Przetargi.pl
Mycie okien i powierzchni przeszklonych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2013-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mycie okien i powierzchni przeszklonych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi mycie okien i powierzchni przeszklonych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w następujących lokalizacjach: 1) Poznań: - al. Niepodległości 16/18 (budynek A, B) - Plac Wolności 17 - ul. Kazimierza Wielkiego 24/26 - ul. Kościuszki 95 2) Leszno, Pl. Kościuszki 4 3) Piła - Al. Niepodległości 33/35 - ul. Dzieci Polskich 26 4) Kalisz, ul. Kolegialna 4 5) Konin, Al. 1 Maja 7 2. Łączna powierzchnia okien o jednakowej z obu stron powierzchni do mycia wynosi: - Poznań: 5.632,00 m2, w tym ok. 460 m2 powierzchni przeszklonych wymagać będzie zastosowania technik alpinistycznych (dot. wyłącznie lokalizacji Poznań, al. Niepodległości 16/18), - Kalisz: 986,00 m2, - Leszno: 1.346,00 m2, - Konin: 420,00 m2, - Piła: 301,00 m2, Łącznie: 8.685,00 m2 3. W ramach zamówienia przedmiot usługi obejmować będzie: - zapewnienie dostępu do okien (min. przesuniecie mebli biurowych itp.), - obustronne mycie ram okiennych i okuć, - mycie powierzchni szklanych wewnętrznych i zewnętrznych, - mycie parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu. 5. Mycie okien i zestawów okiennych stałych oraz ciągów okien stałych, niedostępnych od wnętrza budynków, znajdujących się na dużych wysokościach wymagać będzie zastosowania specjalistycznego sprzętu. 6. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób, z których pomocą usługę wykonuje, jak również osób, którym wykonanie usługi powierza w zakresie bhp i p. poż. 8. Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania czynności wykonywanych przez osoby, z których pomocą usługę wykonuje, jak również osoby, którym wykonanie usługi powierza. 9. Mycie okien w pomieszczeniach (w pokojach biurowych, magazynach, archiwach, pomieszczeniach technicznych i innych wskazanych przez Zamawiającego ) w budynkach WUW wykonywane będzie w godzinach 8.00-15.00 w obecności pracowników WUW, którzy potwierdzą prawidłowe wykonanie usługi podpisem w kontrolce prac. 10. Na klatkach schodowych, w sanitariatach, salach i innych pomieszczeniach ogólnie dostępnych w budynkach WUW mycie okien może być wykonywane również po godzinie 15.00, a potwierdzenie prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym. 11. Najpóźniej w terminie siedmiu dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przed przystąpieniem do jej realizacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu realizacji prac wraz z wykazem pracowników, z pomocą których usługę będzie wykonywał, jak również osób, którym wykonanie usługi powierzy. 12. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zauważonych usterkach okien. 13. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Oddziału Administrowania i Eksploatacji Biura Obsługi I Informatyki WUW tel. 61-854-1686, lub 61-854-1966. 14. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni przy wykonywaniu zamówienia, na podstawie umowy cywilnoprawnej co najmniej 2 (dwie) osoby bezrobotne na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2008r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.) 2) definicja - osoba bezrobotna oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm) 3) zatrudnienie przy realizacji zamówienia winno trwać w okresie wykonywania usługi, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej, 4) Wykonawca najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, przedstawi Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy oraz umowy o pracę z wybranymi osobami skierowanymi przez powiatowy urząd pracy, 5) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób bezrobotnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu; 6) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas dwóch osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto ustalonego za cały przedmiot umowy, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy a niezatrudnienie osób bezrobotnych nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie np. w przypadku odmowy podjęcia pracy przez bezrobotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909113009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach