Przetargi.pl
Most na cieku wodnym Dobrzyca w Leśnictwie Pluskota na granicy oddziałów 330/319 tzw. Biały Domek - droga pożarowa nr 4

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500894 , fax. 067 2582932
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500894, fax. 067 2582932
    REGON: 57006451800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Most na cieku wodnym Dobrzyca w Leśnictwie Pluskota na granicy oddziałów 330/319 tzw. Biały Domek - droga pożarowa nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa mostu na cieku wodnym Dobrzyca w ciągu gruntowej drogi leśnej pożarowej nr 4, rozbiórka mostu istniejącego, budowa przyczółków, przebudowa drogi na odcinku około 100 m (przebudowa najazdów) oraz umocnienie brzegów cieku wodnego - leśnictwo Pluskota, gmina Wałcz na granicy oddziałów 330)319, działki oznaczone geodezyjnie nr 8330)1, 8330)2, 8319)1, 323. Realizacja ww. przedmiotu zamówienia ma na celu wzmocnienie systemu ochrony ppoż. w Nadleśnictwie Wałcz. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 45.22.1111-3 , 45.23.31.20-6 , 45.23.31.42-6 1.W ramach zadania należy wykonać: 1) DROGĘ LEŚNĄ (dojazdy do mostu). Nawierzchnia na dojazdach (szer. 3,5 m): - warstwa górna nawierzchnia z mieszanki żwirowej gr. 10cm, - warstwa dolna - podbudowa gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - geowłóknina separacyjna. Nasypy na dojazdach: - kruszywo naturalne o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m)dobę (gr. zmienna), - zagęszczone podłoże z gruntu rodzimego. Pobocza (szer. 1.25 m): - pobocze gruntowe z kruszywa naturalnego o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m)dobę. Umocnienie skarp nasypów: - humusowanie gr. 10.0cm z obsianiem trawą. Odwodnienie korpusu drogowego: - powierzchniowe do rowów wykonstruowanych u podnóża skarp. 2) MOST - długość całkowita 12,75 m. - szerokość całkowita 4,8 m. - wysokość konstrukcyjna ustroju nośnego 0,91 m. - światło poziome 10,0 m. (między elementami umocnienia) - światło pionowe 1,05 m. (od poziomu wody) Fundamenty - pale z rur stalowych średnicy 355/l6 dł. L = 9,0m, - blacha stalowa stanowiąca głowice pali, - kształtowniki stalowe dwuteownik 200 jako oczepy podporowe, - beton klasy B15 do wypełnienia rur stalowych. Przyczółki. - pale drewniane średnicy 30 cm dł. L=4,0m oraz średnicy 20cm dł. L = 3.0 i 2.0 m, - drewniane bale oczepowe o przekroju 20x20 cm, - drewniane bale spadkowe zmiennej wysokości i gr. 10 cm, - drewniane bale zamykające o przekroju 22x10 cm, - drewniane bale o przekroju l0xl0 cm ścianek wypełniających, - geosiatki syntetyczne z HDPE o sztywnych węzłach, - geotkanina separacyjna z włókien polipropylenowych. Wszystkie elementy drewniane - impregnowane. Ustrój nośny. - dźwigary główne - dwuteownik HEB500 o długości L = 12,0 m, - poprzecznice stalowe ceownik 300 L = 0,75 m, - żerdzie pionowe - blacha stalowa o przekroju 12x120 mm, - łączniki - śruby M16)45mm. Konstrukcja pomostu: - poprzecznice - bale drewniane o przekroju 20x20 cm kotwione na śruby hakowe M16, - papa asfaltowa, - bale spadkowe szer. 20 cm i gr 2,0 - 6,0 cm, - pokład dolny - bale drewniane o przekroju 10x10 cm układane na styk, - pokład górny - bale drewniane o przekroju 5x12,5 cm układane w jodełkę, Wszystkie elementy drewniane - impregnowane. Wyniesione pobocza techniczne: - belki podłużne - bale drewniane o przekroju 10x20 cm, - belki poprzeczne - bale drewniane o przekroju 10x20 cm kotwione na śruby M12, - pokład - bale drewniane o przekroju 6x10 cm układane na styk - balustrady - bale drewniane o przekroju l0xl0 cm (słupki i poręcz) oraz 5x12,5 cm (przeciągi) Wszystkie elementy drewniane - impregnowane. Umocnienia brzegów rzeki: - ścianki szczelne z PCV zwieńczone impregnowanymi balami drewnianymi o przekroju 22x10 cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące nw. załączniki do SIWZ. Załącznik nr 9 Dokumentacja projektowa Załącznik nr 10 Przedmiar robót Załącznik nr 11 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3.Wykonanie robót budowlanych. 3.1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 3.2. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany w dokumentacji projektowej. 3.3. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. 3.4. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budowę (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.5. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) protokoły z badania materiałów, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 3.6. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 3.7.Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 4. Warunki rozliczenia. 4.1 Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). 4.2.Roboty budowlane obiektu będą finansowane ze środków własnych Nadleśnictwa oraz pomocowych UE realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działania Odtworzenie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych; schemat I. Wsparcie dla obszarów, na których nastąpiła katastrofa naturalna lub klęska żywiołowa; II. Wprowadzenie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego. 4.3. Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, STWiOR oraz wykonany na podstawie w/w dokumentów harmonogram rzeczowo-finansowy. 4.4. Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót (świadectwo przejściowe). 4.5.Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót powinien być opracowany przez wykonawcę z uwzględnieniem uwarunkowań: a) faktury częściowe wystawiane nie częściej niż raz w miesiącu w okresie trwania budowy, b) faktury za poszczególne części zamówienia mogą być wystawiane za wykonaną część (element) możliwą do odbioru, c) suma wartości faktur częściowych nie może przekroczyć 90 % całkowitej ceny oferty, d) faktury za częściowe wykonanie robót budowlanych mogą być wystawiane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym pod warunkiem, że poszczególne części wykonania zamówienia będą zakończone i będą tworzyć element możliwy do odbioru, e) ostatnia faktura związana z ostatecznym zakończeniem i odbiorem robót (po usunięciu usterek ujawnionych w trakcie odbioru końcowego) nie może być wystawiona na kwotę mniejszą niż 10 % całkowitej ceny oferty, 4.6. Zapłata za poszczególne faktury może następować do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru częściowego lub protokołu odbioru ostatecznego. 4.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 4.8. Zamawiający nie wyraża zgody na przelew wierzytelności na rzecz banku lub innej instytucji finansowej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych. Jedynym wierzycielem dla Zamawiającego będzie wykonawca wybrany w wyniku zakończonego postępowania przetargowego. 5. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 7. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 8. Podczas realizacji remontów Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane i dokumenty ich dotyczące, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 10 000,00 złotych słownie: dziesięć tysięcy,00)100 złotych. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 , poz. 275) , Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: PKO BP O)Drawsko Pomorskie Nr rachunku: 25 1020 2847 0000 1102 0039 2027 z dopiskiem na blankiecie przelewu :wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej Most na cieku wodnym Dobrzyca w Leśnictwie Pluskota na granicy oddziałów 330/319 tzw. Biały Domek - droga pożarowa nr 4 Wadium w pozostałych formach należy zdeponować w kasie u Zamawiającego. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy P.z.p. 3. Treść gwarancji wadialnej musi minimum zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach