Przetargi.pl
Montaż oraz dostawa barier ochronnych stalowych przy drodze leśnej w leśnictwie Wleń-Łupki o długości 460 mb

Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Nadbrzeżna 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
    Nadbrzeżna 11
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    REGON: 890197772
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż oraz dostawa barier ochronnych stalowych przy drodze leśnej w leśnictwie Wleń-Łupki o długości 460 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 460 mb barier ochronnych stalowych systemu H1W4A z rozstawem słupka co 2 m wraz z zakończeniami osadzonymi w podłożu. Bariery zgodnie z normą europejską PN-EN1317 dotyczącą barier drogowych oraz oznakowane znakiem CE. Sposób montażu bariery zaproponuje Wykonawca na podstawie dokonanej wizji przed składaniem ofert. Montaż bariery, w ramach dopuszczalnych odchyłek umożliwionych wielkością otworów w elementach bariery, powinien doprowadzić do zapewnienia równej i płynnej linii prowadnic bariery w planie i profilu. Przy montażu bariery niedopuszczalne jest wykonywanie jakichkolwiek otworów lub cięć naruszających powłokę cynkową poszczególnych elementów bariery. Wszystkie elementy barier energoochronnych oraz łączniki muszą stanowić oryginalne części wytworzone przez producenta3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono zał. Nr 2 SWZ – szczegółowa specyfikacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ 58 1600 1462 1024 9130 7000 0004 z dopiskiem: „wadium w postępowaniu 270.42.2022”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunek dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę co najmniej 50 000 zł2) warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (roboty zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę polegającą na montażu drogowych barier ochronnych o długości co najmniej 300 mb.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną