Przetargi.pl
Montaż nawiewników okiennych w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 580 200, , fax. 178 580 205
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 28
    35001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 580 200, , fax. 178 580 205
    REGON: 513930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż nawiewników okiennych w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nawiewników okiennych w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Montaż nawiewnika obejmuje m.in:  demontaż żaluzji i rolet okiennych (żaluzje listewkowe, typowe, aluminiowe – szt. 9; rolety płócienne, w prowadnicach pionowych, typowe – 5 szt.), zamontowanych na ramiakach skrzydeł okiennych,  demontaż szyb zespolonych o wymiarach ok. (50÷55) cm x ok.(60÷75) cm, z okien i drzwi balkonowych wykonanych z kształtowników aluminiowych, systemu Royal S firmy Schüco,– 129 szt.  dostawę i montaż nawiewników okiennych, naszybowych, typu „listwa wentylacyjna, z możliwością ręcznej regulacji” –129 szt.,  dostawę i montaż nowych szyb zespolonych, dopasowanych rozmiarowo. (szkło float, przezroczyste, bez widocznych wad. Wymagany współczynnik przenikania ciepła dla wymienianej szyby zespolonej, dwuszybowej, maksymalnie, Umax. = 1,1 W/(m2 x K) –129 szt. W 14 pomieszczeniach niskiego parteru, dodatkowo wymagane jest zastosowanie szyb bezpiecznych, laminowanych, klasy P2A.  montaż żaluzji i rolet (wcześniej zdemontowanych) na skrzydłach okiennych. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ, na którą składają się: 1) Wyciąg z Projektu wentylacji mechanicznej w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 28, opracowany we wrześniu 2015 r. przez mgr inż. Agnieszkę Halicką, prowadzącą działalność pod firmą Projektowanie Instalacji Sanitarnych SAN-PROJ – rzuty kondygnacji budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, ze wskazaną lokalizacją montowanych nawiewników. 2) Ogólne wymagania dla montowanych nawiewników naszybowych oraz wymienianych szyb zespolonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. - W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć w szczególności: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także druki oświadczeń dotyczące tych podmiotów. -Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.5 ppkt 2 SIWZ. -W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach