Przetargi.pl
Myjka endoskopowa, ultrasonograf USG

116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 45-759 Opole, ul. Wróblewskiego 46
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 449 51 29 , fax. 77 449 60 51
  • Data zamieszczenia: 2012-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Wróblewskiego 46 46
    45-759 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 449 51 29, fax. 77 449 60 51
    REGON: 53156361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Myjka endoskopowa, ultrasonograf USG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1: Zakup 1 szt. automatycznej myjni do endoskopów kompatybilnej z endoskopami giętkimi różnych producentów z dostawą do siedziby Zamawiającego, zamontowaniem i uruchomieniem sprzętu w Pracowni Endoskopii na I piętrze oraz przeszkoleniem pracowników. Zamawiający dopuszcza sprzęt rekondycjonowany, oraz fabrycznie nowy wyprodukowany najpóźniej w roku 2011. Gwarancja na sprzęt min. 24 miesiące. Myjnia musi być kompatybilna z obecnie używanymi w Pracowni Endoskopowej endoskopami firmy Olympus. Płatność w 24 jednakowych, miesięcznych ratach. CPV- 33191000-5 Zadanie nr 2: Zakup 1 szt. USG - z trzema głowicami: echokardiograficzna, do badań naczyniowych oraz do badań brzusznych. Aparat USG winien na dzień składania ofert być przystosowany do pracy z głowicami przezprzełykowymi, oznacza to iż bez dodatkowych aplikacji oraz modyfikacji można podłączyć do aparatu głowicę do badań przezprzełykowych i rozpocząć wykonywanie badań. Sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012r., gwarancja min. 24 miesiące. Zamawiający zakłada następujące opcje płatności - do końca roku 2012, płatność w wysokości 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych), pozostała kwota do zapłaty rozłożona na 24 jednakowe, miesięczne raty, płatne począwszy od 31 stycznia 2013r. CPV- 33112200-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331910005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1 000,00 zł. Zadanie nr 2: 4 000,00 zł. do dnia 19.10.2012 roku do godz. 10.00 na konto: 44124031031111000034867653 1.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) 2. Wadium zwracane będzie zgodnie z art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. 3. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy dołączyć w taki sposób, by nie stanowił trwałej zawartości oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.116szpital.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach