Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich ogłasza przetarg
- Adres: 85-225 Bydgoszcz, ul. Kordeckiego 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 374-93-32, 374-94-03 , fax. 52 3749332
- Data zamieszczenia: 2013-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
ul. Kordeckiego 20 20
85-225 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 374-93-32, 374-94-03, fax. 52 3749332
REGON: 00000168900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż podłóg gresowych, wykładzin oraz ścianek działowych w pomieszczeniach budynku Wydziału Zarządzania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu podłóg gresowych, wykładzin rolowanych oraz ścianek działowych w wyremontowanych pomieszczeniach piwnicznych w budynku Wydziału Zarządzania przy ul. Fordońskiej 430 w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - specyfikacja technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ), - przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.utp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2014-08-14 - Wyłożenie ścian płytami z tworzywa sztucznego w salach operacyjnych i pomieszczeniach lekarzy Kujawsko - Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Dodano: 2014-08-08 - Remont budynku szkoły w miejscowości Gołkowo,gmina Górzno poprzez wymianę części posadzek, części okładzin ściennych oraz doprowadzenie instalacji c.o. i zamontowanie grzejników
Dodano: 2013-11-25