STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
- Data zamieszczenia: 2020-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. +48508082032, +48506656760
REGON: 384503002 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż i dostarczenie monitoringu wizyjnego na terenie SKARPY przy ul. Działkowej w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie SKARPY przy ul. Działkowej w Stalowej Woli. 2. Do obowiązków wykonawcy dostawa sprzętu i urządzeń telekomunikacyjnego, wbudowanie kabli światłowodowych do istniejącej kanalizacji, wykonanie przyłączy i zasilania, instalacja urządzeń monitoringu wizyjnego. 3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ w tym wzorze umowy tj: 1.) Załącznik nr 1 - Projekt budowlano-wykonawczy monitoring Skarpa; 2.) Załącznik nr 2 - Opis techniczny; 3.) Załącznik nr 3 - Przedmiar robót pomocniczych monitoring Skarpa; 4.) Załącznik nr 4 - Monitoring Skarpa schemat; 5.) Załącznik nr 5 - SKARPA KANALIZACJA; 6.) Załącznik nr 6 - ELEKTRYKA PLANSZA1 zagospodarowanie Skarpa. 4. Inne istotne warunki zamówienia: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty: - specyfikację dostaw – załącznik nr 7; - kartę katalogową/ techniczną oferowanych kamer. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za: Nie dotyczy; Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2.) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4.) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3. 5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 9 marca 2020 r., do godziny 9:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 t.j.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Montaż i dostarczenie monitoringu wizyjnego na terenie SKARPY przy ul. Działkowej w Stalowej Woli”. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola. 4. Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu - Stalowowolskiemu Centrum Usług Wspólnych, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy; 2) specyfikacja dostaw - wypełniona i podpisana przez wykonawcę (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 7; 3) dowód wniesienia wadium; 4) karta techniczna/katalogowa oferowanych kamer; 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 8; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 9; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 10.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Domu Kultury w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Domu Kultury – Gminy Boguchwała”
Dodano: 2021-02-10 - „Dostawa urządzenia do transmisji obrazu i dźwięku z sal operacyjnych”
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Spichlerza na Rynku w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitaliza-cja na terenie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Spichlerza"
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Spichlerza na Rynku w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitaliza-cja na terenie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Spichlerza”
Dodano: 2020-12-18 - „Dostawa urządzenia do transmisji obrazu i dźwięku z sal operacyjnych”
Dodano: 2020-11-17 - „Zakup sprzętu i oprogramowania dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu celem dostosowania posiadanych rozwiązań do zapewnienia sprawnej łączności pomiędzy zespołami ratownictwa i dyspozytorniami”
Dodano: 2020-10-27 - zakup przemienników wraz z osprzętem i oprogramowaniem oraz radiotelefonów stacjonarnych, przewoźnych i noszonych dla Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2020-10-20 - Modernizacja, rozbudowa oraz centralizacja urządzeń UTM w sądach z obszaru apelacji rzeszowskiej
Dodano: 2020-08-19 - Montaż i dostarczenie monitoringu wizyjnego na terenie SKARPY przy ul. Działkowej w Stalowej Woli
Dodano: 2020-01-29 - Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Dworca PKP w Boguchwale oraz do budynku Dworca PKS w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego trans-portu publicznego na terenie ROF"
Dodano: 2019-09-13