Przetargi.pl
„Montaż instalacji z ogniw fotowoltaicznych” Zadanie : „Doposażenie Miejskiego Zakładu Komunikacji sp. z o.o. w Ostrołęce, poprzez zakup niskoemisyjnego taboru pasażerskiego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby publicznego transportu zbiorowego Komunikacji miejskiej” w ramach projektu pn. Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez zrównoważony rozwój mobilności miejskiej na terenie Ostrołęki”.

Miasto Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07400 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7646811 w. 271 , fax. 297 654 325
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrołęka
    Plac Gen. J. Bema 1
    07400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7646811 w. 271, fax. 297 654 325
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Montaż instalacji z ogniw fotowoltaicznych” Zadanie : „Doposażenie Miejskiego Zakładu Komunikacji sp. z o.o. w Ostrołęce, poprzez zakup niskoemisyjnego taboru pasażerskiego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby publicznego transportu zbiorowego Komunikacji miejskiej” w ramach projektu pn. Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez zrównoważony rozwój mobilności miejskiej na terenie Ostrołęki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu paneli fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną na potrzeby własne MZK Spółka z o.o. w Ostrołęce przy ul. Kołobrzeskiej 1 oraz przebudowę głównej rozdzielni elektrycznej wraz z remontem pomieszczenia na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej. 2. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, Wykonawca sporządzi: 1) projekt wykonawczy (3 egzemplarze, w formie utrwalonej na piśmie oraz 1x płyta CD - w formie elektronicznej, w formacie: PDF, Word, dwg), zawierający : a) część opisową b) niezbędne obliczenia techniczne c) rzuty, rysunki d) wymagane prawem oświadczenia, zezwolenia i zgłoszenia, e) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) f) karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów g) Harmonogram prac (Harmonogram rzeczowo-finansowy) Projekt wykonawczy powinien być sporządzony w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego. Projekt ten musi uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072). 3. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie wykonawstwa, Wykonawca wykona prace budowlane obejmujące: 1) Wybudowanie instalacji fotowoltaicznej naziemnej o mocy 39,44 kWp w lokalizacji: ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka, dz. 30382/3, 2) Dobór, dostawa oraz montaż niezbędnych systemowych konstrukcji dla instalacji paneli PV. 3) Wykonanie przejść kablowych przez przegrody (strop, dach, ściany) i zabezpieczenie ich, 4) Wykonanie przecisków pod drogami wewnętrznymi i parkingami, 5) Dobór i montaż okablowania DC i AC do podłączenia paneli PV, 6) Dobór i montaż w obudowie gruntowej zewnętrznej prostownika 12/24V, min. 25A do ładowania akumulatorów rozruchowych w autobusach, 7) Dostawa i montaż dodatkowej szafki gruntowej zewnętrznej z gniazdami metalowymi 12/24V, IP54, 8) Dobór i wykonanie zasilania do myjni i stacji paliw z rozdzielni głównej, 9) Dostawa i montaż rozdzielnicy dla obsługi paneli PV (zawierającej m. innymi: zabezpieczenia nadprądowe, zabezpieczanie różnicowoprądowe klasy B, ochronniki do ochrony przepięciowej, jednokierunkowy licznik energii czynnej, zabezpieczanie antywyspowe), 10) Podłączenia rozdzielnicy AC paneli PV do wewnętrznej instalacji elektrycznej Zamawiającego, 11) Dostawa i montaż rozdzielnicy głównej wg. Odrębnej dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego, 12) Dostawa i montaż automatyki w rozdzielni głównej od strony zasilania obiektu współpracującej z inwerterami w taki sposób aby nadprodukcja energii nie wypływa do sieci Dostawcy energii, 13) Dobór i wykonanie połączenia światłowodowego między inwerterami a rozdzielnią główną z zastosowaniem konwerterów, 14) Wykonanie schematu zamiennego rozdzielni głównej z przekładnikami dostosowanymi do mocy przyłączeniowej 90kW i uzgodnienie w PGE Dystrybucja, 15) Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wizualizacji i pomiarów z paneli PV umożliwiającego odczyt we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, 16) Montaż instalacji odgromowej chroniącej wybudowaną instalację PV, 17) Montaż zabezpieczenia pożarowego, wyłącznika PPOŻ dla instalacji PV i wyraźne go oznaczenie , 18) Opracowanie instrukcji obsługi i instrukcji P. Pożarowej elektrowni, 19) Wykonanie prac porządkowych (np. malowanie, tynkowanie) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. Wszystkie urządzenia i materiały stosowane na zewnątrz muszą być odporne na pracę w tych warunkach. Szczegółowy opis zamówienia zawiera część III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Informacje ogólne. 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Okres ważności wadium winien obejmować okres związania ofertą. .2. Wysokość wadium wynosi 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) .3. Forma wadium: 3.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.2. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania/dekompletacji oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postepowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować Wykonawcę oraz zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium 4.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 33 1020 1592 0000 2002 0266 9018. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego postepowania przetargowego dotyczy wadium. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.3. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 16.3.2. SIWZ 4.4. Wadium może być wniesione również przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 5. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4) SIWZ, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1.SIWZ, 5) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach