Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2340696 , fax. 032 2340696
- Data zamieszczenia: 2012-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Zygmunta Starego 17 17
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2340696, fax. 032 2340696
REGON: 27628965300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego przy drogach powiatowych - stalowe bariery ochronne U-14a - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - montażu elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. stalowych barier ochronnych U-14a - przy drogach powiatowych Nr 2991S i 2932S. 2) Zamówienie obejmuje dostawę i montaż drogowych barier ochronnych skrajnych U-14a - o poziomie powstrzymywania N2, o klasie poziomu szerokości pracującej W5, poziomie intensywności zderzenia A (dawne określenie SP-05/4 ), które posiadają certyfikaty oraz próby zderzeniowe wynikające z normy PN-EN 1317 i są oznakowane znakiem CE albo znakiem budowlanym. 3) Zakres robót obejmuje dostawę wraz z ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego barier ochronnych drogowych U-14a w ilości: 498 mb. 4) Podstawowe wymagania dla barier ochronnych: Poziom powstrzymywania: - dla barier ochronnych drogowych - N2 Intensywność zderzenia: - dla barier ochronnych drogowych -A Szerokość pracująca: - dla barier ochronnych drogowych - W5 5) Zamawiający wymaga udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia protokolarnego odbioru robót. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332800
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000,00 zł (słownie: trzy_tysiące_złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną