Przetargi.pl
Montaż urządzeń do automatycznego smarowania szyn w łukach torowych na infrastrukturze tramwajowej w Krakowie

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, Centralna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126167419 , fax. 126167417
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    Centralna 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126167419, fax. 126167417
    REGON: 357116163
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż urządzeń do automatycznego smarowania szyn w łukach torowych na infrastrukturze tramwajowej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: - Przygotowaniu nawierzchni torowiska oraz innych elementów infrastruktury do montażu elementów składowych urządzeń do automatycznego smarowania szyn. - Montaż elementów składowych smarownic torowych tj. aplikatorów dozujących smar w szynach rowkowych, montaż przewodów zasilających, podających czynnik, sterowniczych, kontrolnych i innych (w zależności od konstrukcji urządzenia), montaż szaf sterowniczych, paneli słonecznych (z wykorzystaniem słupów trakcyjnych, lub na konstrukcjach własnych zastabilizowanych w podłożu). Wymagane zapewnienie skrajni taboru tramwajowego i budowli. Lokalizacje zgodne z załącznikami graficznymi - załącznik nr 8 do SIWZ: 1. Wzgórza Krzesławickie – smarowanie szyn w łukach torowych na pętli wewnętrznej i zewnętrznej. 2. Łuk torowy w obydwu kierunkach ruchu: Aleja Generała Władysława Andersa – ulica Broniewskiego smarowanie szyn w łukach torowych (w rejonie DH Wanda). 3. Cichy Kącik – smarowanie szyn w łukach torowych na pętli wewnętrznej i zewnętrznej. 4. Łuk torowy w obrębie węzła rozjazdów Wielicka - Nowosądecka na obydwu kierunkach (łącznie z łukami od ulicy Siostrzanej) – smarowanie szyn w łukach torowych. 5. Pętla tramwajowa Bronowice – łuk w pętli wewnętrznej i zewnętrznej. - Uruchomienie urządzeń. - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i regulacji parametrów i ustawień urządzeń. - Optymalizacja ustawień poprzez wykonanie prób i testów smarownic w każdej lokalizacji. Smarownice torowe muszą zapewniać optymalne smarowanie szyn rowkowych na całej długości łuków torowych oraz zapewniać eliminację w pełnym zakresie dźwięku przestrzennego („pisku”) powstającego od zestawów kołowych przejeżdżających po szynach wagonów tramwajowych. - Przekazanie w ramach zadania komputera przenośnego, zawierającego niezbędne licencjonowane oprogramowania oraz okablowanie zewnętrzne, umożliwiające obsługę smarownic z możliwością sterownia, odczytu i archiwizowania danych. - Szkolenie końcowe w pełnym zakresie działania wszystkich zamontowanych urządzeń. - Odtworzenie nawierzchni torowiska oraz obszaru przyległego w miejscach montażu urządzeń oraz aparatury przynależnej. b) Zamawiający zgodnie z art. 36a ust.2 ustawy Pzp nakłada na wykonawcę obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. a) montaż urządzeń do automatycznego smarowania szyn. c) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. pracowników średniego szczebla technicznego – organizowanie, nadzorowanie i wykonywanie specjalistycznych prac. b. pracowników średniego i niższego szczebla - organizowanie i realizacja usługi c. pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie usługi. d) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: zakresu rzeczowego (zał. nr 6 do SIWZ), wytycznych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ) oraz załączników graficznych (zał. nr 8 do SIWZ). e) Wymagany okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy. (Oferty zawierające okres gwarancji mniejszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34941300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 6.500,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w PKO BP – nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415. 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. 6) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę (którego oferta została najwyżej oceniona) okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów (art. 26 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym w specyfikacji i ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń, których wykaz został określony w części IV SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg zał. 3 (wzór); b) oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólną ofertę składa odrębnie) – wg zał. 4 (wzór); 3.Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1; d) tabelę cenową – wg zał. 9 e) kserokopia dowodu wniesienia wadium 4. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 2 w części IV SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie wymienione w punkcie 2 w części IV SIWZ. 7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (wzór) – wg zał. 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów (informacja w cz. IV SIWZ ). 9. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji i ogłoszeniu oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1,2,3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną