Przetargi.pl
Montaż, konserwacja oraz demontaż oświetlenia świątecznego na drzewach / bez podłączenia do sieci /.

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż, konserwacja oraz demontaż oświetlenia świątecznego na drzewach / bez podłączenia do sieci /.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na montażu, konserwacji oraz demontażu oświetlenia świątecznego na drzewach (bez podłączenia do sieci): 1) przy Ratuszu od ul. Tuwima - 3 szt., od ul. Deotymy - 3 szt.(elementy dekoracyjne-kule ), 2) na skwerze im. Pierwszych Słupszczan przy ul. Starzyńskiego - 1szt., 3) na skwerze przy ul. Zamkowej - 3 szt., 4) w Parku Kultury i Wypoczynku - 1 szt., 5) na skwerze przy Al. Sienkiewicza - 1szt., 6) w parku im. Jerzego Waldorffa - 1 szt. 7) na bramie wejściowej do Parku Kultury i Wypoczynku- 1 szt.( element dekoracyjny z napisem Wesołych Świąt ), 8) oraz na słupach oświetlenia parkowego w Parku Kultury i Wypoczynku ( od ul Zamkowej ) - 5 szt. ( elementy dekoracyjne o wym.0,90x 1,70). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności : 1) montaż sznurów oświetleniowych do dnia: 4 grudnia 2009r. 2) demontaż oświetlenia po okresie świątecznym w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 3) konserwację oraz usuwanie wszelkich usterek. 3. Materiał (sznury oświetleniowe, elementy dekoracyjne) zostaną przekazane protokolarnie. Po rozebraniu dekoracji świątecznych wszelkie materiały należy zdeponować w ZTZMiCK w Słupsku przy ul. Rabina dr Maxa Josepha 4 i przekazać protokołem zdawczo- odbiorczym. W okresie świątecznym i noworocznym w przypadku awarii oświetlenia obowiązuje pełna dyspozycyjność Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 511000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 300,00 zł w terminie do 16 listopada 2009r. do godz. 10.00 . 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322 .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania dwie usługi podobne do przedmiotu zamówienia, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w dziale VI w pkt. 1-2 i dziale VIII ust.2 pkty 1-5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.Wykaz dokumentów , jakie należy załączyć do oferty poza wymienionymi w dziale VI: 1)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie o akceptacji treści SIWZ i projektu umowy stanowiącego integralną część specyfikacji - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz wykonanych 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- załącznik nr 5 do SIWZ, 4) parafowany i wypełniony projekt umowy - załącznik nr 6do SIWZ, 5) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach