Przetargi.pl
Montaż urządzeń fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia drogowego.

Gmina Kamień Krajeński ogłasza przetarg

  • Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 45 10 , fax. 52 388 63 92
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Krajeński
    Plac Odrodzenia 3 3
    89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 45 10, fax. 52 388 63 92
    REGON: 00052745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienkrajenski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż urządzeń fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia drogowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Montaż urządzeń fotowoltaicznych dla potrzeb oświetlenia ulicznego w Kamieniu Krajeńskim poprzez dostawę i montaż 13 szt. urządzeń fotowoltaicznych o mocy do 40kW wyposażonych w oprawy oświetleniowe LED zasilanych z autonomicznych ogniw fotowoltaicznych na ul. Brzozowej w Kamieniu Krajeńskim. Lampa fotowoltaiczna oświetlenia ulicznego Wymagane parametry techniczne: -wysokość montażu źródła światła 8 m -źródło światła LED; min. moc - 1 x 56W -strumień świetlny > 5900 lm -barwa światła 5000-7000 K -trwałość źródeł światła >55000 h -zasilanie oprawy z modułu fotowoltaicznego - wariant bez turbiny wiatrowej -napięcie zasilania 24 V -warunki pracy - temperatura od -25 °C do 45 °C -stopień ochrony IP67 -kolor kasztu - czarny Projektowany system oświetleniowy jest systemem samo wystarczającym, niezależnym, eliminującym potrzebę budowania ziemnych łączy elektrycznych, które są typowe dla konwencjonalnych systemów oświetleń ulicznych. Daje on 10-14 godzin oświetlenia na dobę. Urządzenia te stanowią kompleksowe stanowiska słupowe przeznaczone dla potrzeb oświetlenia ulicznego, które należy ustawić na prefabrykowanych fundamentach betonowych - w podstawie słupa komora na akumulatory. Fundamenty słupów należy posadowić w wykopie, który następnie należy zagęścić. Dane techniczne: - panel fotowoltaiczny o powierzchni 1,2m2, wysokość montażu urządzenia 8m, napięcie zasilania 24V, pojemność akumulatorów 4x55Ah, warunki pracy: temperatura od -25°C do 45°C, wilgotność od 10 do 95%, moc modułu fotowoltaicznego 130/180W; łączna moc zainstalowana 2,520kW; Stopień ochrony IP67, czas ładowania akumulatorów: lato 4h, zima 8h; okres autonomii systemu przy w pełni naładowanych akumulatorach 3-4 dni; - źródło światła LED 1x min. 56W; natężenie światła ok. 40lx; strumień świetlny ok. 5900lm; barwa światła biała chłodna 5000-7000K; trwałość źródeł światła min. 55000h; sposób włączania: czujnik zmierzchowy lub czasowy; regulator (sterownik) -programowalny; - słupy: słup stalowy, ocynkowany ogniowo, wysokość słupa nad gruntem: ok. 9 m, podstawa słupa nad gruntem przeznaczona na umieszczenie akumulatorów i systemu zarządzania wraz ze sterownikami. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zaleca się Wykonawcy dokonania wizji lokalnej placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnia fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej, równoważne niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciąża Wykonawcę. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych robót. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi przez okres 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego protokołu odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego protokołu odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół odbioru usunięcia wad. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały i urządzenia, instrukcje użytkowania, dokumentację dotyczącą wykonanych robót, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje i poniesie koszty zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę, Wykonawca zagwarantuje utrzymanie dróg dojazdowych do miejsca robót w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 260 z późn. zm.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) przed terminem składania ofert na zasadach SIWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych (t.jedn. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienkrajenski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach