Dysponują zapleczem personalnym, niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającym następujące wymagania: 1) Posiadają przeszkolenie i doświadczenie w zawodzie psychologa, pedagoga specjalnego, terapeuty zajęciowego, logopedy, rehabilitanta - fizjoterapeuty, asystenta osoby z autyzmem oraz zaburzeniami rozwojowymi, co najmniej 6 miesięcy w placówkach terapii lub w placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (w tym z autyzmem), a w szczególności w zakresie: a) prowadzenia treningów samoobsługi; b) wspomagania procesu uczenia się; c) prowadzenia treningów umiejętności społecznych; d) usprawniania zaburzonych funkcji organizmu; e) wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania, 2) posiadają własne twórcze pomysły i rozwiązania w pracy z dziećmi (opis rozwiązań i dobrych praktyk), 3) wykonawca musi posiadać minimum 5 osób mających kwalifikacje do wykonywania usług, w tym: a) psychologa b) pedagoga, c) terapeutę zajęciowego, d) logopedę, e) rehabilitanta w zakresie rehabilitacji medycznej i fizjoterapii, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Pzp; o treści załącznika NR 5 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usług w tym okresie, (co najmniej jednej) - według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale 11 ust 2, 4. wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale 11 ust. 3. 5. w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 6. zaakceptowane ogólne warunki umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie świadczonych przez Wykonawcę usług (np. referencje, opinie), 8. dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. wykonawcy (w tym spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 2) pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem, 12. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: 1) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia, 2) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione wyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.rumia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach