Przetargi.pl
Montaż urządzeń do zabawy dla dzieci oraz elementów małej architektury przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu; „Stworzenie miejsca rekreacyjno – turystycznego wraz ze ścieżką edukacyjną w miejscowości Nowy Dwór Gdański”

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż urządzeń do zabawy dla dzieci oraz elementów małej architektury przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Dworze Gdańskim w ramach projektu; „Stworzenie miejsca rekreacyjno – turystycznego wraz ze ścieżką edukacyjną w miejscowości Nowy Dwór Gdański”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Lokalizacja: Miejsce budowy zlokalizowane jest w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 52, działki: 123/1, obręb 4.004 Nowy Dwór Gdański. 2. Wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SIWZ. 3. Zakres robót – Założenia generalne wykonawcze: 1) Przygotowanie i zabezpieczenie terenu, 2) Wykonanie robót ziemnych, 3) Dostawa i montaż urządzeń do zabawy dla dzieci, 4) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej, 5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, 6) Dostawa i montaż elementów małej architektury, 7) Zasianie trawy, 8) Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 4. Stan istniejący: Obecnie na terenie objętym inwestycją znajduje się nieutwardzona nawierzchnia trawiasta. 5. Dojazd: Dojazd na plac budowy planuje się przez istniejący wjazd z ul. Warszawskiej. Dopuszczalna masa całkowita pojazdów nie powinna przekroczyć 18 ton. Przyległy teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego, naprawić ewentualne uszkodzenia oraz oczyścić teren. 6. Urządzenia do zabawy dla dzieci oraz elementy małej architektury: Wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 7. Wytyczne do prac budowlanych: 1) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SIWZ, 2) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi: a) geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót; b) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury; c) wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie; d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej; e) wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt; f) opracować kompletną dokumentację powykonawczą w postaci operatu kolaudacyjnego w zakresie i ilości określonej przez Zamawiającego w SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ, 4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5) Załączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie w celu oszacowania oferty. 6) W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 7) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 8) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac ogólnobudowlanych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 9) Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. 10) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy. 11) Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubezpieczył na własny koszt budowę i roboty, w zakresie wszystkich ryzyk budowlanych (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym: z ruchem pojazdów na placu budowy lub jego sąsiedztwie. 12) Suma ubezpieczenia o której mowa powyżej, będzie nie niższa niż pełna wartość wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z zapisów umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zmianami). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 43-8306-0003-0000-4734-2000-0120, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ref: SR.272.31.2020.RG”. 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Powiat Nowodworski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA !!! Obowiązek wykonawcy po otwarciu ofert Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach