Przetargi.pl
Montaż urządzeń systemu paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rychwał

Gmina Rychwał ogłasza przetarg

  • Adres: 62-570 Rychwał, Plac Wolności 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2481001 w. 22 , fax. 063 2481055
  • Data zamieszczenia: 2015-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rychwał
    Plac Wolności 16 16
    62-570 Rychwał, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2481001 w. 22, fax. 063 2481055
    REGON: 31101919000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl, www.bip.rychwal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż urządzeń systemu paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rychwał
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż urządzeń systemu paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Rychwał, realizowany w trybie zaprojektuj i wybuduj 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zaprojektowanie i wykonanie 27 instalacji fotowoltaicznych (25 instalacji na budynkach/działkach prywatnych o mocy od 1,5 kW do 5 kW i 2 instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej o mocy od 4,5 kW do 40 kW. 2) Instalacje będą zaprojektowane w oparciu o posiadany przez gminę Rychwał Program funkcjonalno-użytkowy. Wykonawca przed opracowaniem dokumentacji wykona inwentaryzację poszczególnych lokalizacji na których mają być wykonane instalacje. 3) Do wykonawcy należy uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych polskim prawem przy tego typu pracach projektowych, robotach budowlany i pokrycia kosztów z tym związanych. 4) Wykonawca opracowaną kompletną dokumentację projektową przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem wykonywania instalacji. 5) Instalacje mają spełniać wymagania konieczne do przyłączenia do sieci energetycznej stawiane przez miejscowego operatora sieci - mają być gotowe do przyłączenia wraz z niezbędną dokumentacją wymaganą przez zakład energetyczny. Wykonawcza winien przygotować instalację w sposób zapewniający i umożliwiający wpięcie systemu fotowoltaicznego do sieci elektroenergetycznej lokalnego operatora. Uruchomienie i wpięcie przygotowanej instalacji do sieci nastąpi po 01.01.2016 r. 6) Wymagane terminy gwarancji: a) gwarancja na roboty budowlano-montażowe - minimum 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego; b) gwarancja na panele fotowoltaiczne - 10 lat na 90 % mocy znamionowej określonej w PFU, c) gwarancja na inwerter i pozostały osprzęt instalacji - 5 lat liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7) Serwisowanie w okresie gwarancji. Wykonawca zapewni serwisowanie wybudowanych instalacji fotowoltaicznych w okresie objętym gwarancją na roboty budowlano-montażowe i wykona co najmniej 1 razy w ciągu roku bezpłatny przegląd wszystkich wybudowanych instalacji potwierdzony sporządzeniem protokołu podpisanego przez użytkownika instalacji. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w PFU, stanowiącym załącznik do SIWZ. 8) Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 9) Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wszystkich 27 użytkowników instalacji, którym zostanie przekazana dokumentacja dotycząca zamontowanych urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę na wszystkie wykonane roboty budowlano-montażowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rychwal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną