Przetargi.pl
Montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego przy drogach powiatowych - stalowe bariery ochronne U-14a

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2340696 , fax. 032 2340696
  • Data zamieszczenia: 2012-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2340696, fax. 032 2340696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego przy drogach powiatowych - stalowe bariery ochronne U-14a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - montażu elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. stalowych barier ochronnych U-14a - przy drogach powiatowych Nr 2991S i 2932S. 2) Zamówienie obejmuje dostawę i montaż drogowych barier ochronnych skrajnych U-14a - o poziomie powstrzymywania N2, o klasie poziomu szerokości pracującej W5, poziomie intensywności zderzenia A (dawne określenie SP-05/4 ), które posiadają certyfikaty oraz próby zderzeniowe wynikające z normy PN-EN 1317 i są oznakowane znakiem CE albo znakiem budowlanym. 3) Zakres robót obejmuje dostawę wraz z ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego barier ochronnych drogowych U-14a w ilości: 498 mb. 4) Podstawowe wymagania dla barier ochronnych: Poziom powstrzymywania: - dla barier ochronnych drogowych - N2 Intensywność zderzenia: - dla barier ochronnych drogowych -A Szerokość pracująca: - dla barier ochronnych drogowych - W5 5) Zamawiający wymaga udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia protokolarnego odbioru robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332800
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł (słownie: trzy_tysiące_złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną