Przetargi.pl
Na dostawę bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących ogłasza przetarg

  • Adres: 30-319 Kraków, ul. Tyniecka 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 266-66-80, 696-035-256 , fax. 0-12 266-86-22
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących
    ul. Tyniecka 6 6
    30-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 266-66-80, 696-035-256, fax. 0-12 266-86-22
    REGON: 00019279000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.blind.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na dostawę bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów w formie papierowej dla pracowników SOSW dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie, podlegających wymianie na towary. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. Zamawiający chciałby zakupić bony o n/w nominałach: Nominał bonów towarowych/Ilość szt./Wartość bonów towarowych: - 10 zł. / 119 szt. / 1 190 zł - 20 zł. / 293 szt. / 5 860 zł - 50 zł. / 272 szt. / 13 600 zł - 100 zł. / 1109 szt. / 110 900,00 zł Suma: 131 550,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 8. Opis warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy, jak też nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2) zapewnią realizację zamówienia w terminie wskazanym w § 7 niniejszej SIWZ. 3) zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, 4) złożą wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami; lub złożą ofertę odpowiadającą ich treści. 5) dołączą do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do formularza oferty. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie jakakolwiek z przesłanek określonych w art. 89 Pzp. 7. Zamawiający może żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów zgodnie z art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Na dokumenty złożone przez Wykonawcę składają się następujące załączniki: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 4) parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia; 5) wykaz i liczbę punktów sprzedaży na terenie województwa małopolskiego, w których mogą być realizowane bony dostarczone przez Wykonawcę. 2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów : 1) Dokumentacja składana przez Wykonawcę winna zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i załączniki, 2) Formularz oferty - zał. nr 2 oraz załączone do niego oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, 3) jeżeli w/w dokumenty zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu stwierdzającego umocowanie prawne przedstawiciela, 4) dokument wymieniony w § 9 ust. 1 pkt 1 może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak podpisu wraz z pieczątką imienną i pieczątką firmową) spowoduje odrzucenie oferty i wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pkt handl. z wył. pkt sprzedaży o charakterze stoisk na halach targowych oraz kiosków ruchu dostępnych na terenie województwa małopolskiego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.blind.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach