Przetargi.pl
„Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów”, z podziałem na następujące części: Część 1: „Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów” - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej; Część 2: „Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów” - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27.

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2017-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów”, z podziałem na następujące części: Część 1: „Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów” - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej; Część 2: „Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów” - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 pn. „Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej – zadanie realizowane będzie przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie, ul. Górnicza 2, 44-193 Knurów, zwany Realizatorem. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia w trybie zaprojektuj i wybuduj, tj.: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż ogniw fotowoltaicznych na obiekcie sportowym MOSiR Knurów, ul. Górnicza 2 (działka nr 789/76); b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż ogniw fotowoltaicznych na obiekcie sportowym MOSiR Knurów, ul. Szpitalna 23 (działka nr 1696/11, 1696/20, 1696/32). 2) Celem wykonania instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Górniczej 2 jest pozyskiwanie energii elektrycznej o mocy 200kWp z energii słonecznej z zastosowaniem ogniw fotowoltaicznych typu monokrystalicznego. Dla paneli fotowoltaicznych wymagane jest wykonanie odpowiedniej konstrukcji, celem ich właściwego montażu. Zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno Użytkowego należy przeprowadzić także analizę architektoniczno-konstrukcyjną istniejącego budynku na którym będą montowane panele fotowoltaiczne. W przypadku, gdy będzie to konieczne należy wzmocnić istniejącą konstrukcję budynku, dachu. 3) Celem wykonania instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Szpitalnej 23 jest pozyskiwanie energii elektrycznej o mocy 40kWp z energii słonecznej z zastosowaniem ogniw fotowoltaicznych typu monokrystalicznego. Dla paneli fotowoltaicznych wymagane jest wykonanie odpowiedniej konstrukcji, celem ich właściwego montażu. Zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno Użytkowego należy przeprowadzić także analizę architektoniczno-konstrukcyjną istniejącego budynku na którym będą montowane panele fotowoltaiczne. W przypadku, gdy będzie to konieczne należy wzmocnić istniejącą konstrukcję budynku, dachu. Konieczne jest również wykonanie pokrycia dachu nową membraną PCV o gr. 1,5 mm (powierzchnia dachu – ok. 1270 m2). 4) W skład wyżej wymienionych instalacji ogniw fotowoltaicznych wchodzą: panele fotowoltaiczne, inwertery, konstrukcje wsporcze, układ antypompujący, okablowanie strony DC, okablowanie strony AC, instalacje słaboprądowe, rozdzielnica AC przy inwerterach, system sterowania i wizualizacji, platforma on-line, punkt dostępu Wifi. Minimalne wymagania zostały przedstawione w programie funkcjonalno użytkowym. Ponadto w związku z montażem ogniw fotowoltaicznych na istniejących obiektach zachodzi konieczność adaptacji istniejących instalacji, pomieszczeń w budynku w tym: a) przebudowa, rozbudowa istniejących tras kablowych, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony przeciwprzepięciowej, instalacji uziomowej, instalacji odgromowej, instalacji wyrównania potencjałów, układu kompensacji mocy biernej, istniejących rozdzielnic niskiego napięcia, układu pomiarowego, instalacji silno i słaboprądowej. Dodatkowo w istniejącej stacji transformatorowej należy dokonać adaptacji rozdzielnicy SN oraz wykonać należy odpowiednie połącznie kablowe pomiędzy układem zabezpieczenia w stacji a miejscem instalacji wyłącznika generatorowego. Szczegółowe wymagania zostały przedstawione w programie funkcjonalno użytkowym. 5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie (zadanie 1) i wykonanie robót budowlanych (zadanie 2) zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia oraz dołączonym do niego Programem Funkcjonalno Użytkowym, w tym w szczególności: a) sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowo – terminowego i uzgodnienie go z Realizatorem części 1 zamówienia – MOSiR Knurów; b) sporządzenie koncepcji projektowej - termin zakończenia nie później niż koniec I kwartału 2017 r.; c) sporządzenie projektu budowlanego; d) sporządzenie projektu wykonawczego; e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; f) sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego; g) sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; h) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, zezwoleń, decyzji, opinii, odbiorów od wszystkich instytucji, urzędów, firm będących w jakikolwiek sposób powiązanych z realizacją inwestycji, i) prowadzenie wszelkich spraw formalno - prawnych na etapie projektowania wynikających z obowiązujących przepisów i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych związanych z planowaną inwestycją; j) prowadzenie wszelkich spraw formalno - prawnych podczas wykonywania robót budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów i wzoru umowy (zał. nr 1A); k) wykonanie specyfikacji technicznych, świadectwa energetycznego, analizy wytrzymałości konstrukcji dachu; l) przygotowanie terenu budowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programem Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Realizatorem części 1 zamówienia – MOSIR Knurów; m) adaptacja istniejących pomieszczeń; n) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programem Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Realizatorem części 1 zamówienia – MOSIR Knurów; o) przeprowadzenie odbiorów robót budowalnych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programem Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Realizatorem części 1 zamówienia – MOSIR Knurów; p) przeprowadzenie nastaw wszystkich zastosowanych, zaadaptowanych urządzeń, technologii; q) przeprowadzenie odpowiednich pomiarów, testów oraz sporządzenie na ich podstawie protokołów; r) sporządzenie instrukcji obsługi, instrukcji użytkowania oraz serwisowania wszystkich zastosowanych, zaadaptowanych urządzeń, technologii; s) przeprowadzenie szkoleń dla osób wskazanych przez Realizatora części 1 zamówienia – MOSIR Knurów. Szkolenie powinno dotyczyć właściwej obsługi, eksploatacji urządzeń, technologii; t) zapewnienie obsługi gwarancyjnej zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń, opracowaną dokumentacja projektową, Programem Funkcjonalno- Użytkowym; u) wypełnianie otworów oraz naprawy części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywanych robót budowlanych; v) przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji instalacji odnawialnych źródeł energii i ich poszczególnych elementów zgodnie z zaleceniami producentów; w) usunięcie wszelkich wad (w tym dokonanie regulacji i innych czynności niezbędnych do należytego funkcjonowania instalacji odnawialnych źródeł energii) wykrytych w ramach przeprowadzonych przeglądów okresowych lub gwarancyjnych. 6) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe obowiązki oraz zakres nadzoru autorskiego określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) zał. nr 1A do SIWZ – wzór umowy; b) zał. nr 4A do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, tj. Programy Funkcjonalno – Użytkowe: b.1) Montaż ogniw fotowoltaicznych na obiektach sportowych MOSiR Knurów ul. Górnicza 2 wraz z załącznikami; b.2) Montaż ogniw fotowoltaicznych na obiektach sportowych MOSiR Knurów ul. Szpitalna 23 wraz z załącznikami. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 pn. „Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów” - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27 - zadanie realizowane będzie przez Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, zwane Realizatorem. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) montaż pomp ciepła oraz podłączenie ich do układu istniejącej kotłowni olejowej dla układu przygotowania c.w.u.: wymiana starego podgrzewacza c.w.u. na nowy, montaż istniejących rurociągów do nowego podgrzewacza pojemnościowego; b) montaż przeponowych naczyń wzbiorczych dla pomp ciepła oraz dla zbiornika buforowego; c) montaż pompy ładującej zasobnik c.w.u., pomp obiegowych dla obiegów pomp ciepła, stacji ładującej zasobnik c.w.u.; d) montaż rurociągów stalowych; e) montaż armatury przewodowej; f) montaż instalacji elektrycznej; g) roboty ogólnobudowlane. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określają: a) zał. nr 1B do SIWZ – wzór umowy; b) zał. nr 4B do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, tj. b.1) dokumentacja projektowa; b.2) przedmiar robót; b.3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie w poszczególnych częściach na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4. Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych na zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały): 1) dla części 1 - na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 20 lat. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. 2) dla części 2 - na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 1) Część 1 zamówienia - 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych); 2) Część 2 zamówienia – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) , 3) Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania może wnieść wadium w pieniądzu łącznie w wysokości – 65.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach