Przetargi.pl
MONTAŻ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W GMINIE ROSSOSZ

Wójt Gminy Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 378 45 57 , fax. 0-83 378 45 66
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Rossosz
    ul. Lubelska 8 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. 0-83 378 45 57, fax. 0-83 378 45 66
    REGON: 00108510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@rossosz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MONTAŻ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W GMINIE ROSSOSZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i montaż 124 kompletów zestawów solarnych ramach projektu MONTAŻ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH W GMINIE ROSSOSZ. 1. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie zaprojektować 124 instalacji solarnych zbudowanych z niżej wymienionych wielkościach zestawów kolektorów solarnych: 1.1. Instalacje z 2 kolektorami - 70 zestawów, 1.2. Instalacje z 3 kolektorami - 46 zestawów, 1.3. Instalacje z 4 kolektorami - 4 zestawy, 1.4. Instalacje z 5 kolektorami - 4 zestawy, 2. Wykonawca zobowiązany będzie wybudować instalacje solarne w Gminie Rossosz w następujących miejscowościach: 2.1. W Bordziłówce 11 kompletów, 2.2. W Mokrym 9 kompletów, 2.3. W Musiejówce 11 kompletów, 2.4. W Kożanówce 22 komplety, 2.5. W Romaszki 20 kompletów, 2.6. W Rossosz 51kompletów 3.Wykonawca w ramach zamówienia na własny koszt przed opracowaniem dokumentacji technicznej instalacji solarnych, zorganizuje wizję lokalną w każdym z gospodarstw domowych, w którym zaplanowana jest budowa instalacji i wykona niezbędną inwentaryzację każdego z budynków przeznaczonych do wykonania instalacji solarnych. 4. Wykonawca w ramach zamówienia na podstawie opracowanych inwentaryzacji obiektów wymienionych w ust. 3. z uwzględnieniem założeń istniejącego PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO, na własny koszt opracuje projekt budowlano-wykonawczy każdej z instalacji solarnej w cztery egzemplarzach, z których 3 egzemplarze dostarczy zamawiającemu. 5. Wykonawca opracowaną kompletną dokumentację projektową przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem montaży instalacji solarnych. 6. Wykonawca w ramach zamówienia na własny koszt zorganizuje i utrzyma zaplecze techniczne budowy, 7. Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdej z instalacji solarnych do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 8. Wykonawca na własny koszt przeprowadzi badania i próby szczelności każdego z wybudowanych zestawów solarnych w obecności INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO i użytkownika wybudowanej instalacji, z których sporządzi odpowiedni Protokół i obowiązkowo dołączy go do dokumentacją odbiorowej poszczególnych instalacji. 9. Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z opracowanymi poszczególnymi dokumentacjami projektowo-technicznymi oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do; 9.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu to jest INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO. 9.2. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 9.3. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 9.4. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 9.5. Opracowania Harmonogramu cyklu realizacji całej inwestycji i w poszczególnych miejscowościach oraz uzgodnieniem jego przebiegu z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO, a następnie zobowiązany będzie systematycznie monitorować zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. 9.6. Systematycznego wykonywania odpowiednich oznakowań o prowadzonych robotach budowlanych. 9.7. Wykonawca zobowiązany będzie do powodowania przestrzegania przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia oraz przyczyny jego powstania. 9.8. Uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli i ich przedstawianie zamawiającemu, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego ich wykonaniem. 9.9. Przygotowania poszczególnych instalacji solarnych i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 9.10. Wykonawca na swój koszt wykona rozruch każdej z wybudowanych instalacji solarnych i przeprowadzi szkolenie przyszłych użytkowników z zakresu ich eksploatacji, z którego przedstawi oświadczenie przyszłego użytkownika, że został przeszkolony i zapoznany ze specyfiką działania wybudowanej instalacji solarnej. 9.11. Wykonawca przekaże protokolarnie w obecności INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO uprawnionemu użytkownikowi zakończoną budowę danej instalacji solarnej przed zakończeniem realizacji całej inwestycji w gminie. 9.12. Wykonawca zgłosi do odbioru końcowego zakończone roboty budowlane w całej inwestycji i będzie aktywnie uczestniczył w ich odbiorze końcowym. 9.13. Wykonawca sporządzi Kosztorysy powykonawcze dla poszczególnych wielkości /zestawów/ wybudowanych instalacji solarnej oraz sporządzi Kosztorys powykonawczy całości wykonanych robót budowlano-instalacyjnych. Kosztorysy przedstawi INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem końcowym tych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 9.14. Usunięcia wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbiorów końcowych poszczególnych instalacji solarnych i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 10. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych instalacji solarnych, oraz wykonać w ramach gwarancji i rękojmi naprawy stwierdzonych wad i usterek. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane instalacje solarne na okres nie mniej jak 60 miesięcy. 12. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane instalacje solarne na okres nie mniej jak 60 miesięcy. Szczegóły obejmujące wymagania dotyczące zaprojektowania i montażu zestawów kolektorowych opisano w dołączonym PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM tj. w Załączniku Nr 9. do SIWZ. Lokalizację poszczególnych zestawów kolektorowych i ich wymagane wielkości przedstawiono w Załączniku Nr 10. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia WADIUM w wysokości 30.000,00 złotych /trzydzieści tysięcy/przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej z kilku form wymienionych w art. 45 ust.6 Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip-gov.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach