Przetargi.pl
Montaż masztów flagowych: 3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach - z podziałem na zadania

Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
  • Data zamieszczenia: 2013-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
    ul. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż masztów flagowych: 3 szt. w Rybniku i 3 szt. w Będzinie. Naprawa dachu, remont instalacji elektrycznej, malowanie pomieszczeń w bud. nr 54 w Gliwicach - z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - wykonanie i montaż 3 sztuk masztów o wysokości 8 m w kompleksie wojskowym w Rybniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 2, 2.1, 2.2 do siwz, rysunki - załączniki nr 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 4 do siwz. Zadanie nr 2 - wykonanie i montaż 3 sztuk masztów o wysokości 8 m w kompleksie wojskowym w Będzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 5, 5.1, 5.2, do siwz, rysunki - załączniki nr 6, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do siwz. Zadanie nr 3 - remont budynku nr 54 położonego w kompleksie wojskowym w Gliwicach, obejmujący swym zakresem min.: wymianę pokrycia dachowego, stolarki okiennej, drzwiowej i bram garażowych, wymianę posadzek, instalacji elektrycznej, lamp, osprzętu elektrycznego oraz malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 9 do siwz. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń na okres: -36 miesięcy - dla zadania nr 1 i 2; -60 miesięcy - dla zadania nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442122506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium wyłącznie na zadanie nr 3 w wysokości: 2500,00 zł. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj do dnia 02.07.2013 r. do godz: 09.00 (Potwierdzenie wniesienia wadium dołączyć do oferty). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 23 1010 1212 0063 3413 9120 0000 z dopiskiem - wadium dot. sprawy nr: 46/WOG/2013 na zad. nr Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w wyżej wskazanym terminie w kasie zamawiającego na terenie Jednostki Wojskowej 4217 (budynek nr 7 IIp.) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach