Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-163 Wrocław, al. Marcina Kromera
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 32 72 100 , fax. 71 32 72 390
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
al. Marcina Kromera 44
51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 32 72 100, fax. 71 32 72 390
REGON: 931934839 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zgkikm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż zakupionego przez Zamawiającego centralnego UPS-a oraz zakupionego zewnętrznego modułu obejściowego wraz z ich uruchomieniem i dostosowaniem istniejącej instalacji elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest montaż zakupionego przez Zamawiającego centralnego UPS-a APC by Schneider Electric UPS 3500 20 kVA 400 V 3: 1 z 4 modułami akumulatorów 35T20K3I4B4S oraz zakupionego zewnętrznego modułu obejściowego APC– SBPSU30K4CHC1M1-WP wraz z ich uruchomieniem i dostosowaniem istniejącej instalacji elektrycznej. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budynku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Monitoring na bulwarze - etap I część 2
Dodano: 2021-02-24 - Monitoring na bulwarze - etap I część 2
Dodano: 2020-12-14 - „Doświetlenie wsi Gminy Kłodzko – część II”
Dodano: 2020-10-14 - „Doświetlenie wsi Gminy Kłodzko – część I”
Dodano: 2020-07-21 - Doświetlenie wsi Gminy Kłodzko
Dodano: 2019-10-24 - Budowa oświetlenia ulicznego lampami hybrydowymi na terenie Gminy Kłodzko
Dodano: 2019-06-28 - Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Kłodzko część 1
Dodano: 2019-01-10 - Doświetlenie miejscowości Jaszkowa Górna. Budowa oświetlenia drogi wewnętrznej nr 79 – II przetarg
Dodano: 2018-09-04 - Doświetlenie miejscowości Jaszkowa Górna. Budowa oświetlenia drogi wewnętrznej nr 79
Dodano: 2018-08-10 - Budowa oświetlenia drogowego na ul. Kłodzkiej od nr 1 do nr 17 w miejscowości Ołdrzychowice Kłodzkie
Dodano: 2018-04-20