Przetargi.pl
Montaż i uruchomienie akceleratora wysokoenergetycznego typu VitalBeam firmy Varian Medical Systems w Beskidzkim Centrum Onkologii – Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej

Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
    ul. Wyzwolenia 18
    43300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
    tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
    REGON: 24286529600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż i uruchomienie akceleratora wysokoenergetycznego typu VitalBeam firmy Varian Medical Systems w Beskidzkim Centrum Onkologii – Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż i uruchomienie akceleratora wysokenergetycznego typu VitalBeam firmy Varian Medical Systems w Beskidzkim Centrum Onkologii – Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - demontaż i utylizacja obecnego akceleratora Clinac 2300 Cd Silhouette firmy Varian Medical Systems ( wraz z utylizacją części reaktywnych) - potwierdzenie odpowiednim protokołem utylizacji i złomowania urządzenia, - wykonanie projektu ochrony radiologicznej na potrzeby instalacji akceleratora wysokoenergetycznego, - wykonanie projektu wykonawczego adaptacji pomieszczeń, - montażu i uruchomienia nowego akceleratora liniowego wysokoenergetycznego typu Vital Beam firmy Varian Medical Systems, - wykonanie pomiarów i niezbędnych testów związanych z uruchomieniem akceleratora zgodnie z wymogami prawa, - wykonanie pełnej adaptacji pomieszczeń bunkra, - remont i wyposażenie sterowni akceleratora, - modernizacja pomieszczenia poczekalni i przebieralni pacjentów, - demontaż starych drzwi osłonnościowych wraz z napędem, zakup i montaż nowych drzwi w dostosowaniu do nowych obliczeń, - zakup dodatkowych serwerów i osprzętu informatycznego wg wykazu, - zakup wyposażenia do brachyterapii piersi kompatybilnych z aparatem Gammamed plus wg. załączonego opisu ( z wyjątkiem poz.1 w zestawieniu pkt.7 załącznika nr 4 do siwz) , - przeszkolenie specjalistyczne personelu z zakresu obsługi akceleratora miejscowe i zamiejscowe z obsługi urządzeń i akceleratora dla min. 8 osób Zakres robót adaptacyjno-instalacyjnych dla akceleratora wysokoenergetycznego obejmuje w szczególności min.: a) demontaż akceleratora Clinac 1300CD Silhouette s/n 132 produkcji Varian Medical Systems, b) poddanie procedurze złomowania, wraz z pełną utylizacją części reaktywnych, sprzętu wskazanego w punkcie 3a, wraz z przedstawieniem dokumentacji potwierdzającej tę czynność, - złożenie oświadczenia lub innych dokumentów potwierdzających rozpoczęcie procedury złomowania w terminie do dnia 1-07-2018r., - złożenie dokumentacji potwierdzającej czynność złomowania w terminie do 31-05-2019 r. c) Prace budowlane: - demontaż wyposażenia bunkra, - wykucie ramy aparatu z posadzki, - demontaż wykładziny posadzkowej PCV-bunkier, - frezowanie fragmentów ściany, - montaż i zalanie nowej ramy, - wykonanie osłon stałych zgodnie z projektem, ( jeżeli zachodzi taka konieczność), - wykonanie nowej posadzki z materiałów nieprzewodzących z uziemieniem w sterowni i bunkrze - prace wykończeniowe wewnątrz bunkra d) prace instalacyjno – elektryczne określone szczegółowo w załączniku nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 20.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Oddział w Bielsku-Białej Nr 68105010701000000106298375. W tytule przelewu wskazane jest wpisanie: „dotyczy wadium do postępowania przetargowego znak sprawy: 2/RB/2017/PN” 5. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną kopię dowodu wpłaty (przelewu) należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie wraz z ofertą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 8.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwróci wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonana umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) aktualnego zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie wykonywania działalności polegającej na uruchomieniu posiadanego przez Zamawiającego akceleratora;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne niezbędne dokumenty, w tym oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz; 2. Zaakceptowany/podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do siwz. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie i na zasadach określonych w siwz. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w sekcji III.4) pkt 2 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III.1.2) oraz III.1.3) polegają na zdolnościach innych podmiotów. 6. Harmonogram robót (harmonogram rzeczowo-finansowy) wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach