Przetargi.pl
Montaż instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną i cieplną w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie

Gmina Kozłów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-241 Kozłów, Kozłów 60
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3841048, 3841067 , fax. 41 3841010
  • Data zamieszczenia: 2014-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozłów
    Kozłów 60 60
    32-241 Kozłów, woj. małopolskie
    tel. 41 3841048, 3841067, fax. 41 3841010
    REGON: 00054040000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną i cieplną w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych, o łącznej mocy znamionowej 26 kWp, 2) dostawę i montaż przetwornic, 3) dostawę i montaż konstrukcji wsporczej na dach kryty blachą falistą, 4) okablowanie, 5) zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, 6) modernizację instalacji LPS (dostosowanie do nowych warunków pracy), 7) modernizację zasobnika ciepłej wody użytkowej, 8) monitoring pracy i wizualizacja produkcji energii elektrycznej, 9) Wykonawca w ramach zadania wykona wszystkie czynności związane z pełnym wykonaniem instalacji fotowoltaicznej (uruchomieniem), w tym podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej. 10) Dla realizacji zamówienia należy uwzględnić również niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: a) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zamówienia, b) poniesienia wszelkich opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody w związku z realizacją budowy, c) dostarczenie Zamawiającemu przed wbudowaniem certyfikatów, atestów oraz po wykonaniu zadania dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami prób i sprawdzeń, przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. 1.4. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji i dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia pełnego rezultatu i ująć je w cenie ofertowej. 1.5. Przedmiar robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy. 1.6. Zadanie należy wykonać zgodnie z : 1)zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Tabelą Elementów Rozliczeniowych (TER) - przedmiar, 3) zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 4) Projektem koncepcyjnym, 5) zasadami współczesnej wiedzy technicznej i budowlanej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne. 1.7. Wymagany okres rękojmi wynosi 60 miesięcy. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty, urządzenia i materiały wyniesie 60 miesięcy, gwarancji paneli PV - minimum 12 lat, gwarancji mocy paneli PV - 25 lat. Wskazane terminy biegną od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (Załącznik Nr 9 do SIWZ) oraz w Projekcie koncepcyjnym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) . Uwaga: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenie w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093312000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Oryginalny dokument wadium należy złożyć wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego lub przesłać wraz z ofertą pocztą/kurierem itp., mając na uwadze fakt, że wadium i oferta muszą dotrzeć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten winien być dołączony do oferty jako odrębny dokument. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Nr 20 8591 0007 0170 0000 0013 0032 - Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział w Kozłowie z dopiskiem:Wadium - Montaż instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną i cieplną w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kozłowie. ZIR.271.10.2014. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem opisanym w pkt 7. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po je-go stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja paneli PV
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugkozlow/Article/id,255985.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach