Przetargi.pl
Na sukcesywne dostawy transportem wykonawcy olejów silnikowych, przekładniowych, płynów i smarów dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdwinie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Bolesława Chrobrego 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3652078-9 , fax. 0-94 3650434
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdwinie Spółka z o.o.
    ul. Bolesława Chrobrego 24 24
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3652078-9, fax. 0-94 3650434
    REGON: 33003170000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.swidwin.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na sukcesywne dostawy transportem wykonawcy olejów silnikowych, przekładniowych, płynów i smarów dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy olejów silnikowych, przekładniowych, płynów i smarów dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przepisami atesty, certyfikaty oraz karty bezpieczeństwa produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092111002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: Nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pt. 4 - 8 i art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów czy załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pt. 3 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów nieczytelnych lub budzących wątpliwości, co do ich prawdziwości, zamawiający zażąda przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.swidwin.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach