Przetargi.pl
na roboty budowlane dla zadania pn. „Rewaloryzacja i modernizacja ogrodu przy Pałacu Poznańskiego – etap II”

Muzeum Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-065 Łódź, ul. Ogrodowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 254-90-00, 654 03 23 , fax. 42 254 90 36
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Miasta Łodzi
    ul. Ogrodowa 15
    91-065 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 254-90-00, 654 03 23, fax. 42 254 90 36
    REGON: 59841100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na roboty budowlane dla zadania pn. „Rewaloryzacja i modernizacja ogrodu przy Pałacu Poznańskiego – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Rewaloryzacja i modernizacja ogrodu przy Pałacu Poznańskiego – etap II”: 1. część I: a) wykonanie alejek w ogrodzie (roboty rozbiórkowe, ścieżki piesze w centralnej części ogrodu wraz z placem wokół fontanny, nawierzchnia w miejscu dawnej fontanny wraz z wykonaniem niszy ekspozycyjnej), b) wykonanie zieleni (wykonanie nawierzchni ziemnej, sadzenie materiału roślinnego), c) dostawa i montaż elementów wyposażenia ogrodu (ławki, kosze na śmieci, donice), d) przebudowa i renowacja małej architektury (elementów murowanych w ogrodzie), e) przebudowa i renowacja małej architektury (niecka wraz z wtórną fontanną), f) wykonanie instalacji zewnętrznej oświetlenia ogrodu (demontaż istniejącego oświetlenia, renowacja lamp, okablowanie oświetlenia terenu), g) wykonanie instalacji nawodnienia ogrodu, h) przebudowa i renowacja fosy przy Pałacu, 2. część II: a) wykonanie instalacji zewnętrznej oświetlenia ogrodu – kontynuacja części I (montaż nowych lamp), b) wykonanie przebudowy ogrodzenia i bramy wjazdowej od strony północnej, c) dostawa i montaż elementów wyposażenia ogrodu (ławki edukacyjne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: a) pieniądzu na rachunek bankowy 38 1560 0013 2030 6065 8000 0011 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (t.j. Dz. U. 2019 poz. 310 ze zm.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć w formie oryginału. UWAGA Jeżeli Wykonawca złożył wadium w innej formie niż pieniężna, dokument ten powinien być złożony wraz z ofertą, ale nie połączony z nią w sposób trwały, który uniemożliwiałby jego zwrot bez naruszenia integralności oferty. Natomiast z ofertą w sposób trwały powinna być przedłożona poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dokumentu poświadczającego wniesienie wadium. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 1 do formularza oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty (formularza), który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami 2) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4) dokument poświadczający wniesienie wadium 5) oświadczenie innego podmiotu na którego zasobach opiera się Zamawiający 6) kalkulacji szczegółowej ceny oferty które stanowi załącznik nr 6 do formularza oferty 7) oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, które stanowi załącznik nr 7 do formularza oferty 8) kosztorysu stanowiącego załącznik nr 8 do formularza oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach