Przetargi.pl
Montaż elementów identyfikacji muzealnej w Muzeum Woli oraz Muzeum Warszawy - Etap 2

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28/46
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427, fax. -
    REGON: 16387044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwarszawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż elementów identyfikacji muzealnej w Muzeum Woli oraz Muzeum Warszawy - Etap 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest montaż elementów identyfikacji muzealnej w Muzeum Woli oraz Muzeum Warszawy - Etap 2. 2. Zadanie I: Montaż elementów identyfikacji muzealnej w Muzeum Woli przy ul. Srebrnej 12 w Warszawie 1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie i montaż metaloplastyki w postaci sylwetkowego szyldu elewacyjnego ze znakiem syrenki na elewacji Muzeum Woli. Litery i znak, w sumie 11 elementów, mają być wykonane ze stali ręcznie malowanej. Elementy będą podświetlane; b)wykonanie i zamontowanie podświetlanej tablicy informacyjnej (pylonu) oraz doprowadzenie linii kablowej do jego zasilania; c) wykonanie instalacji elektrycznej podświetlenia metaloplastyki i pylonu; d) przeniesienie uchwytów do flag, zdemontowanie zbędnych tablic, usunięcie zbędnej skrzynki elektrycznej; e) miejscowe naprawy tynków wewnętrznych i powłok malarskich, naprawa kamieniarki. 2) Montaż elementów elewacyjnych prowadzony będzie na obiekcie wpisanym w rejestr zabytków, w którym przeprowadzono ostatnio prace konserwatorsko-remontowe fasady budynków. Prace będą prowadzone w czynnym budynku. 3) Zamawiający informuje, że w budynku Muzeum Woli w Warszawie przy ul. Srebrnej 12 wykonane zostały roboty budowlane, które zakończyły się w 2018 roku. Wykonawcą robót budowlanych było Furmanek Reneval spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna z siedzibą w Daleszycach (26-021 Daleszyce) przy ul. Świętokrzyskiej 9, które udzieliło gwarancji na wykonane roboty budowlane i elektryczne. 4) Zamawiający informuje, że w budynku Muzeum Woli w Warszawie przy ul. Srebrnej 12 wykonane zostały roboty budowlane w postaci modernizacji węzła energetycznego (rozdzielnia elektryczna wraz z zasilaniem z przyłącza operatora), które zakończyły się w 2019 roku. Wykonawca robót był COMPUTER GROUP PAKT, WITECKI, MARCINIAK spółka jawna z siedzibą w Warszawie (02-776 Warszawa) przy ul. Indiry Gandhi 35 lok. U11, który udzielił gwarancji na wykonane roboty elektryczne. 3. Zadanie II: Montaż elementów identyfikacji muzealnej w Muzeum Warszawy - Etap 2 przy Rynku Starego Miasta 28-42 oraz ul. Nowomiejska 4-8 1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie i montaż metaloplastyki w postaci trzech semaforów – pionowych taśm na poziomych wspornikach ze stali wycinanej i ręcznie malowanej materiałowo kontynuując tradycje metaloplastyki staromiejskich szyldów; montaż elementów: na elewacji kamienicy przy ulicy Nowomiejskiej 8 oraz styku kamienic Rynek Starego Miasta 42/40 i 32/30; b) miejscowe naprawy i malowanie ubytków w elewacji. 2) Montaż elementów prowadzony będzie na kamienicach wpisanych w rejestr zabytków, znajdujących się na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO. W 2016 roku przeprowadzono prace konserwatorsko -remontowe fasad budynków przy Rynku Starego Miasta 28-42 oraz ul. Nowomiejskiej 4-8. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1) przygotować harmonogram realizacji Zadania I, Zadania II i przedłożyć go do akceptacji Zamawiającego; 2) wykonać przedmiot zamówienia pod nadzorem konserwatora zbytków (Zadania I-II); 3) wykonać przedmiot zamówienia pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane elektryczne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Zadanie I); 4) wykonać przedmiot zamówienia pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (Zadanie i-II) 5) wykonać instalacje pod nadzorem pracowników Muzeum Warszawy wskazanych przez Zamawiającego (Zadania I -II); 6) wykonać prace zabezpieczające ( w tym: wykonanie zabezpieczeń wnętrza oraz wyposażenia przed uszkodzeniami, zbrudzeniami, przed pracami pyłowymi i przy malowaniu – Zadanie I), montażowe i naprawcze (Zadania I -II); 7) wykonać dokumentację powykonawczą w zakresie wykonywanych prac, zgodnie z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia (Zadania I -II); 8) wykonać prototyp fragmentu taśmy z wycinanymi napisami tak by wyłonić optymalne połączenia wewnętrznych elementów w literach i porównać wykończenie z istniejąca metaloplastyką. Wykonawca wykona zadanie po akceptacji prototypu przez Zamawiającego. (Zadanie I-II); 9) wystąpić o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego dla lokalizacji Rynek Starego Miasta 28-42 i ul. Nowomiejska 4-8; 10) zachować szczególną ostrożność przy wykonaniu prac montażowych z użyciem podnośnika lub rusztowania (Zadania I-II) i prowadzeniu prac montażowych z balkonu (Zadania I); 11) udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 36 miesiący licząc od dnia bezusterkowego odbioru potwierdzonego podpisaniem protokołu odbioru (Zadania I-II). 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o: a) braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4 . W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 7A, 7B, 7C, 7D do SIWZ. 9. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć kserokopię dyplomu ukończenia studiów magisterskich konserwatora zabytków osoby skierowanej do realizacji zamówienia na specjalności w zakresie konserwacji zabytków. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7A, Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą uprawnienia i doświadczenie nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 10. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń osoby wskazanej do realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7B Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą uprawnienia i doświadczenie nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 11.Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń osoby wskazanej do realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7C Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą uprawnienia i doświadczenie nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 12. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię ważnych uprawnień elektrycznych do 1 kV osoby wskazanej do realizacji zamówienia. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7D, Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą ważne uprawnienia elektryczne do 1 kV i dostarczy Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię ważnych uprawnień elektrycznych do 1 kV dla tej osoby. 13. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach