Przetargi.pl
Montaż windy przyściennej w budynku Gimnazjum w Chojnie. Umowa realizowana w ramach Projektu pn: Program wyrównania różnic pomiędzy regionami II w ramach obszaru B

Gmina Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 0914141117
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojna
    ul. Jagiellońska 4 4
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4141485: 4141035, fax. 0914141117
    REGON: 81168457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż windy przyściennej w budynku Gimnazjum w Chojnie. Umowa realizowana w ramach Projektu pn: Program wyrównania różnic pomiędzy regionami II w ramach obszaru B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w budynku Gimnazjum im. Janusza Korczaka - Chojna ul. Szkolna 15 dla Projektu pn. Montaż windy przyściennej w Gimnazjum w Chojnie Umowa realizowana w ramach Projektu pn: Program wyrównania różnic pomiędzy regionami II w ramach obszaru B. 2) Zadanie dotyczy remontu wraz z przebudową budynku Gimnazjum. Budynek Gimnazjum wykonany w latach trzydziestych XX wieku. Jest to budynek o konstrukcji tradycyjnej - murowanej. Stropy w części wykonane jako ceramiczne odcinkowe, w części drewniane. 3) Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej PFRON) w ramach umowy nr 5/PWRMR/Chojna/2014 z dnia 06.11.2014r. z Powiatem Gryfińskim, który zawarł umowę z PFRON nr WPR/000104/16D w dniu 2 października 2014r. 4) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi, mającymi na celu przekazanie do użytkowania urządzenia wraz z przebudowanymi fragmentami budynku i uwzględnieniem szybu windowego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych prac doprowadzających do skutecznego uruchomienia dźwigu osobowego działającego w zakresie od poziomu piwnicy, przez parter, pierwsze i drugie piętro. W cenie należy uwzględnić gruntowanie i malowanie całych pomieszczeń w obszarze remontu. W przestrzeni korytarza malowanie wykonać w obszarze pomiędzy przejściami kończąc malowanie na ścianach z przesklepieniami łukowymi. 6) Całość prac należy wykonać w zgodności z projektem architektoniczno-budowanym, specyfikacjami technicznymi oraz w zgodności z pozwoleniem na budowę i obowiązującymi przepisami. Całość prac będzie rozliczana jako ryczałt. Załącznikiem pomocniczym służącym do oceny zakresu wykonania prac jest przedmiar robót. Przedmiar niniejszy stanowi dokument pomocniczy. W zakresie prac należy uwzględnić, także roboty towarzyszące nawet jeśli nie były one uwzględnione w przedmiarze robót, ale są konieczne do skutecznej realizacji całości inwestycji. 7) Budynek będący przedmiotem zamówienia wpisany jest do rejestru zabytków w rozumieniu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (j.t. Dz. U. 2014 poz. 1446). 8) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tablic stanowiących oznakowanie przedsięwzięć dofinansowanych ze środków PFRON, zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć ze środków PFRON (szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym): - Informacyjnej z logo PFRON - wielkość - 0,9mx0,7m, kolor tablicy -biały, kolor czcionki -czarna, - Pamiątkowej z logo PFRON 4. Dokumentacja projektowa, stanowiąca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 11 do SIWZ. 5. Miejsce realizacji zadania: Budynek Gimnazjum im. Janusza Korczaka - Chojna, ul. Szkolna 15. na działce oznaczonej numerem 144/1 obręb 2. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 6. Wymagany okres gwarancji przedmiotu zamówienia - co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. 7. Termin płatności: 1) prace dotyczące części zamówienia objętego dofinansowaniem z PFRON: płatności częściowe, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. Niezależnym od Stron umowy warunkiem płatności wynagrodzenia z tytułu prawidłowego wykonania umowy w przedmiotowym zakresie jest dostępność środków na rachunku bankowym Zamawiającego, uzależniona od uruchomienia rezerwy celowej przez PFRON na realizację Projektu pn: Program wyrównania różnic pomiędzy regionami II w ramach obszaru B. Uregulowanie należności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Zamawiającego środków z PFRON. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził ewentualnego roszczenia o odsetki powstałe w wyniku nieterminowej zapłaty należności. 2)pozostałe roboty budowlane: płatności częściowe, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót- kontakt w sprawie wizji lokalnej 91 414 10 35 w. 32, fax: 91 414 11 17 w. 75 Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 9. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. 10. Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagana wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chojna.pl zakładka: zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach