Przetargi.pl
Montaż, wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 we Wrocławiu.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2016-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż, wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 131 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Montaż, wykonanie i uruchomienie systemu klimatyzacji w budynku będącym siedzibą Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu, dla pomieszczeń biurowych usytuowanych w skrzydle A i B budynku dla pięter: I, II, III, IV oraz parteru w systemie zaprojektuj - wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. W/w instalacje mają zapewniać możliwość schłodzenia powietrza w 25 pomieszczeniach biurowych o łącznej powierzchni ok. 538,62 m2. Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, /PFU/ stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: budynek Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, tj. skrzydło B od strony południowej oraz skrzydło A i B od strony zachodniej. Do celów poglądowych Zamawiający załącza rzuty pomieszczeń biurowych z projektu budowlanego I, II, III, IV piętra i parteru objętych przedmiotem zamówienia, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ (w oddzielnych plikach). 3.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz harmonogram prac, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Montaż odbywać się będzie w czynnym obiekcie. W związku z powyższym, Wykonawca winien tak organizować prace montażowo-budowlane, aby nie utrudniać pracy urzędu. Roboty budowlane wywołujące nadmierny hałas i pylenie należy wykonywać po godzinach pracy urzędu, tj. od godziny 16:45 3)Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i uruchomić przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt. 2)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3)Wykonawca może zaoferować wyłącznie instalację urządzeń klimatyzacji o określonych parametrach i sposobie montażu określonych przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ, o minimalnych wymaganych parametrach technicznych i funkcjonalnych. 5.Wymaga się aby roboty były wykonane zgodnie z: 1)Obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczna i sztuką budowlaną oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 2)Wykonawca winien posiadać aktualne i odpowiednie certyfikaty do wykonywania robót związanych z montażem klimatyzatorów i instalacji chłodniczych. 3)Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót musi opracować schemat (projekt) montażu urządzeń i prowadzenia przewodów oraz uzgodnić go z Zamawiającym. 4)Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym robót budowlanych związanych z posadowieniem/montażem jednostek zewnętrznych, prowadzenia przewodów (przekucia, przewierty, obudowanie, roboty wykończeniowe itp.), a także badań, pomiarów i sprawdzeń instalacji klimatyzacyjnej i instalacji elektrycznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. 5)Zamawiający dopuszcza montaż jednostek zewnętrznych wyłącznie na dachu budynku oraz na elewacji od strony parkingu tylko dla jednostek montowanych na parterze. 6)Zainstalowane klimatyzatory mają zapewniać możliwość schłodzenia powietrza w 25 pomieszczeniach o łącznej powierzchni ok. 538,62 m2. 7)Wykonawca wraz z systemem klimatyzacyjnym udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji producenta, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń i upływa po 36 miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, 8)Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru systemu klimatyzacji dostarczy Zamawiającemu wykaz danych dotyczących serwisu systemu, umożliwiających zgłoszenie awarii i usterek, w szczególności adres strony WWW, adres poczty elektronicznej oraz numery telefonów i faksów, ewentualne naprawy, serwisy i przeglądy gwarancyjne będą odbywały się w miejscu zainstalowania systemu klimatyzacji, 9)W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane z dojazdem serwisu i usunięciem awarii (w tym wymiana na nowe części) stwierdzonej w przedmiocie niniejszej umowy, obciążają Wykonawcę, 10)Przystąpienie do usunięcia awarii któregokolwiek komponentu systemu przez Wykonawcę powinno nastąpić najpóźniej w ciągu 48 godzin od godziny zgłoszenia awarii, 11)Gdy zaistnieje przypadek niemożności usunięcia awarii w w/w terminie na czas naprawy Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż sprzęt naprawiany, oraz zapewni bezpłatną dostawę, montaż i uruchomienie tego sprzętu najpóźniej następnego dnia roboczego po upływnie terminu przewidzianego na naprawę, 12)Wykonawca zapewni Zamawiającemu wsparcie techniczne hot-line w godzinach pracy Starostwa Powiatowego we Wrocławiu. 13)Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu technicznego Zamawiającego z obsługi urządzeń klimatyzujących. Szkolenie winno odbyć się najpóźniej przy odbiorze końcowym produktu 14)Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w sposób, który nie zakłóci obsługi klientów Starostwa. 15)Wykonawca odpowiedzialny będzie za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa i ze sztuką budowlaną oraz za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach