Przetargi.pl
Montaż oświetlenia świątecznego

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż oświetlenia świątecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi montażu oświetlenia świątecznego na terenie gminy Bieruń w niżej wskazanym zakresie: a) Montaż oświetlenia świątecznego (ozdób świetlnych) typu LED wraz z podłączeniem pod napięcie: - na choinkach dużych o wys. pow. 4 m - 11 szt. - na choinkach małych o wysokości do 2,5 m - 4 szt. - na słupach oświetlenia ulicznego i słupach sieci nN - 195 szt. - na balkonach budynku Urzędu Miejskiego - 2 szt. Oświetlenie świąteczne zasilane ma być z sieci zasilającej oświetlenia ulicznego Gminy Bieruń i instalacji budynku Urzędu Miejskiego. b) Przeglądu, sprawdzenia i w zależności od potrzeb naprawy ) wymiany elementów oświetlenia świątecznego: stelaży nośnych, zawiesi, zasilaczy oświetlenia LED, złączy elektrycznych, przewodów zasilających, wtyczek, źródeł światła (węży świetlnych LED). c) Świadczenie serwisu wykonanej instalacji oświetlenia świątecznego. d) Demontaż i przekazanie elementów oświetlenia świątecznego do magazynu Zamawiającego. 2. Wykonawca jest obowiązany wykonać usługę w następujących terminach: a) wykonanie przeglądu, sprawdzenia i naprawy elementów oświetlenia świątecznego: do 5 dni od dnia zawarcia umowy; b) wykonanie montażu elementów oświetlenia świątecznego w strefie przy KWK Piast: do dnia 3.12.2015 r.; c) wykonanie montażu pozostałych elementów oświetlenia świątecznego: do dnia 5.12.2015 r.; d) wykonanie demontażu całości oświetlenia świątecznego (za wyjątkiem Rynku i ul. Krakowskiej od Rynku do Placu Św. Walentego): do dnia 30.01.2016 r. e) wykonanie demontażu oświetlenia świątecznego w Rynku i na ul. Krakowskiej na odcinku od Rynku do Placu Św, Walentego: do dnia 15.02.2016 r. 3. Miejsca montażu poszczególnych elementów oświetlenia świątecznego zostaną każdorazowo wskazane przez Zamawiającego na etapie wykonywania prac. Zabudowa elementu (elementów) oświetlenia w lokalizacji lub innego rodzaju niż wskazane przez Zamawiającego jest niedopuszczalne i skutkować będzie odmową odbioru usługi. 4. Po wykonaniu przeglądu, sprawdzenia i naprawy elementów oświetlenia świątecznego Wykonawca sporządzi protokół, który przekaże do akceptacji Zamawiającemu. Przegląd, sprawdzenie i napraw elementów oświetlenia świątecznego może zostać wykonane w magazynie Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany po demontażu oświetlenia dokonać naprawy uszkodzonych elementów oświetlenia, sporządzić protokół zdawczy określający w szczególności ilość przekazywanych ozdób oraz ich stan techniczny. Protokół wymaga akceptacji Zamawiającego. 5. Wykonawca w swoim zakresie i na własny koszt zabezpieczy: podnośnik koszowy konieczny do wykonania prac montażowych i demontażowych, wszystkie materiały konieczne do wykonania naprawy i montażu elementów świetlnych. Podnośnik ma umożliwiać wykonanie prac bez ryzyka zniszczenia ciągów pieszych/chodników/ulic. W przypadku stwierdzenia zniszczeń Wykonawca zostanie obciążony ich naprawą. 6. Wykonawca wykona instalację elektryczną oświetlenia świątecznego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów i norm, w szczególności pod kątem zapewnienia właściwej ochrony przeciwporażeniowej instalacji. 7. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje: udzielania zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 10. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 50232110-4 Obsługa instalacji oświetlenia publicznego 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach