Przetargi.pl
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków

Gmina Pawonków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-772 Pawonków, Lubliniecka 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34/3534100
  • Data zamieszczenia: 2022-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawonków
    Lubliniecka 16
    42-772 Pawonków, woj. śląskie
    tel. 34/3534100
    REGON: 151398474
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawonkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 94 instalacje solarne. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:dokumentacja projektowa;specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);projektowane postanowienia umowy.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 28 kotłów na biomasę. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:dokumentacja projektowa;specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 42 instalacji pomp ciepła, w tym 20 pomp ciepła do c.w.u. oraz 22 pompy ciepła do c.o. i c.w.u., z czego 3 gruntowe . Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:dokumentacja projektowa;specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);projektowane postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:dla części nr 1 – 10 000,00 zł;dla części nr 2 – 5 000,00 zł;dla części nr 3 – 12 000,00 zł.Powyższe kwoty sumują się odpowiednio, jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 37 8907 1092 2010 9000 0055 0004 w Banku Spółdzielczym w Leśnicy – Filia Pawonków, tytułem: „Wadium – odnawialne źródła energii”. Potwierdzenie przelewu zaleca się dołączyć do oferty.O skuteczności wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca wraz z ofertą przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.W treści wadium składanego w formie gwarancji lub poręczenia muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.Z treści wadium składanego w formie gwarancji lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo, przy czym wadium składane w formie gwarancji lub poręczenia powinno gwarantować wypłatę należności za działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złożył wniosek o zwrot wadium, podlega odrzuceniu.W okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta albo poręczyciela z żądaniem wypłaty wadium.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.7.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:7.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie7.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.7.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:dla części nr 1 – 200 000 zł;dla części nr 2 – 100 000 zł;dla części nr 3 – 250 000 zł.Uwagi:(1) Powyższe kwoty sumują się odpowiednio, jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część.(2) Wartości podane w dokumentach potwierdzających sytuację ekonomiczną lub finansową Wykonawcy w walucie innej niż polska (PLN) należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu. 7.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawcy:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie:Dla części nr 1 (instalacje solarne)montaż co najmniej 10 instalacji kolektorów słonecznych na łączną kwotę co najmniej 80 000 zł brutto;Dla części nr 2 (kotły na biomasę)montaż co najmniej 5 kotłów centralnego ogrzewania na łączną kwotę co najmniej 60 000 zł brutto;Dla części nr 3 (pompy ciepła)montaż co najmniej 5 instalacji pomp ciepła na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł brutto.Uwagi:(1) Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.(2) Wykonawca powołujący się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam bezpośrednio uczestniczył.(3) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału dotyczących doświadczenia Wykonawcy w walucie innej niż polska (PLN) należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2) Osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem, w tym co najmniej:Dla części nr 1 (instalacje solarne), nr 2 (kotły na biomasę) i nr 3 (pompy ciepła)Jedną osobę do pełnienia funkcji kierownika robót w branży sanitarnej, która: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w przedmiotowej specjalności (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane);Uwagi:(1) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną lub więcej osób.(2) W przypadku składania oferty na części nr 1-3 wystarczające będzie dysponowanie jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót w branży sanitarnej.(3) Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach