Przetargi.pl
Na dostawy węgla kamiennego i węgla eko groszku do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leśnicy

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 47-150 Leśnica, ul. Kozielska 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4615216 , fax. 0 77 4615216
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
    ul. Kozielska 20 20
    47-150 Leśnica, woj. opolskie
    tel. 077 4615216, fax. 0 77 4615216
    REGON: 00018445400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na dostawy węgla kamiennego i węgla eko groszku do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: - węgiel orzech I - 35 ton, granulacja ziarna 40-80 mm, - wartość opałowa minimum 27 00kJ/kg, - zawartość popiołu do 7%, - zawartość siarki do 1,2% - wilgotność mniejsza niż 9%, - zawartość miału do 5%. - węgiel eko groszek - 110 ton, węgiel kamienny 31,2 groszek płukany klasa 26/050/06 sortymentu 0223/cc, - granulacja 5-20 mm, - wilgotność mniejsza niż 15%, - temperatura topnienia popiołu powyżej 1150 oC, - zawartość miału do 10% (granulacja ziarna poniżej 4 mm), - granulacja poniżej 5 mm o niskim pęcznieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się pobierania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: - spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1, ustawy pzp, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24, ust.1,2,4 ustawy pzp, - złożenie oferty zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto wykonania zamówienia. Waga kryterium cena wynosi 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Aby oferta była kompletna należy złożyć FORMULARZ OFERTOWY wraz z następującymi załącznikami i dokumentami: 2.1.1. Załącznik nr 1 Oświadczenia wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. f) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się w razie utrzymania się przy przetargu podpisać umowę. g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania dostaw w wymaganym czasie. h) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce, w którym dokonywane będą dostawy. 2.1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); e) Dokumenty potwierdzające, że dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wykonane w ciągu ostatnich trzech lat zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie. W w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.bip.powiatstrzelecki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach