Przetargi.pl
Montaż systemu kontroli dostępu wraz z wymianą istniejących drzwi dwuskrzydłowych na oddziale toksykologii klinicznej (I piętro budynku szpitala) w obiekcie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Kościelna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2660885 , fax. 032 2661124
  • Data zamieszczenia: 2009-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
    ul. Kościelna 13 13
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2660885, fax. 032 2661124
    REGON: 00028854400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo- Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż systemu kontroli dostępu wraz z wymianą istniejących drzwi dwuskrzydłowych na oddziale toksykologii klinicznej (I piętro budynku szpitala) w obiekcie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Wymiana istniejących drzwi drewnianych na nowe (demontaż istniejących i montaż nowych drzwi stalowych pełnych dwuskrzydłowych (110+40)x200 cm, bez progu. Drzwi winny być wyposażone w obustronne gałki stałe, zamek z wkładką patentową, samozamykacze, zwory elektromagnetyczne górne dla każdego skrzydła oraz ograniczniki otwarcia. Drzwi malowane proszkowo w kol. białym. - Montaż do istniejących drzwi p/poż. zwór elektromagnetycznych górnych dla każdego skrzydła. - Wykonanie instalacji przywoławczej (dzwonek) po obu stronach wejścia na oddział (przy obu drzwiach) uruchamiającej dzwonek zlokalizowany w dyżurce pielęgniarek (dł. korytarza ~31,0 m). - Wykonanie instalacji odryglowującej wybrane drzwi z punktem sterowania zlokalizowanym w dyżurce pielęgniarek (dł. całkowita korytarza ~31,0 m). UWAGA: Ryglowanie drzwi winno być podłączone w taki sposób do instalacji elektrycznej, aby każdorazowy zanik napięcia powodował automatyczne odryglowanie obu drzwi. - Montaż po obu stronach drzwi (łącznie 4 szt.) kodowalnych /czytników szyfrowych numerycznych (lub czytników współpracujących z istniejącym systemem kontroli dostępu do windy szpitalnej) odryglowujących drzwi. - Zasilenie nowej instalacji z istniejącej rozdzielnicy piętrowej niskiego napięcia (oznaczona na rysunku jako /RP/). Urządzenia obwodów projektowanych powinny być zlokalizowane w zaprojektowanej rozdzielnicy (oznaczona na rysunku jako /RKD/). - Podpięcie nowej instalacji do istniejących na tej kondygnacji instalacji oddymiania klatek schodowych - w taki sposób, aby impuls z instalacji oddymiania dowolnej klatki schodowej odryglowywał drzwi. - Wszystkie instalacje winny być prowadzone w korytkach instalacyjnych zlokalizowanych w sąsiedztwie koryt istniejących. - Instalacje należy wykonać kablami o zwiększonej odporności izolacji na ogień. - Szczegółowa lokalizacja przycisków dzwonkowych, paneli zamków szyfrowych i punktu sterowania w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarek zostanie ustalona z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót. - W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie dokumentacji projektowej i powykonawczej opracowanej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane branży elektrycznej. Projekt Wykonawczy instalacji winien być uzgodniony bez uwag przez rzeczoznawcę p/poż. Przed rozpoczęciem robót instalacyjnych Projekt Wykonawczy winien być zaakceptowany przez Zamawiającego. - W zakresie Wykonawcy jest również dokonanie aktualizacji /instrukcji bezpieczeństwa pożarowego/ w zakresie planu ewakuacji oddziału z zamontowaną kontrolą dostępu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 450 złotych (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlano- instalacyjnych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę nie mniejszą niż 20.000 złotych w jednostce o podobnym profilu do Zamawiającego oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załączniki nr 7. Wymagane jest aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla każdej osoby pełniącej samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i wniesienie opłaty od odpowiedzialności cywilnej. c. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą Prawo Budowlane uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami w branży elektrycznej. d. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. e. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. f. Oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. g. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę co najmniej 50 000,00 dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł,-, oraz oświadczenie, że polisa będzie odnawiana (przedłużana) przez okres wykonywania zadania. k. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. l. Dowód wpłaty wadium. Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną