Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż windy w budynku administracyjnym przy ul. Moniuszki 9, oraz montaż platformy dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Traugutta 30 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy szybu windowego oraz dostawy i montażu windy dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Moniuszki 9 w Radomiu, oraz dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Traugutta 30 w Radomiu. 2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.1 Wykonanie zadania nr I: Montaż windy w budynku administracyjnym przy ul. Moniuszki 9, obejmującego w szczególności: a) dostawę i montaż dźwigu osobowego hydraulicznego, udźwig 630 kg lub 8 osób , napęd 0,5 m/s , 4 przystanki , kabina przelotowa o wym. 1,1 x 1,4 dostosowana dla osób niepełnosprawnych w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich i z oznakowaniem dla osób niewidomych . Dźwig zamontowany w murowanym szybie windowym na pow. 3,7m2 , usytuowanym w obrębie budynku administracyjnego przy ul. Moniuszki 9 w Radomiu z wjazdem od strony bramy przejazdowej ( od strony ul. Sienkiewicza), b) wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych wynikających z przebudowy pomieszczeń biurowych i korytarza w związku z budowa murowanego szybu windowego w obrębie pow. użytkowej budynku : - wyburzenia ścian wewnętrznych i fragmentów stropów Kleina oraz przebicia nowych otworów drzwiowych - ok. 24 m3 - fundamentowa płyta żelbetowa szybu - ok. 3 m3 - ściany fundamentowe szybu z bloczków betonowych i żelbetowe - ok. 4m3 - murowane ściany szybu z bloczków betonowych - ok. 24,5 m3 - nowe wewnętrzne ściany działowe z betonu komórkowego w pom. biurowych i na korytarzu - ok. 14,5 m2 - nowe nadproża prefabrykowane -ok. 12m - uzupełnienie stropów - ok. 1,5 m3 - uzupełnienie tynków wewnętrznych - ok. 212,5 m2 - przetarcie szlifowanie i malowanie tynków po wykonaniu szybu w obrębie pom. biurowych i na korytarzu - ok. 701,5m2 - uzupełnienie posadzek z gresu ok. 10,63 m2i wykonanie podjazdu do windy z kostki brukowej - ok. 16,5 m2 - wykonanie linii zasilającej dł. ok. 15m od rozdzielni do szafy sterowniczej windy - przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej w obrębie pomniejszonej pow. pom. biurowych - przebudowa instalacji c.o.: przełożenie pionu c.o. i części grzejników w związku z kolizja z projektowanym szybem windowym -wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2.1.2 Wykonanie zadania nr II: Montaż platformy dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Traugutta 30, obejmującego w szczególności: a) dostawę i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych na korytarzu przy schodach wejściowych w budynku przy ul. Traugutta 30 w Radomiu w części użytkowanej przez Komendę Miejską Policji. Platforma składana przemieszcza się po torze prostoliniowym. Przeznaczona jest do transportu osób niepełnosprawnych, które poruszają się na wózkach inwalidzkich oraz osób , które mają problemy z przemieszczaniem się po schodach . Napęd elektryczny udźwig do 230 kg , wys. podnoszenia 81 cm, dwa przystanki . Po złożeniu do pionu platforma zajmuje max 45cm pozostawiając min 120 cm wolnego biegu schodowego . b) wykonanie niezbędnych robót budowlanych ( zamocowanie urządzenia na ścianie wewnętrznej ) i instalacyjnych ( podłączenie instalacji elektrycznych na dł.4,4m do zasilenia z istniejącej tablicy głównej w obrębie korytarza wejściowego ) c) wykonanie podjazdu dla wózków przed wejściem do budynku o wym 80x 140 ( demontaż starego podestu i wykonanie nowego ze spadkiem dla wózków ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453130004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane z których każda obejmowała swoim zakresem dostawę i montaż dźwigu osobowego (np. winda lub platforma w szybie windowym), b) zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz instalacji wodnych i kanalizacyjnych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zmianami), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub jest w stanie przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2. Załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 3. Załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Załącznik nr 5 - dokumenty uprawnień budowlanych: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz instalacji wodnych i kanalizacyjnych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/. 6. Załącznik nr 6 - wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 2) z których każda obejmowała swoim zakresem dostawę i montaż dźwigu osobowego (np. winda lub platforma w szybie windowym). 7. Załącznik nr 7 - dokumenty (dla minimum 2 zamówień na roboty budowlane) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w formie załącznika nr 2, 3, 4 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt 1) lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce wykonania. Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być oznaczone klauzulą POUFNE w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: - aktualny odpis z właściwego rejestru, - informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. III.2.b) Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Załącznik nr 9 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 2. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty. III.2.c) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Załącznik nr 10 - Karta techniczna dla zaoferowanych urządzeń (należy wypełnić załączony do SIWZ formularz). 2. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż platformy przyschodowej z torem krzywoliniowym do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach w budynku Wydziału Sztuki Uniwersytetu Technologiczno - Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Malczewskiego 22 w Radomiu.
Dodano: 2016-04-22 - ZP-2401-2/15 windy w bud. Z
Dodano: 2015-04-10 - Wykonanie pochylni oraz montaż urządzenia do transportu wózków po schodach w budynku Prokuratury Generalnej przy ul. Rakowieckiej 26/30 w Warszawie
Dodano: 2014-01-16 - Wykonanie i montaż platformy schodowej oraz pochylni do podjazdów schodów łączących kondygnacje budynku nr 2 i nr 3 w obiekcie Prokuratury Generalnej przy ul. Rakowieckiej 26/30
Dodano: 2013-10-16 - ZP-2401-14/13 Windy
Dodano: 2013-07-05 - Dostawa i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wyszynie
Dodano: 2012-10-05 - ZP-2401-13/12 Remont dźwigu towarowo osobowego.
Dodano: 2012-09-21 - Termomodernizacja i remont budynku Urzędu Gminy z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Etap II - DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (II przetarg)
Dodano: 2011-10-25 - Montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Ośrodka Zdrowia w Długosiodle
Dodano: 2011-06-20 - wykonanie i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Filharmonii Narodowej od ul. Sienkiewicza
Dodano: 2009-07-01