Gmina Chojna ogłasza przetarg
- Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 0914141117
- Data zamieszczenia: 2015-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojna
ul. Jagiellońska 4 4
74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4141485: 4141035, fax. 0914141117
REGON: 81168457400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż windy przyściennej w budynku Gimnazjum w Chojnie. Umowa realizowana w ramach Projektu pn: Program wyrównania różnic pomiędzy regionami II w ramach obszaru B - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w budynku Gimnazjum im. Janusza Korczaka - Chojna ul. Szkolna 15 dla Projektu pn. Montaż windy przyściennej w Gimnazjum w Chojnie Umowa realizowana w ramach Projektu pn: Program wyrównania różnic pomiędzy regionami II w ramach obszaru B. 2) Zadanie dotyczy remontu wraz z przebudową budynku Gimnazjum. Budynek Gimnazjum wykonany w latach trzydziestych XX wieku. Jest to budynek o konstrukcji tradycyjnej - murowanej. Stropy w części wykonane jako ceramiczne odcinkowe, w części drewniane. 3) Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej PFRON) w ramach umowy nr 5/PWRMR/Chojna/2014 z dnia 06.11.2014r. z Powiatem Gryfińskim, który zawarł umowę z PFRON nr WPR/000104/16D w dniu 2 października 2014r. 4) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi, mającymi na celu przekazanie do użytkowania urządzenia wraz z przebudowanymi fragmentami budynku i uwzględnieniem szybu windowego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych prac doprowadzających do skutecznego uruchomienia dźwigu osobowego działającego w zakresie od poziomu piwnicy, przez parter, pierwsze i drugie piętro. W cenie należy uwzględnić gruntowanie i malowanie całych pomieszczeń w obszarze remontu. W przestrzeni korytarza malowanie wykonać w obszarze pomiędzy przejściami kończąc malowanie na ścianach z przesklepieniami łukowymi. 6) Całość prac należy wykonać w zgodności z projektem architektoniczno-budowanym, specyfikacjami technicznymi oraz w zgodności z pozwoleniem na budowę i obowiązującymi przepisami. Całość prac będzie rozliczana jako ryczałt. Załącznikiem pomocniczym służącym do oceny zakresu wykonania prac jest przedmiar robót. Przedmiar niniejszy stanowi dokument pomocniczy. W zakresie prac należy uwzględnić, także roboty towarzyszące nawet jeśli nie były one uwzględnione w przedmiarze robót, ale są konieczne do skutecznej realizacji całości inwestycji. 7) Budynek będący przedmiotem zamówienia wpisany jest do rejestru zabytków w rozumieniu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (j.t. Dz. U. 2014 poz. 1446). 8) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tablic stanowiących oznakowanie przedsięwzięć dofinansowanych ze środków PFRON, zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć ze środków PFRON (szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym): - Informacyjnej z logo PFRON - wielkość - 0,9mx0,7m, kolor tablicy -biały, kolor czcionki -czarna, - Pamiątkowej z logo PFRON 4. Dokumentacja projektowa, stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 11 do SIWZ. 5. Miejsce realizacji zadania: Budynek Gimnazjum im. Janusza Korczaka - Chojna, ul. Szkolna 15. na działce oznaczonej numerem 144/1 obręb 2. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 6. Wymagany okres gwarancji przedmiotu zamówienia - co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. 7. Termin płatności: 1) prace dotyczące części zamówienia objętego dofinansowaniem z PFRON: płatności częściowe, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. Niezależnym od Stron umowy warunkiem płatności wynagrodzenia z tytułu prawidłowego wykonania umowy w przedmiotowym zakresie jest dostępność środków na rachunku bankowym Zamawiającego, uzależniona od uruchomienia rezerwy celowej przez PFRON na realizację Projektu pn: Program wyrównania różnic pomiędzy regionami II w ramach obszaru B. Uregulowanie należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Zamawiającego środków z PFRON. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził ewentualnego roszczenia o odsetki powstałe w wyniku nieterminowej zapłaty należności. 2)pozostałe roboty budowlane: płatności częściowe, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót- kontakt w sprawie wizji lokalnej 91 414 10 35 w. 32, fax: 91 414 11 17 w. 75 Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 9. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. 10. Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagana wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chojna.pl zakładka: zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Etap-II. Usuwanie wad i usterek w wykonanym zakresie rzeczowym inwestycji pn. Budowa i przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w granicach aglomeracji Węgorzyno, etap-I.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi dojazdowej w miejscowości Węgorzyno dz. nr 177 obręb 2 m. Węgorzyno.
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na pomieszczenia biurowe w budynku A , przy ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie strona lewa - część II
Dodano: 2016-07-01 - MODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W OSINIE - etap I
Dodano: 2016-04-18 - Budowa agregatu prądotwórczego, wiaty dla agregatu prądotwórczego oraz linii kablowej 0,4 kV celem zasilania rezerwowego budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Sławieńskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-03-21 - MODERNIZACJĘ BUDYNKU URZĘDU GMINY W OSINIE - etap I
Dodano: 2016-03-07 - Przebudowę drogi gminnej nr 272507Z ul. Osiedlowa 40-lecia PRL w miejscowości Węgorzyno.
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Sławieńskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-02-18 - Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Osinie
Dodano: 2016-01-29