Przetargi.pl
„Montaż klap dymowych w Hali nad linią do obróbki mechanicznej odpadów komunalnych (Hala nr 3) na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Montaż klap dymowych w Hali nad linią do obróbki mechanicznej odpadów komunalnych (Hala nr 3) na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż klap dymowych w Hali nad linią do obróbki mechanicznej odpadów komunalnych (Hala nr 3) na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż na dachu hali z blachy trapezowej klap dymowych o wymiarach 110x160cm z owiewkami i dyszą. Klapy sterowane będą automatycznie przez czujki zasysające i ręcznie przez przycisk oddymiania. W celu zamontowania klap dymowych wykonane będą wymiany pomiędzy istniejącymi płatwiami dachowymi. Przedmiotowa Hala podzielona zostanie na dwie odrębne strefy dymowe oddzielone za pomocą stałej tekstylnej kurtyny dymowej o wytrzymałości w temperaturze 600oC przez czas min. 120 minut (D120). System ma za zadanie, niezwłocznie po wykryciu zadymienia przez istniejące zasysające detektory dymu podłączone do systemu sygnalizacji Polon-Alfa za pomocą modułów EKS4001 oraz EWK4001 lub w wyniku ręcznego użycia przycisku oddymiania, automatycznie otworzyć klapy oddymiające znajdujące w części dachu w danej strefie dymowej. Napowietrzanie realizowane będzie poprzez istniejącą bramę wjazdową (otwartą na stałe) oraz bramę otwieraną automatycznie. Wykrywanie zadymienia realizowane będzie za pomocą istniejących czujek zasysających podłączonych do istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej za pomocą modułów kontrolno-sterujących. Centrala Polon-Alfa po wykryciu dymu przez czujki zasysające w danej strefie dymowej wysteruje nowo projektowaną centralę oddymiania w celu otwarcia bramy napowietrzającej oraz klap oddymiających przypisanych do tej strefy. Sterowanie centralami oddymiania z systemu SSP będzie realizowane za pomocą modułów kontrolno-sterujących EKS-4001. Dodatkowo do wejść modułów podłączone zostaną sygnały o ewentualnym uszkodzeniu sterowanych central oddymiania, tak aby w przypadku wystąpienia uszkodzenia na danej centrali informacja została przekazana niezwłocznie do centrali SSP. Moduł EKS przewiedziano również dla wysterowania napędu bramy napowietrzającej. Szczegółowy zakres robót określony jest w Projekcie Wykonawczym (Architektura), Projekcie Wykonawczym (Instalacje Teletechniczne) oraz Przedmiarach Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 z dopiskiem: „Montaż klap dymowych w Hali nad linią do obróbki mechanicznej odpadów komunalnych (Hala nr 3) na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.” 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA! Zgodnie z przepisami Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach