Zakład Obsługi Inwestycji Sp. z o.o. działający w imieniu Starostwa Powiatowego Starachowice ogłasza przetarg
- Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 70
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2746357 , fax. 041 2746357
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Inwestycji Sp. z o.o. działający w imieniu Starostwa Powiatowego Starachowice
ul. Radomska 70 70
27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2746357, fax. 041 2746357
REGON: 29035435100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na dostawę aparatury medycznej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach nr spr 6/2009/AM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego medycznej. 2.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 33100000-1 urządzenia medyczne. 3.Przedmiot zamówienia podzielono na części : CZĘŚĆ I - RESPIRATOR TRANSPORTOWY CZĘŚĆ II- SKANINGOWY LASEROWY POLARYMETR DO OCENY GRUBOŚCI WŁÓKIEN NERWOWYCH SIATKÓWKI 4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawierają Załączniki nr 1 i 2 do specyfikacji. 5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2009 lub 2008 r./jeżeli nie podano inaczej w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 2 do SIWZ/ 9.Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty jakości CE lub inne dokumenty wymagane przepisami. 10.Oferowane urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych inwestycji, poza materiałami eksploatacyjnymi. 11.Dostawę i zainstalowanie przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. 12.Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt był objęty gwarancją, przez co najmniej 24 miesiące. 13Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, proszę wymienić najbliższe do siedziby Zamawiającego punkty serwisowe. 14.Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:Część 1 3 00,00 PLN słownie - trzysta; Część 2 1 800,00 PLN słownie - jeden tysiąc osiemset 2)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a w szczególności wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (z późn. zmianami), wykonawca składa następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, każdego z urzędującego członka organu zarządzającego; d.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub posiada zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a.wykaz wykonanych dostaw według wzoru stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą montażem i instalacją unitu laryngologicznego dla Kliniki Otolaryngologii Chirurgii Głowy i Szyi Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-27 - Wysokospecjalistyczny sprzęt dla ośrodków transplantacyjnych, banków tkanek i komórek oraz medycznych laboratoriów testujących tkanki, narządy i komórki
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wraz z dostawą montażem i instalacją aparatu USG dla Kliniki Endokrynologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-07-27 - Wysokospecjalistyczny sprzęt dla ośrodków transplantacyjnych, banków tkanek i komórek oraz medycznych laboratoriów testujących tkanki, narządy i komórki
Dodano: 2016-07-26 - Separatory komórkowe i urządzenie do fototerapii pozaustrojowej
Dodano: 2016-07-22 - Wysokospecjalistyczny sprzęt
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa urządzeń medycznych w tym: Aparatu USG z ramieniem C , Aparatu do hemodializ wg zadań 1 i 2
Dodano: 2016-06-29 - Zakup wraz z dostawą foteli do podawania chemioterapii oraz foteli do pobierania krwi dla Działu Chemioterapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-06-13 - Zakup wraz z dostawą maceratora dla Działu Chirurgii Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-05-23 - Zakup i dostawa aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
Dodano: 2016-04-21