Przetargi.pl
na prowadzenie zajęć w ramach projektu STOP Schematom

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Piłsudskiego 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 517 34 15 , fax. 87 517 34 15
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach
    ul. Piłsudskiego 34 34
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 87 517 34 15, fax. 87 517 34 15
    REGON: 79100133700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na prowadzenie zajęć w ramach projektu STOP Schematom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy lub wykonawców do udzielenia wsparcia uczestnikom projektu w formie kursów i szkoleń i innych działań w ramach projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu i Zatrudnienie i integracja społeczna, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych. Część I Kurs prawo jazdy kat B. 8 osób. Część II Kurs prawo jazdy kat C+E. 1 osoba. Postanowienia szczegółowe dotyczące I, II części,Termin realizacji: od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać przesunięty, jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.),Miejsce szkolenia teoretycznego dla I części zamówienia. teren miasta Sejny,Miejsce szkolenia teoretycznego dla I części zamówienia. teren miasta Sejny i Suwałki,Miejsce szkolenia praktycznego dla I, II części zamówienia. teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego,Miejsce szkolenia teoretycznego i praktycznego dla II części zamówienia. miasto Suwałki,Godzina szkoleniowa zajęć teoretycznych jest równa 45 min tj. godzina dydaktyczna a praktycznych jest równa godzinie zegarowej, tj. 60 minut,Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca skieruje uczestników i opłaci wszystkie niezbędne badania lekarskie tj. laryngologiczne, okulistyczne, psychologiczne, osobom ubiegającym się o uprawnienia do kierowania pojazdami oddzielnie dla każdej z części,Sale dydaktyczne, w których realizowane będą zajęcia teoretyczne powinny być dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 8 osobowej (gwarantujące miejsca siedzące dla każdego uczestnika kursu, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniające swobodne sporządzanie notatek) i być wyposażone w sprzęt audiowizualny, stanowiska komputerowe wyposażone w odpowiednie oprogramowanie użytkowe do realizacji przedmiotowego kursu oraz niezbędne pomoce dydaktyczne i)Wykonawca zapewni ubezpieczenie NW (powstałych w związku z kursem oraz w drodze do miejsca jego odbywania i z powrotem) dla uczestników zajęć, w okresie realizacji umowy. (Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu poświadczoną, przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej przed rozpoczęciem kursu),Kursy w obu częściach winny zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz zgłoszeniem kandydata na kierowcę na egzamin państwowy (na cz. teoretyczną i praktyczną),Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy i jego opłacenia (cz. teoretyczną i praktyczną), w zakresie każdej części zamówienia w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym oraz zapewnienia dojazdu na egzamin wszystkim uczestnikom kursu. Część III Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia. opracowania programu i przeprowadzenie kursu w wymiarze: 65 godz. podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną;liczba osób zgłoszonych do szkolenia. 1 osoba.Termin realizacji: od podpisania umowy do końca realizacji projektu, tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Miejsce szkolenia preferowane Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie położonej dalej niż 45 km od Sejn. Cel kursu - nabycie i pogłębienie wiedzy oraz podniesienie poziomu umiejętności w zakresie:- znajomości podziału wózków jezdniowych na rodzaje, typy, odmiany, postacie i wielkości- znajomości budowy wózka, jego zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne,- urządzeń zabezpieczających, sygnalizujących, ostrzegawczych, - znajomości czynności operatora w czasie pracy z wózkami,- umiejętności kierowania wózkiem, - umiejętności załadowania i rozładowania towaru,- umiejętności manewrowania wózkiem,- umiejętności bezpiecznej obsługi - wymiany butli gazowych. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika do istniejącej grupy realizującej kurs. Forma zakończenie kursu - kurs powinien zakończyć się wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego uprawniającego do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego oraz wydaniem zaświadczenia MEN o ukończeniu kursu kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Część IV. Kurs opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Cel kursu. Uzyskanie przez uczestnika wiedzy i umiejętności wskazanych do świadczenia opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi podczas kursu w wymiarze nie mniejszym niż 80 godz. podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu, tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 8 osób. Miejsce realizacji części teoretycznej zapewnia Zamawiający w mieście Sejny, część praktyczna zapewnia przez Wykonawcę w mieście Sejny. Kurs powinien obejmować następujący zakres tematyczne Rola i znaczenie opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej Anatomia i fizjologia człowieka Zagadnienia z psychologii Problemy psychospołeczne osób starszych i niepełnosprawnych Procesy starzenia się organizmu człowieka Choroby wieku podeszłego i obserwacja chorego Pierwsza pomoc w nagłych przypadkach Higiena w opiece nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi Aspekty opiekuńczo - pielęgnacyjne rehabilitacji Pielęgnacja chorych i niepełnosprawnych w podeszłym wieku Opieka nad umierającym Zasady żywienia osób starszych, chorych i niepełnosprawnych Problemy opieki chorych i niepełnosprawnych Sposoby komunikowania się z podopiecznym i jego rodziną Wybrane zagadnienia farmakoterapii Forma zakończenie kursu. Kurs powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu z wyszczególnieniem zrealizowanych tematów i zakresem godzinowym. Część V Kurs fryzjerski. Zapoznanie uczestników kursu z podstawami fryzjerstwa w tym m. in.: kosmetyka, struktura i właściwości włosa, techniki fryzjerskie, stylizacja w wymiarze 30 godz. (1 h-60 min) podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną. Wykonawca zapewnia niezbędne narzędzia. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 3 osoby. Miejsce realizacji kursu. Zapewniona przez Zamawiającego w mieście Sejny. (Poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Forma zakończenie kursu. Kurs powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu z wyszczególnieniem zrealizowanych tematów i zakresem godzinowym. Część VI Kurs obsługi komputera ECDL. Przeprowadzenie szkolenia przygotowującego do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych BASE (ECDL) zakończonego egzaminem. Termin realizacji. od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.).Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 1 osoba. (Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do zawiązanej już grupy). Miejsce realizacji kursu. Zapewniona przez Wykonawcę (preferowane - Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn). Forma zakończenie kursu, kurs powinien zakończyć się podejściem do egzaminu na uzyskanie Certyfikatu ECDL BASE. Część VII Kurs eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych. Przygotowanie słuchaczy do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały i narzędzia. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 1 osoba. (Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do zawiązanej już grupy). Miejsce realizacji kursu. Zapewnia Wykonawca, nie dalej niż 45 km od miasta Sejny. Forma zakończenie kursu. egzamin kwalifikacyjny, zgodnie z procedurami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z póź. zm). Część VIII. Doradztwo zawodowe w formie indywidualnych konsultacji specjalistycznych.Cel warsztatu. Przygotowanie uczestników projektu do aktywnego poruszania się na rynku pracy. W trakcie zajęć powinni zapoznać się z aktywnymi metodami poszukiwania pracy a tematyka warsztatów powinna obejmować m.in. przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi pracodawcami oraz omówienie dokumentów aplikacyjnych. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Wymiar czasu. 1 godzina zegarowa 10 rodzin wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym (1 h-60 min). Miejsce realizacji zamówienia. Zapewnione przez Zleceniodawcę w mieście Sejny. (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Część IX Nauka języka niemieckiego dwóm oddzielnie uczestnikom projektu Schematom STOP!. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Wymiar czasu. Nie mniej niż 32 h zegarowe na osobę wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia. Zapewnione przez Zleceniodawcę w mieście Sejny. (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Informacje dodatkowe dotyczące zlecenia: Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia początkowego poziomu wiedzy uczestnika kursu i dostosowanie do niego nauczanych treści. Istnieje zwiększenie liczby godzin w przypadku, gdyby planowana liczba godzin okazała się niewystarczająca.Część X Szkolenie z przedsiębiorczości motywujące do podnoszenia kwalifikacji z elementami ekonomii społecznej. Zainicjowanie postawy przedsiębiorczej u uczestników projektu Schematom STOP! w oparciu o ich osobiste predyspozycje psychologiczne, umiejętności, doświadczenie, wiedzę oraz środki finanse i rzeczowe. Opracowanie propozycji przedsięwzięcia gospodarczego z godnie z potencjałem uczestnika. Zaproponowanie źródeł finansowania oraz sposobu działania w celu osiągnięcia maksymalnego zysku. Wzbogacenie szkolenia o wiedzę z zakresu ekonomii społecznej.Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Wymiar czasu. 24h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 12 h na każdą z 2 oddzielnych grup, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji kursu. Zapewnia Zamawiający na terenie miasta Sejny. Forma zakończenie kursu. egzamin kwalifikacyjny, zgodnie z procedurami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z póź. zm). Postanowienia szczegółowe dotyczące I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, części: a)Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu przebiegu warsztatów. b)Wykonawca wyposaży każdego z uczestników w niepodlegające zwrotowi, nieodpłatne materiały dydaktyczne i piśmienne, które będą wykorzystywane podczas kursu, warsztatu, oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 31 grudnia 2013r. (wytyczne dostępne są na stronie www.efs.gov.pl). c)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 1 kompletu materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników kursu, Zamawiającemu, wraz z listą pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów do celów dokumentacyjnych. d)Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu. e)Wszystkie w/w kursy oraz egzaminy wewnętrzne muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. f)Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźmie pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursu. g)Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska. h)Zamawiający prześle Wykonawcy imienną listę uczestników wytypowanych do uczestnictwa w kursie na każdą część oddzielnie; i)Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia danych osobowych oraz do ochrony uzyskanych danych osobowym osób uczestniczących w kursie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); )Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:-prowadzenie list obecności uczestników kursu, -bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania, -zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego; k)Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl oraz opis o treści: Projekt Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; l)Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego informowania uczestników (przed rozpoczęciem zajęć), że zajęcia są realizowane w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, a projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego; m)Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu kursu, łącznie z fotografowaniem. n)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający imienne wskazanie osób, które odbyły kurs z podziałem na poszczególne grupy (wymagane jest dołączenie do raportu oryginałów list obecności), wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów; rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć, wnioski z realizacji kursu wynikające z ankiet ewaluacyjnych, ewentualne uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w kursie, inne uwagi według oceny Wykonawcy. o)W przypadku nieukończenia przez uczestnika kursu, Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą na podstawie faktycznie zrealizowanej liczby godzin. p)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji zajęć w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności (ankiet mających na celu ocenę szkolenia/kursu/warsztatu, ocenę jednostki szkolącej). Jednocześnie wykonawca zobligowany jest do przesłania oryginałów przeprowadzonych ankiet do zamawiającego. q)Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl. r)Ustosunkować się do zaleceń Zleceniobiorcy przy ustalaniu harmonogramu spotkań. s)Liczba osób zgłoszonych na szkolenia/kursy w częściach I-IX może ulec zmianie. Zamawiający rozliczy się z wykonawcą na podstawie rzeczywistej liczby osób. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY:Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie celu, którym jest efektywna pomoc członkom rodzinom zagrożonym wykluczeniem społecznym lub wykluczonym społecznie.Wymagane jest, żeby Wykonawcy na bieżąco monitorowali osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadzili ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego.Wykonawcy określą telefony kontaktowe i adresy e-mail w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.sejny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach